[Five]Bu bebeği asla aldıramassın Barbara Styles!

738 31 5
                                    

SELmmmm ben geldommmnmm neyse hadi bakalım başlayınnnnnnnn!

Barbara'nın ağzından: Luke gittikten sonra sürekli ağladım. Tanrım ben onu çok seviyorum. Bizi öyle görmesi! Hemen harry içeri girdi. Ben: neden geldin! Harry: bebeğim bak. Ben: sus lütfen sus bak artık seninim harry artık senin kimse alamaz. Harry: canım bak lütfen yapma. Ben: harry git lütfen git nefret ediyorum senden git. Harry hemen tokat attı: benimle düzgün konuş! Ben: evet senden nefret ediyorum harry sen pisliğin tekisin ben gidiyorum arkadaşıma. Harry: hiçbir yere gidemessin!......

******

Hemen montumu alıp çıktım. Harry hemen kolumdan tuttu: beni ara telefonun açık olsun seni seviyorum dedi ve dudağımdan öptü. Hemen ağlayarak katenin evine gitmeye başladım......

**************

Gelmiştim kapıyı çaldım ve kate hemen kapıyı açtı. Kate: barbara bebeğim hoşgeldin. Bir dakika sen ağladınmi ve parmağındaki yüzükte neyin nesi?
Ben: ben_ben evlendim kate dedim ve sarıldım hüngür hüngür ağlamaya başladım. Kate: n-ne kiminle. Dedi hemen içeri geçtim. Ben: harry styles ile evlendim beni berdel verdiler. Kate: peki Luke!? Ben: o-o bizi bugün harryle çıplak iken gördü. Ve bugün sana geldim. Dedim. Kate: aaaaaaa hoşgeldiniz bayan styles. Ben: kateeeeeeeee! Kate: hahahhahahah kız şaka yapıyorum. Ben: aaahhhhhhh midemm öğğğ. Hemen tuvalete koştum. Ve öğürmeye başladım. Başım dönüyordu.
Kate: iyimisin canım. Ben: iyiyim. Midem bulandı ve başım dönüyor.

1 hafta sonra: bu bir haftadır katede kalıyordum. Ve harry hep aradı nasıl olduğumu sordu. Ve bir haftadır başım dönüyor ve midem bulanıyor. Kate: canım harry seni arıyor. Ben: gelememm dedim ve bayıldım gerisi karanlık.......

^_^ _^_^_^_^

Harry'nin ağzından: kate beni aradı. Barbarayı hastaneye kaldırmıslar hemen range rovera bindim ve yola koyuldum......

******

Barbara'nın ağzından: kendimi beyaz bir odada buldum. Ve bir baktım kolumda serumlar vardı.
Hemen kate içeri girdi. Kate: iyimiisn. Ben: midem bulanıyor. Kate: bana bak yoksa siz harryle birlikte oldunuzmu? Bende utançla başımı salladım. Doktor geldi. Ben: neyim var. Doktor: bayan styles 1 haftalik hamilesiniz hayırlı olsun. Peki babası Nerede öğrensin oda. Duyunca dünyam başıma yıkıldı olamaz ben bunu taşıyamam karnımda olamaz. Hemen Harry içeri girdi. Harry: bebeğim ne oldu sana. Dedi ve diz çöktü. Yutkundum: umrundami. Harry: güzelim iyimisin neyin var.
Kate: harry baba oluyorsun. Harry: n-ne oleyyyy beeee baba oluyorummmmmmmmmm tanrım sana çok teşekkür ederim. Dedi ve alnımdan öptü gözlerimden damla damla yaş süzüluyordu. Yani ben anne mi olacağım 18 yaşındaki bir kız anne olacak. Olamaz. Ben: Harry seni istemiyorum git bu bebeği istemiyorum küçük yaşta hamile bıraktın beni. Harry: n-ne barbaram lütfen yapma artık bebeğimiz olacak. Ben: git harry git, dedim harry hemen ağlayarak kapıdan çıktı ve gitti. Kate: iyi yaptın hemi. Ben: ben bu bebeği taşıyamam olmaz Hayır!!

Harry'nin ağzından: çocuğum oluyordu bir meleğim olacaktı. Barbaranin dediği laflar bana iyice koymuştu. Bir barda oturup içki içmeye başladım. Hemen annem aradı: oğlum senin bu karın ağlıyor ve bebeği aldıracagım diyor. Ben: anne tamam kapat geliyorum. Dedim. Zavallı karım nasıl da yaptıklarima katlandı onu hamile bıraktim. Üzgünüm meleğim.......

********

Barbara'nın ağzından: anne bana sürekli bağırıyordu . Bende ağlıyordum. Hemen harry içeri girdi. Harry: ne oluyor lan burada. Anne: senin bu karın bebeği istemiyor. Harry: anne sen git. Anne: peki dedi. Anne: eğer bu bebeği aldır seni öldürürüm dedi ve gitti. Harry: bebeğim iyimisin. Ben: bırak beni dokunma bana! Harry güzelim lütfen yapma. Hemen ağlamaya başladım. Ve konuştum: sen beni hamile bıraktın hemde bu yaşta 18 yaşında bir kızı hamile bıraktın. Beni dinlemedin harry sana dur dedim yaparken sen devam ettin. Ben simdi bu bebeği nasıl taşıyayım ben kendime zor bakıyorum harry!! Ben konuştukça harryde ağlıyordu. Harry: ben_ben çok Üzgünüm bebeğim lütfen affet lütfen güzelim. Ben: ben yatmak istiyorum çok yoruldum. Hemen yukarı çıktım. Ve ağlayarak yukarı çıktım. Tanrım! Nasıl bakarım ben bu bebeğe! Hemen harry geldi: bebeğim abilerin geldi seni görmek için. Hemen aşağıya koştum. Louis: aşkımmmmmmmmmm seni çok özledimmmmmm! Ben: abicimmmmmmmmm dedim ve sarılıp ağlamaya başladım. Niall: bebeğiniz oluyormuş tebrik ederim harry. Harry: teşekkür ederim birader. Louis: iyimisin bebeğimmmm. Ben: evet abicimmmmmmmmm sizi çok özledim. Niall: gel buraya mavi gözlümmmmmmmm hemen ona sarıldım o sigara ve çikolatali karışık kokusunu içime çektim abim hep böyle kokardi....

Harry'nin ağızdan:-) anne gelmişti ve barbara ile konuşuyordu bende hemen montumu kulaklığımı alıp çıktım. Ve annemin bağırdığını duydum ve duvardan onlara baktım( Kıvırcık Koyun multi)
Annemin dediği sadece kulaklarımı çınlatmasi ile duydum herseyi...

" BU BEBEĞİ ASLA ALDIRAMASSIN BARBARA STYLES"

VOTE LUTFEN NEYSE BBB.

Kaçış|| H.S Fanfic||  #Wattys2015 {düzenleniyor}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin