[Nine]Seninleyim Harry Hemde Oğlumuzla:)

339 23 3
                                    

Selam ben geldim neyse hadi baslayak :) ;)

1 hafta sonra

Barbara'nın ağzından: babam beni hâlâ  depaoda tutuyordu tanrım  artık  donmuştum.  Bıktım  artık  ben kocamı istiyorum  onunla  gezmek  gülmek  istiyorum.  1 haftadır  Ağlıyorum acaba Harry  ne haldedir  aşkım.   Louis: bebeğim  Barbara.  Ben: harry senmisin? Louis içeriye geldi. Louis: bebeğim  harry yok. Dedi ağlamaya başladım.  Ben:abi ben onsuz yapamıyorum  olmuyor  oğlum  ben burada kaldı. Babamdan nefret ediyorum.  Louis: tamam aşkım  abicim lütfen  ağlama .     Birden  babam geldi elinde kemer ile  biz öylece  öyle  kaldık.

**********

Harry'nin ağzından: 1 hafta geçmişti  babam beni bırakmıştı. Ama onları  asla unutmadım ki ben!
Mavi gözlüm seni çok seviyorum. Artık  babam onları  unutmamı söyledi.  Ama ben unutamıyorum.  Nedense unutamıyorum onun  bana küçük küçük  öpücük  atmasını  kızmasını opmesini  utanmasını özledim. Acaba Nasıllar dı.
Artık  bıktım lan bıktım. Hemen babamın komidinin orda silahı aldım  ve sakladım. Onları  almaya gidiyorum. Hemen range  roverıma bindim.
Ve yola koyuldum....

********

Gelmiştim. Evlerine bebeğimmmm seni çok özledim. Bağırmaları duydum ve hemen deponun oraya koştum  görmemle şok  oldum.!

Barbara'nın  ağzından: babam elinde kemer ile bir bana birde abime vuruyordu babam birden bana vurdu.  Ben: ahhhhh hhhaaaaaaaa tanrım  yeter harry lütfen  gel. Artık  gözlerim  aglamaktan  çıkacaktı.  Louis birden babama yumruğu geçirdi.
Louis:yeter  lan sana yeter şimdi  sen git ailemi terket 19yaşındaki bir kızın  yuvasını  dağıttın kız  hamile ona vurdun tanrı  belanı  versin lan!
Babam: siz göreceksiniz lan göreceksiniz dedi ve gitti.

******* dışarıda çok kötü  yağmur  yağıyordu babam  beni depoda hâlâ  tutuyordu.

Louis hemen geldi  depoya. Ben: evet abi.
Louis: abicim sakin olacaksın ama tamamı?
Ben: tamam abicim.
Louis: harry sizi almaya geldi.  Şok oldum beni almaya mı geldi.

Hemen koşup  yağmurlu  havaya çıktım.  Ben:h-h-harryyyyy!?

Harry: bebeğimmmmmmmm! Dedi ve bana sıkıca  sarıldı. Birden çığlık  attım: ahhhhhhhh.
Harry: bebeğim ne oldu. Sırtım  baktı  babam hep kayışla vurmuştu. Harry: sen ne hâle geldin böyle  bebeğim  ben seni koruyamadım lütfen  beni affet.
Ben: önemi yok  harry sen yine yanımdasın ya.
Harry:bebeğimiz  o iyimi.  Ben: evet iyi babasına kavuştu ya.   Dedim ve ağlamaya  başladım.
Harry: mavi gözlüm benim  artık  seni kimse benden alamaz buradan  artık  gideceğiz sen ben ve oğlumuz ile yeni bir hayat kuracağız.  Ben: parise gidermiyiz harry. Harry:tabiki bebeğim  tabiki.
Hemen dudagına yapıştım yağmurun  altında(multi)   

Ve harrye şöyle dedim..

SENINLEYIM HARRY HEMDE OĞLUMUZLA.."

Kaçış|| H.S Fanfic||  #Wattys2015 {düzenleniyor}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin