{ twenty-seven} Bunu senden beklemiyordum Barbara! ben gidiyorum!

262 49 20
                                    

Herkeze Merhabalar şimdi yukarıdaki nialldır barbaranın abisi değil ama bu Cody Person. Barbaranin üvey kardeşi e hadi neyse başlayalım.

♥♥♥♥♥♥1 Gün Sonra★★★★

Harry'nin ağzından: Kasık ağrısı ile uyandım sabah

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Harry'nin ağzından: Kasık ağrısı ile uyandım sabah. Dünki gece aklıma geldi ve sinsice sırıtma geldi yüzüme. Ah çok güzel ama. Yanımdaki yatan meleğe baktım yarım ağzını açmış yatıyordu. Ahahah ne kadar komik ya çok tatlı. Kilod, sütyen ile yatmıştı. Dün gece üstünü çıkarmış. Onu uyandırmadan kalktım. yukarı çıktım. Banyoya girdim. Penisimi biraz okşadım, ve küvete girdim. saçlarımı topuz yapmıştım daha rahat olayım diye. Uzandım ve küvetteki soğuk suyun tadını çıkarmaya başladım... Barbara'nın

Ağzından:

Sabah olmuş ay ne çabuk! Sağıma baktım harry yoktu, kesin banyodaydı, aman tanrım! Sancım gelmişti bu beni öldürüyordu. Ama harry ile dün gece harikaydı tanrım ilk defa onu böyle kasılmış ve dahada tahrik olarak görmüştüm. Kalktım yavaşça ve yukarı çıktım, kapıyı açtım su sesi geliyordu. Genişçe gülümsedim ve bende giysi dolabını açtım, bu sefer ise spor tarzı giymek istiyorum, karnımı sıkacak şeyler istemiyorum. Güzel gri renginde bir eşofman tarzı pijama, üstüne ise ince gri kazak giydim. Ve altına beyaz mavi olan çorabları giydim :dd tam kapıyı açacakken bir el hissettim belimde, ve tahmin edin kimdi? Bu bizim harry'di ve dudaklarıma yaklaştı
"Immm seni istiyorum" dedi ve dudağıma yapıştı
Bende karşılık vermeye başladım ve bu sexi fantazili öpücüğümüz sert sert devam etti ve sonunda ayrıldık "harry çırılçıplaksın hemen üstünü giyin hasta olabilirsin bebeğim!" Bu sefer ellerimi ereksiyonuna gezindirdi ve derin bir ''oh''
Çekti. Islaktı ve bende tahrik olmaya başlamıştım ki ellerimde gezindirdiğim ereksiyonunu çektim ve bana baktı koyu gözleriyle " demek hasta olurum benimi düşünüyormuş küçük hanım! Demek bebeğim o benim lafım değilmiydi!'' Dedi ve popoma şaplak attı, güçlü bir çığlık attım o ise gülmeye başladı sesli bir şekilde. "Oww harry bunun hesabını soracaksın! acıdı ama!" Dedim sinirli bakışlar atarak. O ise bana bakıp bakıp gizlice ben görmeyeyim diye yanağının içini dişliyordu. "Mr.Styles acaba gülmeyi bırakıp üstünüzü çıkartsanız hım ne dersiniz?" dedim ellerimi kollarıma alarak. O ise beyaz kazak altına ise siyah skkiny pantolon giydi ama boxerıda unutmayalım :dd " ben aşağıya iniyorum aşkım sen gelirsin" dedim sinsice sırıtarak. Aklımda bir fikir vardı hemde çok şeytanca bir fikirdi.

"*Oyunuma Hazır Ol Styles!''

Barbara'nın ağzından devam: aşağıya indim, harry hâlâ üstünü giyiniyordu. Telefonuma jarjdan çıkardım ve kilidi açtım harry ve ben vardık kilitte sebepsizce gülümsedim, herneyse gelelim planıma çocukluk arkadaşım olan hemde üvey kardeşim olan "Cody Person'u" çağıracağım. telefonumu jarj aletinden çıkardım ve ''Poncik kardeşim'' yazan yere tıkladım çaldı ve açıldı "Alo" gülümsedim "Cody ben Barbara naber aşkım ?" Dedim neşeli sesimle. "Barbara senmisin Tanrım inanmıyorum nasılsın bebeğim?''
''iyiyim cody evlendim''. ''Gerçekten mi tebrik ediyorum seni nerdesin seni görmeye gelmek istiyorum'' dedi ikna edercesine ''Bende onu diyecektim aşkım adresi vereyim. *********' tamamı oldumu villa zaten görürsün.

"Tamam kardeşim çıktım yola geliyorum görüşürüz!"dedi ve kapattı eh bende tv açıp izlicem biraz.

