[thirteen] Miamiye gidiyoruz Sen ve Ben!

211 23 4
                                    

Selammm, bu bolumde Barbara nın bebeği ölecek yani öldürecekler ama barbara yaşayacak. Neyse hadi sbb!

*****

Harry'nin ağzından : luke arabaya bindirdim ama içimde bir sızı hissettim nedense. Luke uyumuştu.
Olly de luke yanına oturdu. Arabayı sürmeye başladım.

********

Barbara'nın ağzından : gözlerimi açtığımda büyük Bir depodaydım. Üstüme çıkmışlardı elbisemi yirtmaya çalışıyorlardı. "Bırakın beni lütfen"
Dedim kurumuş boğazım ile. Ellerine vurdum " bırak lütfen bırak dokunma bana asla dokunma harry seni öldürür oğlum ondan kork tamamı kork sizde tabi korkudan beni kaçırıp luke almak istediniz!"

Tokat attı yaşlı olanı. "Merak etme harry bize bir şey yapamaz "

Ben: eminim öyledir ama benim kocam herkezi yener bunu unutma!"

"Opss! Vay vay vay kocam haa! Hahah şunu kaldırın!"

"Dokunma bana adi şerefsiz! " Dedim ellerine vurarak.

"Sus yoksa seni şuracıkta siktiririm!"

"B-bana ne yapacaksınız?" Diye sordum safça.

"Hiç sen sus bizi izle" dedi ve sinsice güldü.

Ağzımi iple bağladılar. Iki adam önüme, diğeri ise arkama geçti. Biraz yaşlı olan adam ise keyifle sandalyeye oturdu. Korkakça baktım yüzüne.

"Evet şimdi harry seni kurtaramaz bebeğim bakalım kim kurtaracak!"

"Evet beyler hazır olduğumuza göre başlayalım 3-2-1 başlayın.!!!!!!!!!!!!!!"

Karnıma güçlü bir şekilde tekme atmaya başladılar. Ondekiler gülerek tekme atıyordu.

Bende o ağzımdaki çaresiz iple bağırmaya çalışıyordum. Karnım çok acıyordu bacaklarımdan damla,damla kan akıyordu bebeğim ölüyordu hayatım bitiyordu, arkamdaki adam isee boynumu emiyordu. Gülüyorlardi benim çaresiz halime.

Harry lütfen gel aşkım bebeğimiz ölüyor.

Durdular.

Ağzımi açtılar.

"Y-y-y-yapmayin ne olursunuz yapmayın!"

"Kes sesini sürtük bence harika hadi başlayın."

Ağzımi kapattılar. Ve karnım in alt köşesine vurmaya başladılar, vurdular vurdular vurdular ve daha da vurdular. ben ölüyorum, arkamdaki adam bu sefer elbisemi yırtmaya çalışıyordu. Tanrım yeter yeter harryyyyyyy!

Birden güçlükle kapı açıldı ve beni kucaklayarak götürduler

Harry'nin ağzından : deponun önüne geldik. Oğlum eğer barbara olmasaydı seni sikmistim de neyse güçlükle kapıyı açtım . adamlar kaçmaya başladılar. Luke hemen yere bıraktım ve olly, ve daha fazla adamlarla depoyu aramaya başladık.
Birden çığlık sesi geldi. Oraya Koştum. Ve bir baktım ki adamlar oradaydı birden ateş sesi geldi.

"Lan amına koyim mevzilenin!" Dedim Koşarak.

barbaramıydi o sahiden!? Onu hiç göremedim.
Belki sancısı gelmiştir.. ama onu kurtarmam lazım.

"Olly beni koruyun!"

"Bay styles oradalar" dedi kolunu göstererek, hemen oraya koştum.

"Luke getirdim al şimdi siktir git karımı ver bana!"

Luke arabaya soktular, "karın orada biraz ona işkence ettik ama olsun bizimkiler rahat durmadılar Dokundular.

