MERHABA ARKILER BU BOLUM BIRAZ KISA OLUR HABERINIZ OLSUN :) ;) ^_^ ^_^^_
3AY SONRA
Barbara'nın ağızdan: artık Karnım büyümüştü ve her zaman sancı çekiyordum ama şu 3 aydır ne harryle konuştum nede abilerimle hep gezdim katenin yanına gittim. Bugün evdeyim harry bana baya sinirli. Hemen kapşonlu kabanımı aldım.
Harry içkili içkili bana seslendi: bebeğim nereye gidiyorsun ? Ben:h-hiç biraz hava alacağım hem sancımda var. Harry: tamam amaa bir geç gel seni ölürürüm anladınmı dedi otorirer sesiyle. Ben: tamam kızma canım. Hemen çıkıp gittim ama ağlayarak abi beni ne hâle düşürdün baksana sen orada mutlu huzurlu iken ben burda hamile halimle. Neyse hemen çıkıp gittim.Niall'ın ağızdan: gemma sürekli bağırıyordu neden bizim çocuğumuz olmuyor diye. Ben: aşkım tamam lütfen üzülme. Gemma benim bebeğim olacaktı niall o orospunun küçük yaşta bebeği oldu dedi bende hemen tokat Attım. Ben: kes sesini otur aşağı.
Benim zavallı kardeşim.....2saat sonra
Harrynin ağzından : barbaranın yakın arkadaşı bize gelmişti. Bende Barbarayı aradım açmadı gene nerede bu kız. Tam kapıyı açacakken bella çıktı. Ben: evet bella şey barbara yok. Bella: önemi yok dedi bana sürtündü. Ben:ahhhhhh offfff yapma lan! Ereksiyonumu sıktı ve dahada sıktı ben: ahhhh patlayacağımmm. Hemen kızın dudağına yapıştım bu kız güzel bir kızdı ereksiyonumu şişirdi. Hemen yatağa attım ve kilodunu bizim odanın oraya fırlattım ve yatağa geçtik ve yapmaya devam ettik.
( BURAYI SELENA GOMEZ THE HEART WANTS WHAT IT WANTS ILE OKUYUN)
Barbara'nın ağızdan: kateden çıktım eve gidiyordum hemen taksiciye parasını verdim.
Villaya doğru ilerledim. Ben: hhaAAAAA aahhhh.
Güvenlik: bayan styles iyimisiniz. Ben: evet sancı geldide dedim. Icerden inleme sesleri geliyordu acıyla kapıyı açtım ve odama çıkacakken kız sütyeni ve kilodu gördüm. Ve hemen kapıyı açtım harry: oh bebeğim barbara senden iğrenç yaptı o çaylağin teki dedi gözümden bir damla yaş aktı yani bu bebek içinmiydi hersey tanrım ben nasıl bu oyuna geldim. Bir baktım harry ve arkadaşım bella delice sex yapıyorladı. Ben: harryyyyyyyyyyyy! Harry: b-barbara!? Bella: barbara senin burda ne işin var.
Ben: siz devam edin rahatınızı bozmayın. Hemen harry kıza tokat attı ve kız bayıldı. Hemen evlilik yüzüğünü çıkardım ve onun aldığı kolyeyide.
Ben: harry artık bitti hani ben sana haz vermiştim demekki ben çaylağın tekiyim haaa. " SEN BENİ NASIL ALDATIRSIN HARRY HEMDE BU HALIMDE! her söylediğimde ağlıyordum.
Ben: hersey bitti artık senden bıktım senin burada iğrenç iğrenç kız becermelerinden o zaman beni neden aldın. Artık ben ve karnımdaki bebek olacak harry artık sen yoksun senden nefret ediyorum iğreniyorum senden sen şerefsizin tekisin. Harry: bebeğim güzelim prensesim lütfen bırakma beni.
Ben: yalandan ağla senden nefret ediyorum. Dedkm hemen kapıyı açtım. Harry: lütfen aşkım lütfen ben sana yalan söylemedim. dinlemeden çıkıp koşmaya başladım.******
Artık Sokaklardaki insanlari iterek geçiyordum bu halimleyken. Artık harry benim için bir mazi acı bir mazi karanlığa gömülmüş bir mazi. Ağlayarak ormanın içine girdim sancımda gelmişti ahhhhhh..
Ve ormanda hızlıca koşmaya başladım. korkuyordum birden bir gecekondu gibi bir yer gördüm oraya koşmaya başladım. Hemen kapıyı çaldım. Açtılar . Ben: merhaba evinize 1 saatlik alırmısınız? Adam: tabi ki buyrun dedi. Girmemle görmem şok oldum.*******
Bana bir oda vermişlerdi orada bir süre yatmıştım.
