Selam K.H.S okuyucuları! Bu bölüm komik ve duygusal olabilir ve fantastik desem? E hadi sen!
Ne duruyorsun başla ve Vote vermeyi unutma;)
(Ya bu multi ne şirin amk gdfsffs)
**!
(Sabah)
Barbara'nın ağzından; sabah küçük bir sancıyla uyandım. Küçük bir inilti kaçtı ağzımdan. Bugün ne yazıkki eve dönüyoruz. Aslında ben biraz daha kalırız diye düşünmüştüm. Ama herneyse harry nasıl isterse.
Şu Louis işinide sorarsanız harryi başka erkek sanmış ve 2saat durduktan sonra gitti zaten o da buraya sevgilisi ile gelmiş.Herneyse?
Harry yoktu acaba neredeydi? Neyse şimdi gelir o bende valizlerimizi hazırlıyayım ya her ne kadar burası güzelde olsa ben kendi evimi özledim. Ayaklarımı uzatıp tv izlemeyi yemek yapmayı harryle sohpet etmeyi özledim.
Elbiselerimi koydum valize sadece bir tanesini koymadım onuda zaten eve giderken giyeceğim. Valizleri toparlarsam sıcak bir duş fena olmazdı. Birazcık karnımı okşadım, ve harry'nin kıyafetlerinide katlayıp koydum.
Ama daha ne giyecek onu bile bilmiyorum. Ya benim canım ton balıklı yoğurtlu sandviç istiyor.
Katlama işlemi sona ermişti sonunda.
E bende kıyafetlerimden kurtulup banyoya girdim. Sıcak suyu açtım.
Ve kafamı duvara yasladım, ağlamaya başladım. Ya bu hamilelik hormonları! Lanet olsun!Kapı sesi geldi ve ağlamamı durdurdum. Suyu kapatıp bornozu üzerime geçirip çıktım dışarı. Ama çok doluydum her an oturup ağlayabilirdim.
Harry gelmişti. Karnımı okşadı ve bana sımsıkı sarıldı. İşte o an hüngür hüngür ağlamaya başladım.
Harry bana baktı, ne olduğunu anlamaya çalışıyordu ''güzelim? Neden ağlıyorsun? Ne oldu sana?"
Elimle yanağını okşadım ve burukça gülümsedim. "Harry, ben çok kilo aldım demi? Sen beni böyle sevmezsin nefret edersin değilmi? Hatta yüzünü buruşturursun?" lanet olsun çok çirkin oluyorum! B-ben senin gözünün önünde böylemiyim? Gerçekten? hatta ve hatta karnımda küçük küçük çatlaklar oluştu''
Harry bana manasız, manasız bakıyordu ve aniden pembe sıcacık dudaklarını, ıslak dudaklarımla buluşturdu. Ve sonunda geri çekildi. ''Bitanem sen nasıl böyle düşünürsün? Neden saçmalıyorsun? böyle bir şey asla düşünmüyorum hala gözümde o Victoria Secret mankanleri gibisin güzelim. ve ayrıca bu çatlaklara çözüm var tatlım endişelenme'' dedi ve yanağımı okşadı.
''Gerçektenmi? Harry? böylemi düşünüyorsun?''
'evet bebeğim düşünmezmiyim? hadi artık üstünü giyinde çıkalım, uçak kalkmak üzre.''
"Pekii, harry bu aralar bebeğimiz hiç atmıyor ben korkuyorum, aşkım"
"Endişe etme bebeğim hadi bakalım çıkalım artık."
Gülümsedim ve bavulumu harrye verdim, son kez baktım ve arabaya binip başımı koyup yatmaya karar verdim...
****
11 Saat sonra;
Harry'nin ağzından: Oh be sonunda gelmiştik ülkemize sonunda! Barbara yatıyordu bende arabamı kullanıyordum. Bence artık iyi ettikde geldik Barbara pek rahat değildi çünkü kendi evi gibi rahat olamaz zaten.
Sonunda sokağa gitmiştik."Barbara bebeğim hadi geldik"
İrkildi ve bana baktı "Sonunda geldik kocacığım"
Gülümsedim ve bavulları aldım,
Barbara da hemen kilidi açtı ve içeri girdi, derin bir oh çekti.
Kanepeye oturdum ve onuda kucağma oturtturdum.
"Yolculuk nasıl geçti prenses?"
"Harikaydı lordum!"
Genişçe gülümsedim.
"Ah!! Harry!!"
"G-güzelim? İyimisin?"
Kahkaha attı.
"Ahaha bu çok gurur verici tekme atıyor harry!!! Kızımız tekme atıyor!!"
Ayağa kalktık ikimizde. Elimi tekme atan yere koydum (MULTİ) ve tekme attı!!!!😍 gerçektende tekme attı!!! Bu anlatılmaz yaşanır bence.
"Bu-bu bebeğim
"İLK HEYECAN!!!"
EVET SONUNDA GELDİ VALA OKUYUN LUTFEN HAFTAYADA YENİ B. GELCEK
©DuygStyles0x
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış|| H.S Fanfic|| #Wattys2015 {düzenleniyor}
FanfictionAkla gelinmeyecek bir tehdit. Harry ve Barbara'nın hayatını mahvedecek kadarmıdır? Kötü insanlar! Mafyalar. Sizce etkilermi mahvedermi¿? ''Sizi Asla Bırakmayacağım Ne Olursa Olsun!'' ||Kaçış H.S Fanfic sizlerle,iyi okumalar.♡|| © Tüm Hakları Saklı...