Hey guys! Bölüm baya tuttu çok teşekkürler.
Bu bölümde çok tatlı olck hemen başlayalım sizi bekletmedenGood Reading Friends ^^
2 gün sonra.
Barbara'nin ağzından: ah tanrım bugün ne güzel bir gün ^^ bugün doktora gidiyoruz bebeğimizin cinsiyetini öğreneceğiz. Harry dışarıya çıktı yani yatmıyor bende anlamadım birden üstünü değiştirdi gitti. Aşağıya indim kapı çaldı.
"Kimo" demeden açtım bu sefer.Harry içeri girdi.
"Aşkım neler oluyor acaba?"
"Bebeğim James çağırdı başı belaydı bende ona yardım ettim."
Sertçe yutkundum.
"Ö-öldürmediniz dime?"
'''Hayır aşkım korkma sadece küçük bir uyarı" dedi ve dudağıma minik bir öpücük kondurdu
"P-peki canım hadi doktora gidelim"
Gömleğini çıkarırken sordu" ne doktoru?"
''Harry! Inanmiyorum sana bebeğimizin cinsiyetini öğreneceğiz."
"Ah bebeğim unuttum e hadi sen hazırlan bende duşa gireyim soğuk bir duşa ihtiyacım var."
"Peki hayatım"
Ikimiz yukarı çıktık harry boxer'ını indirdi ve bana gülümseyerek içeri girdi.
Bende giysi dolabimizi açtım.
Mavi bir tayt üstüne beyaz göğüs kısmı ponponlu bir kazak giydim. Hırka olarak ise salaş bir hırka giydim sonra ise siyah vansları aldım iplerini çözdüm ve giymeye başlamıştım. Saçım uzun ve Kıvırcık olduğu için salaş bıraktim ve yanlarına ikişer tane toka taktım tel toka. Ah çok tatlı olmuştum. Parfüm ise çilek kokulu bir parfüm ben fresh kokulara bayılırımda^^ Karnımda baya çıkmıştı kazak ince olduğu için.
Harry çıktı ben ise yatağın üstüne oturdum.
"Saatler olsun hayatım"
"Teşekkür ederim güzelim"
"Ah benim sexi karım ne kadar tatlı olmuş böyle bir insana hamilelik bu kadarmı yakışır! Tanrım gel buraya seni öpmek istiyorum."
Dedi ve Sertçe dudağıma yapıştı ellerini ellerime getirdi ve aletinde gezindirmeye başladı( bunu yazarken baya boşaldım jsjsjjs ^^) sonra ise daha da sert öpmeye başladı harry çok kötü tahrik olmaya başlamıştı ellerini göğüslerimde gezindirdi ağzımdan küçük bir çığlık kaçtı beni iyice tahrik etmişti. Dudaklarımizi ayırdık.
"Aman tanrım bebeğim seni burda şimdi delice beceresim var!"
"Immmm dudakların harika tadı Immmmm!"
"Hanımefendi siz baya uçtunuz ya"
"Harry bir kere daha öpebilirmiyim"
"Hadi öp bakalım başımın tatlı belası!"
Dedi ve dudağına yapıştım.
Dudaklarıni resmen emiyordum o dolgun pembe nane kokan nefesini dudaklarını dudaklarımda istiyordum, ama ne kadarda mükemmel!.
"Imm tanrım harry seni istiyorum!!"
"Barbara bebeğim hadi fantaziyi sonra yaparsın hadi gidelim bir an önce "
"Ama_ama biraz daha öpsem?"
'' bebeğim söz bu sefer ben öpeceğim hemde delicesine!"
''Gerçekten mi?" Dedim gözlerine bakarak.
"Ah bebeğim evet hadi gidelim yoksa senin bu sexiliğin benim başıma iş açacak!"
********
Harry'nin ağzından: Bir saattir yoldayız neredeyse Barbara uyuyor biraz şekerleme yapmak istedi^^
Hastanenin kapısının önünden girdim ve en geniş
yere park ettim.Yavaşça barbarayı incitmiyecek bir şekilde uyandırmaya başladım" güzelim hadi geldik"
Dememle irkildi ilk başta ama sonra"tamam canım hadi inelim" dedi. Genişçe gülümsedim.
********
Kapıyı yavaşça çaldık gür bir sesle"gir" dediğini duyduk doktorun içeri girdik.
Elini sıktım ve selamlaştım.
"Merhaba doktor James"
"Merhaba Mr.Styles"
"Merhaba Barbara hanım"
Barbara'nın çekingen bir şekilde "merhaba" dedi
Sonra "evet hanımefendi yatın yavaş bir şekilde"
Barbara doktorun dediğini uyguladı.
Ve yavaşça yatak gibi bir yere uzandı.
Ve bir alet ile karnında gezindirmeye başladı benim prensesimin karnı da çok tatlı ama!
********
Harry'nin ağzından devam: bütün işlemler bitmişti.
"Evet James Bize bebeğimizin cinsiyetini söyle"
''Müjde Harry müjde bir "KIZINIZ" olacak dedi.
"N-ne şimdi bizim kızımız mı olacak!?'
''Evet bayan styles tanrı sağlık uzun ömür versin"
"Tanrım çok mutluyum" dedim ve Barbaraya sıkıca sarıldım.
Barbara ağlıyordu mutluluktan.
" ben_ben inanmıyorum harry bizim bir minik kızımız mı olucak şimdi?"
"Evet bebeğim "
*******
Akşam olmuştu neredeyse.Kapının kilidini açtım ve eve girdik..
ayakta uyuyordu resmen^^
"Hadi bebeğim yataklım"
Yatağa geçtik e biliyorsunuz hamile kadinlae erken uyurlarmış^_^ bende yanına geçtim.
"Bebeğim çok mutluyum"
"Sen birde bana sor harry bende çok mutluyum hemde fazlasıyla seni ve Karnımdaki kızımızı çok ama çok seviyorum"
Elimi karnına koydum
"Aramıza hoşgeldin minik Cadı!"
Umarim beğenenirsiniz vote beklerim ona göre ^_^
Biraz yoğunum bu aralar sizi cok seviyorum cicişlerim good day.-Harry'nin Botları- ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış|| H.S Fanfic|| #Wattys2015 {düzenleniyor}
FanfictionAkla gelinmeyecek bir tehdit. Harry ve Barbara'nın hayatını mahvedecek kadarmıdır? Kötü insanlar! Mafyalar. Sizce etkilermi mahvedermi¿? ''Sizi Asla Bırakmayacağım Ne Olursa Olsun!'' ||Kaçış H.S Fanfic sizlerle,iyi okumalar.♡|| © Tüm Hakları Saklı...