Herkese merhabalar ha benim internet paketim bitti yayımlayamadım o yüzden sizden Özür dilerim. Neyse sizi beklemeden başlayalim.
1 ay sonra.
Harry'nin ağzından : aradan bir ay geçti. Barbaranin karnı Büyümüştü bugün beni kuzenlerim aradı ve kampa gidelimmi diye sordu bende kabul ettim Barbara hepsini tanıyor zaten ama çok utandıgıni söylüyor. Şuan odadayız Barbara yatıyor^_^ bende telefonla oynuyorum.
Barbara sayıklamaya başladı.
"Hayırrrrrrrr olamaz ben yapmadımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm" demeye başladı.
"Bebeğim ne oldu?"
"B-ben neredeyim "
"Güzelim neyin var iyimisin"
"
H-harry" dedi ve sıkıca sarılıp ağlamaya başladı"Bebeğim,aşkım ne oldu birden bire"
Hızlı hızlı nefes alıp konuşmaya başladı
"Hayırrrrrrrrr gitme beni bırakma lütfen"
"Bebeğim ne oldu"
"H-harry'' dedi ve Sıkıca sarılıp ağlamaya başladı.
"Güzelim ne oldu"
"A-annemi gördüm harry annem beni istermiyordu."
"Şhhhhhhhh geçti güzelim" dedimve başına öpücükler kondurdum.
"Aşkım iyimisin şimdi"
"I-iyiyim sadece biraz sancım var"
"Unuttun mu bugün kamp var kuzenlerle"
"Aaaa evt alexa Lily, Allen geleceklrr değilmi?"
" evet bebeğim hadi bakalım kahvaltı yiyelim hazırlanacagiz daha tamamı"
"Tamam, ama biraz utanıyorum."
"Utanma hayatım ne olcakki."
*********
Harry'nin ağzından devam: kahvaltımızı yapıyorduk. Barbara yapmıyor sadece nutella yiyordu^_^ "Bebeğim fazla şeker yeme!"
"Immmmm harika ya harry bırak lütfen hep bundan alalım"dedi valla ne yalan soylim benimde canım çekti ^_^_^#########÷
Şuan alışverişteydik kamp için eşyalar alıyorduk daha doğrusu alıyorum neden diye sormayın çünkü Barbara sadece yemeklere bakıyor ne yemek yiyeceğiz diye soruyor^_^ ya insan bu kadar çok yemek yermi şhhhh Barbara duymasın^_^
"Bebeğim hadi aldım eşyaları hadi arabaya.
"Tamamda burda bir elmalı turta var onu alalım aşkım ne olursun"
"Tamam gel başımın tatlı belası"
Kasaya geçirdik.
"Hamilemisiniz efendim?" Dedi kasiyer Barbaraya.
"Şey evet neden?"
"Şey size hamilelik çok Yakışmışta o yüzden çok tatlı gözüküyorsunuz"
"Aaaa cok tesekkurler umarım seninde bir tane olur"
"Umarim" dedi ve ağlamaya başladı.
Barbara sarıldı kasiyere (ayyy yerim giz seni)^_^
"Şey ben yalnış bir seymi söyledim?"
"Hayır benim çocuğum olmuyor o yüzden eşim ve ben tanrıdan bir çocuk istiyoruz ama olmuyor"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış|| H.S Fanfic|| #Wattys2015 {düzenleniyor}
FanfictionAkla gelinmeyecek bir tehdit. Harry ve Barbara'nın hayatını mahvedecek kadarmıdır? Kötü insanlar! Mafyalar. Sizce etkilermi mahvedermi¿? ''Sizi Asla Bırakmayacağım Ne Olursa Olsun!'' ||Kaçış H.S Fanfic sizlerle,iyi okumalar.♡|| © Tüm Hakları Saklı...