Harry'nin ağzından: şuanda bir saattir kahvaltı yapmayıp oturuyorduk. Yüzümü çevirip sordum" bebeğim neden kahvaltı yapmıyoruz ki!'' O ise " harry bilmem içimden geldi hem dur kapı çalıyor ben bakarım" dedi ve kapıya yürüdü kapıyı açtı.
Ve bir erkek gelmişti baya dövmeli sarışın erkekti Barbaraya sarıldı hemen ben ise ağzı açık izliyordum. "Tanrım aşkım seni çok özledim sen ne kadar büyümüşsün baksana şuna birde hamile!" Hemen yakasına yapıştım " hey hey hey, sen onun kime ait olduğunu biliyormusun!" Barbara önüme geçti " o benim en yakınım yapma harry" dedi ellerimi tutarak. "Iyi tamam peki geçin içeri!'' Dedim içeriyi işaret ederek o ise " Sağol kardeşim'' dedi ve içeriye geçti. Hepimiz oturduk.

"Ee nasılsın Cody iyimisin seni çok özledim" dedi Barbara. Şuanda sinirden Barbarayı saçından tutup acı içinde delice beceresim var ama Tanrıya dua etsinki kızımız olucak. onlar ise gülüşmeye başladılar. ''Bebeğim benimle on dakika gelirmisin!'' Dedim biraz sesimi yükselterek. oda ayağı kalktı 'Corden bebeğim ben hemen geliyorum tamamı sen istersen tv izliyebilirsin' ben çoktan yukarı çıkmıştım banyoya girdim. Oda benimle girdi, kapıyı kilitledim dudağına yapıştım
Islak dudaklarım ile yapıştım Barbara'nın dudaklarını yaladım o kadar istekli öpüyordum ki içinden çığlık atıyordu inliyordu. Sonra ise o ayrıldı
Nefes nefese "ne yapıyorsun harry!" Ellerini penisimde gezindirdim ve konuşmaya başladım ''O çocuk kim barbara ona o kadar yaklaşıyorsun!?" Elleri ile kemerimi açtı ve bana baktı, sinsice gülümsedim elleri ile git gel yapmaya başladı ve biraz tükürdü yavaşça yalamaya başladı "Ah a-aman t-tanrım! Bebeğim oww acıyor!'' Sonra elleri ile ovaladı ve boxerın içine koydu ve konuşmaya başladı ''evet şimdi bay styles. Bu benim akrabam yani çok önemli, hem bak ne güzel bizim harryi rahatlattım!" Dedi sinsice sırıttım. Kemerimi kapatmadan aşağıya indim görsün diye o adam ne yaptığımız. Barbara indi ve mutfağa girdi bende keyifli bir şekilde seslendim "Bitanem harikaydın!''

Cody bize baktı ve pantolonuma. Buna sevinmiştim. Barbara bana seslendi '' aşkım yanıma gelirmisin vansların bağcıkları çözüldüde''
''Tamam sevgilim geliyorum" dedim ve gittim bana kızgınlıkla bakıyordu "harry mutfakta hemen kemerini çek ve gel tamamı!" Gülümsedim " tamam aşkım sen merak etme gördü ya o benim için yeter. " hadi bakalım aşkım bende cody ile konuşacaktım" dedi ve codyi alıp yukarı çıktılar baktım bende yukarı çıktım kapı yarıya kadar açıktı onları dinlemeye başladım.

''Cody aşkım hiç gelmedin bitanem neden hiç gelmedin!" N-ne barbara ne yapıyor!!

Codyde başını öptü ve konuşmaya başladı ''şey harry ile yapacaksan neden söylemedin ben sizi rahatsız etmezdim!" Barbara ise diz çöktü.

"Tamam ama ben ona aşığım seviyorum cody o benim ilk aşkım seviyorum onu.''

''Anladım barbara tamam ama çok yakışıyorsunuz bebeğim ama benide unutma?" Barbara yanaklarından öptü " ben seni hiç unuturmuyum sexi bıcırık!" Birden içeri girdim ve codye bi yumruk geçirdim. Barbara çığlık attı.

"Olum sen kimsin lan! He sen kimsin! O benim karım benim sadece beni bana ait soyadı Styles!"

Cody ise ayağı kalktı " ben ne yaptım harry söylesene benim bir suçum yok!" Bi daha yumruk geçirdim barbara ise bağırıyordu banan" harry yapmasana o-'' bende bağırdım''he anladım o senin için çok önemli değil mi ona aşkım demeler bebeğim demeler ne oluyor bu barbara sen benimsin bu adamda neyin nesi!" Yanıma geldi ''sen herseyi yanlış anlıyorsun öyle bir şey yok aramızda olamazda zaten'' cody konuşmaya başladı "bana bak harry ona bişey yaparsan..'' bir daha yumruk geçirdim bu sefer tam burnuna

"Lan seni burda sikerim bak penisim zaten kocaman bi soksam ölürsün!" Barbara geçti karşıma "harry yeter artık yeter yapma!" Dedi ve tokat attı suratıma. Bende dayanamadım ona tokat attım. Ve montumu alıp konuştum;

''Bunu Senden Beklemiyordum Barbara! Ben gidiyorum!"

Evettt bölüm umarım güzel olmuştur uzun zaman oldu yazmayalı yazdim iste okuyunmmm good reading :=)

Kaçış|| H.S Fanfic||  #Wattys2015 {düzenleniyor}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin