Herkeze merhabalar bölüm baya tuttu, tanks babyler bu bölümde byaa bi şey olcak neyse başlayın hemen!
Ready
Go!Barbara'nın ağzından: Sabah olmuştu ne çabuk! Dün çok yoruldum bugün harrynin yüzüne nasıl bakarım hiç bilmiyorum. Oy benim aşkım nasıl yatıyor yarım ağzını açmıştı yatıyordu. Imm canımda krep çekti kocam bunun ustası ona söyliyim de ben ve kızımıza güzel bi krep yapsın.
Kalktım elimi yüzümü yıkadım soğuk suyla.
Harrye baktım hâlâ yatıyor şebek! Neyse ben onu kaldırırsam huysuz olabilir zinde olamaz güne odaklanamaz, aşağıya indim geceliklerle indim bu sefer rahat yapmak istiyorum kahvaltıyı. Tam dolabı açacakken kapı çaldı."Kimo?"
Ses gelmedi kapıyı açtım, saçları seyrek yandan taralı sarı saçlı, mavi gözlü, uzun boylu benden 2 kat bi adamdı korktum canımmm!
"M-merhaba" dedim.
ince ve nazik sesiyle"merhaba prenses siz kimsiniz?"
"Merhabalar ben harry'nin eşi Barbara, peki siz kimsiniz?"
"Ben Robert Hudson, 23 yaşındayım, harry'nin çok yakın dostuyum"
"Anladım ee buyrun içeri kapıda kaldınız" dedim şirince gülümseyerek.
"Harry nerde"
"Harry uyuyor durun ben hemen kaldırıp geliyorum"
'Yok yok siz kaldırmayın neden bana demediniz" dedi ve ellerini geceliğime getirdi ve çekiştirmeye çalıştı baya korkuyordum sertçe yutkundum.
"Ş-şey ben en iyisi kaldırayım harryi"
"peki bekliyorum"
Dedim ve korkarak yukarı çıktım harry telefonla oynuyordu.
"H-harry'' dedim endişeli sesimle.
''Bebeğim, ne oldu yüzün sapsarı bebeğimize bir şey mi oldu?!"
Sessiz kalmıştım konuşamıyordum.
''Güzelim söylesene ne oldu!! Tanrım deli olucam bebeğe mi bişey oldu ne oldu aşkım" dedi ve yüzümü tuttu.
"Ş-şey bebeğimiz gayet iyi sadece kendimi kötü hissediyorum, arkadaşın Robert geldi" sıkıca sarıldı harry içime o mis gibi kokusunu çektim ve kedi gibi koynuna girdim" beni bırakma sakın ama sakın senden başka kimsem yok seni seviyorum"
Dedim ve dudağıma yaklaştı" Seni asla ama asla bırakmayacağım sen benimsin bu dünyada senden ve kızımızdan başka kimsem yok" dedi ve dudağıma yapıştı öyle sert öpüyordum ki ayrılmak istemiyordum.
"Bebeğim Robert geldi demiştin"
"Evet sen in ben üstümü giyinip geliyorum" dedim gözlerine bakarak.
"Tamam bebeğim sen merak etme ben kahvaltıyı hazırlarım krep yapacağım galiba birileri istiyor" dedi ve sinsice sırıttı.
"Seni çok seviyorum bunu biliyorsun değilmi" dedim üstümü çıkartarak.
"Hımm hım bilmezmiyim küçük hanım" göğsümden öptü ve kapıyı açıp gitti.
Dolabı açtım. Bu sefer spor tarzı giycem.
Dizimden bir kaç santim kısa bir elbise giydim. Ve altına siyah vans giydim saçımı topuz yaptım.
Çok tatlı olmuşum harry görmesin beni *-*
Biraz kendime gelmiştim sanırım, hemen aşağıya indim, ve harryi kahvaltı hazırlarken gördüm.
"Immm mis gibi kokular geliyor burnuma yine döktürmüşsünüz styles!"
"Demek öyle peki şu elbisenin altındaki tatlı mı tatlı göbüşünü görünce ben ne yapmalıyım Styles!"
"Gerçekten de güzel olmuşmu harry?" Kulağıma egildi" hemde tatmin edemeyeceğim kadar ımm seni burda becermek istiyorum.!"
"şhhh yavaş ol harry burda arkadaşın var" dedim ve yanına oturdum hepimiz mutfaktaydık harry yanımda olduğu için korkmadım bu sefer.
"Ee nasılsınız Mr.Robert"
"Iyiyim Mrs.Styles"
"Pek sinirlisiniz bunun nedeni nedir?"
''Sevgilimle kavga ettim çok kızgınım!"
"Anlıyorum sizi, bakın eğer o sizi hâlâ seviyorsa dayanamayıp mutlaka dönecektir bundan emin olun gerçek seven insanlar birbirilerini ne olursa olsun bırakmazlar." Dedim ve Harry'e göz kırptım genişçe gülümsedi.
"Çok güzel söylediniz çok harikasınız harry'nin sizin gibi eşi olması çok şanslı ve yakında bebeğiniz olacak kız mı erkek mi?"
"Kız olucak, şuan ben ve babası onu sabırsızlıkla bekliyoruz" harrye baktım gülüyordu.
"Ee Robert nasılsın hayat nasıl gidiyor!"
"Nasıl olsun kavga ettik dün iki kız becerdim" dedi ve bana baktı sertçe yutkundum baya gerilmistim.
Harry'nin yanına gittim. Kulağına eğildim"iyi değilim harry!" Dedim ve hızlı hızlı nefes almaya başladım.
" güzelim neler oluyor kıpkırmızı oldun!"
"O iyimi harry?" Robert yaklaşarak yanıma geldi.
"D-dokunma bana!!!!" Dedim güçlükle harry bana bakıyordu anlamadım bakışları atıyordu.
******** 2 saat sonra.
Barbara'nın ağzından devam: harry şarap almaya gitmişti Robert evde kalmıştı.
Yatıyordum odada o ise telefonuyla konuşuyordu.
Kapı açıldı. Tanrım Robin girmişti. "Şey ben sana bakmaya geldim" dedi baya kızmıştım. "Ya sen ne pişkin şeysin çık hemen odamdan!" Dedim ve çıkıp gitti. Bende harrye bakacaktım kapının önünde biraz hava alsam iyi olurdu. Birden kapıyı açmamla Robert'ın ağzımı kapatması bir oldu çok korkuyordum çığlık atıyordum, "Şşşhh sadece biraz senin tadına bakmak istiyorum sadece sus ve bana eşlik et" dedi ve elbisemi kaldırdı yarıya kadar ve ellerini hassas bölgemde gezindirmeye başladı şok olmuştum benim yaptığım karnımı tutmak ve öylece kalakalmaktı. Ellerini sokmaya çalışıyordu hassas bölgemde ellerini çekmeye çalışıyordum. "L-lütfen bırak beni bebeğim ölebilir bırak beni bırak seni adi herif!!!! Harry!!!!!" Diye çığlık atmaya başladım. Ve birden kapı açıldı. Elbisemi indirdi ve bana öpücük kondurup aşağıya indi tanrım harry geldi. O gittikten sonra duvarda başımı yasladım ve oturdum ağlamaya başladım çığlık atıyordum elbisemi aldım ve yırttım o dokundu bana Bebeğimi öldürecekti bacak aralarıma dokundu tanrımmmm!!!!! Harry yukarı çıktı öyle nefes alıyorduki nefes alış verişlerini duyabiliyordum. Yanıma oturdu.
"Bebeğim, bebeğim ,bebeğim ne oldu sana bu halin ne neden ağlıyorsun yoksa...yoksa..Hayır böyle bir şey yok değilmi!!!!!!!" Ona sarıldım ve mis gibi kokusunu içime çektim. Tanrım ne güzel kokuyordu daha çok ağlamaya başladım. "H-harry aşkım masum kocam benim bana senin o arkadaşın dediğin psikopat beni ellemeye çalıştı ben izin vermedim ama parmaklarını gezindirdi ve beni zorla istedi yoksa ben sana bakacaktım hava alacaktım benim hiçbir suçum yok ne olur inan bana!" Bana baktı ve anlımdan öptü.
" bebeğim güzelim aşkım ben onu şimdi bayılttım vurdum silahla bacağına merak etme""Harry beni kimseye verme lütfen harry ben sensiz yapamam yaşayamam bak sen gelmeseydin az dah-..." Parmaklarını dudaklarıma deydirdi "Şhhh sakın o kelimeyi etme tamamı? Ben geldim ve herşey bitti. Seni kimselere vermem sen bana aitsin!"
Evet babyler diher bölüm pazar günü bu pazar erken yazicam bundan sonra görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış|| H.S Fanfic|| #Wattys2015 {düzenleniyor}
FanfictionAkla gelinmeyecek bir tehdit. Harry ve Barbara'nın hayatını mahvedecek kadarmıdır? Kötü insanlar! Mafyalar. Sizce etkilermi mahvedermi¿? ''Sizi Asla Bırakmayacağım Ne Olursa Olsun!'' ||Kaçış H.S Fanfic sizlerle,iyi okumalar.♡|| © Tüm Hakları Saklı...