Ama sadece gecelikle yatmıştım. Çünkü o elbiseler karnımı acayip sıkıyordu. Hemen kapı açıldı gelen erkekti hemen üstümdeki yorganı örttüm. Ben: yanlış geldiniz.. adam hemen üstüme gelmeye başladı bende uzaklaşmaya. Adam hemen geceligimi yırttı. Ve ağzımı kapattı (multidd:) Ben: dokunma bana! Hayır dokunma sakın dokunma ellerini kopartırım. ve hemen sancılı karnıma tekme Attı. Artık gözlerimden yaşlar akıyordu. Ve sonra eliyle kadınlığımı ellemeye başladı. Adama tekmeyi savurdum hemen kapıyı kitledim. ve ağlayarak dışarı koştum. Hem ayağımda ayakkabı bile yoktu gecelikle çıkmıştım. Birden ormanın dışına çıktığımı anladım ve ormanında dışında acı ile kendimi yerde buldumm.....Harrynin ağzından: artık delirecektim nerede bu kız tanrım ya birisi dokunduysa benden başka!
Onu o haliyle üzdüm. Şuan deliye döndüm.
Hemen telefonum çaldı arayan ollydi. Ben; ne var? Olly: bay styles karınızı orman Dışında baygın gördüm ve sanki tecavüze uğramıştı. Dedi telefon elimden düştü sinirden gözüm hiçbirşeyi görmüyor. Lannnnnnn benim kızıma dokunmak haaaaaa topunuzu siktim sizin piçlerrrr sizi. hemen range rovera bindim vitesi 150 BASTIm.******
Sonunda gelmiştim barbaram. Ne hale gelmiş gecelikleydi ve hareketsiz yatıyordu hemen nabzına baktım ohhh yaşıyordu. Ah bebeğim beni bir dinlesen..
******* 2 saat sonra
Harry'nin ağzından: doktor Barbaranın iyi olduğunu söyledi ama barbara benimle konuşmuyor. Ben: bebeğim iyimisin? Barbara: umrundamı. Barbara hala o yırtık gecelikle ve çıplak ayaklaydı. Hemen ayaklandı ve kapıyı açtı koşmaya başladı. Ben: bebeğim kaçma lütfen.
Barbara durdu. Ve bana döndü ben:aşkım ne oldu gel bana. Barbara ağlayarak konuşmaya başladı: sakına dokunma bana. Anlamıyorsun sen bana dokundular harry zorla dokundular hamile halimle zorla bir küçük kadına dokundular aynen senin barda yaptığın sürtükler gibi! Ve kaçmaya çalıştım dokundular ve evli olduğum adam kız beceriyordu sana ihtiyacım olduğu zaman. Eğer bana dokunsalardı bu bebek ölseydi o zaman sende beni öldürürdün senin suçun olduğu halde. O yüzden lütfen git lütfen istemiyorum hiçbirinizi siz benim geleceğimi batırdınız anne oldum! Gelme harry sakına gelme dedi ve koşacakken düştü hemen koştum. Ben: barbara iyimisin? Barbara: iyiyim tamam. Hemen kucağıma aldım. Ben: barbara kimse sana dokunamaz benden başka kimse dedimve eve götürdüm......********
Anne cox bağırıyordu barbaraya, ben: yeter anne yeterrrr. Anne: nasıl buna dokunurla ya bebeğe bir şey olsaydı. Kimin yüzünden kavga ettiniz?
Barbara: benim yüzümden yemek yapmadığım için. Ne benim suçumu kendi üzerine aldı. Anne hemen tokat attı: bana bak hem kocana hemde bebeğe bakacaksın. Barbara: t-tamam dedi. Anne hemen kapıyı hızlı bir şekilde kapatıp gitti.
Ben: seni seviyorum bebeğim dedim benden ne dilesen dile
Barbara: senden sadece bir şey istiyorum." BOŞANALIM!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış|| H.S Fanfic|| #Wattys2015 {düzenleniyor}
FanfictionAkla gelinmeyecek bir tehdit. Harry ve Barbara'nın hayatını mahvedecek kadarmıdır? Kötü insanlar! Mafyalar. Sizce etkilermi mahvedermi¿? ''Sizi Asla Bırakmayacağım Ne Olursa Olsun!'' ||Kaçış H.S Fanfic sizlerle,iyi okumalar.♡|| © Tüm Hakları Saklı...