Silahımı bıraktım "lannnnnn nasıl yaptın bunuuuuuuu!!" Sinirden sinir Küpüne dönmüştüm. Hemen Barbara nın yanına koştum, tanrım ona ne yapmışlar bacaklarından kanlar akıyordu, ve o çaresizce ağlıyordu.

"Bebeğim" dedim ve kafasını tam bacak bölgeme yatırdım.

Ağzındaki ipi çözdüm, "H-h-h-harry geldin b-beni bırakmadın. harry biliyormusun bana zorla Dokundular senin prensesine. Karnıma tekme attılar o adamın gülüşleri!. Ağlayarak o kızarmış mavi gözlerine baktım. Hemen onu kucakladım.

Ve arabaya götürdüm.

"B-bay styles ne oldu bayan barbaraya?,"

"Çok konuşma yürü arabaya hastaneye gidiyoruz.!"

********

~Hastane~

Harry'nin ağzından devam: hemen arabadan indirdim. Tanrım lutfen onlara bir şey olmasın!

Kucağıma alıp "sedyeeeeee getirin lannn!" Dedim bağırarak.

Doktorlar hemen bir baktılar. Bir şey söylemeden ameliyathaneye girdiler. Bende oturup ağlamaya başladım. Keşke onu o otele bırakmasıydım. Onu yanıma alsaydım o yüzü nasıl o hale gelmişti.

Tanrım yeter bıktım hayatıma karışmalarından!

******** 4 saat sonra

Doktorlar nihayet ameliyattan çıkmışlardı.

"Evet doktor karımın durumu nasıl?"

"Malesef Karınızı kurtardık ama Bebeğiniz öldü başınız sağolsun!"

"N-ne bebeğim öldü mü? Şaka heralde."

"Beyfendi ne şakası bu arada karınızı baya karnına tekme atmişlar karınızı görebilirsiniz. Dedi ve gitti.

"Lannnnnnn yeter oğlum öldü beni de öldürün lannnnnnnnnnnn! Elimdeki telefonu duvara fırlattım.

Gidip yüzümü yıkadım. Ve sonra ağlayarak odaya girdim melek yüzlüm yatıyordu

Karnı eskisi gibi değili o farkında bile değildi, onları öldürecegim hemde topunu sikerek!.

*******

Kendime gelmek için cafeye indim. Bir sıcak kahve alıp oturdum. Gözyaşlarım gözlerimi esir almıştı. Bizden me istiyorlar, ama ben yemin ettim. Hemşireler koşarak yanıma geldi.

"Bay styles eşiniz sizi istiyor sinir krizi geçiriyor."

Hemen koşarak merdivenleri çıktım.

Kapıyı açtım barbara hem ağlıyor hemde eşyaları fırlatıyordu.

"Çıkıp gidin burdann gidinn bebeğimi siz öldürdünüz!"

Koşup sarıldım.

"Bebeğim lütfen sakin ol lütfen" doktorların çıkmasını istedim.

Barbara başını gömleğine yasladi ve konuşmaya başladı.
"

Harry b-ben çok üzgünüm gerçekten o-o şimdi cennete gitti değilmi"

" evet bebeğim sen o ağrıyla nasıl ayağı kalktın!"

"Harry ben karnım acimiyor canım acıyor anne cox bana nefretle bakacak herkez bana bakarak arkamdan konuşacak harry ben çok Üzgünüm"

Dedi ve koynuma kedi gibi girdi ağlamaya başladı.

"Hary bizim bu acılarımız ne zaman bitecek ne zaman dinecek."?

" Sakın üzülme sakın biz ikimiz çok uzaklara gideceğiz yepyeni bir hayat kuracağız bir daha çocuk yaparız dedim ve gülümsedim.

Barbara masmavi gözleri ile burukca gülümsedi.

"Barbara?"

"Efendim harry?"

"Yeni yerimiz Miami Sen ve ben!"

Kaçış|| H.S Fanfic||  #Wattys2015 {düzenleniyor}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin