SELAMMMMMMM BEN GELDIM AYY HARRY KIZII ÖLDURDU RESMEN HAHAHH! NEYSE BAYLARR BAYANLAR BU BOLUM RE HARRY BARBARA KORUNMADIKLARI ve daha sexse devam etmedikleri ICIN KAVGA EDERLER VE HARRY BARA GIDER BARBARANIN CANI SIKILIR KOCA VILLADA VE BARA GIDER HARRYNIN GITTIGI BARA VE HARRYI GÖRÜR KIZ BECERIRKEN BARBARA PISMANLIKTAN AGLAR VE BARIN BIR ODASINA GIRER VE Barbara tecavüze uğrayacagi zman harry burada olduğunu öğrenir ve harry odaya çıkar ve Barbarayi bayılmis vaziyette bulur
Warning! (BARBARA TECAVÜZ OLMAYACAK!;)
♠ IYI OKUMALAR✔
Harry'nin ağzından: dün gece harika bir geceydi benim için barbara öyle bir haz vermiştiki o inlemeleri tırnak izleri. Baktım omzumda uyuyordu galiba enerjisi bitmişti. Ben: barbara hadi kalk güzelim hadi. Göğüslerindeki morluklara takıldı gözüm yaşı küçük olmasına rağmen dayandı bana! Dün gece benim için unutulmaz bir geceydi. Öyle bir haz verdiki bana!! Ben:hadi güzelim. Neyse ben bir banyoya gireyim ondan sonra barbaryi kaldırırım. Zaten çırılçıplak uyumuştuk. Hemen banyoya girdim duşakabini kapattım ve biraz evladımı okşadım. Suyu açtım buz gibi suyu ve barbaranın ayıcıklı sütyenini gördüm ve onu elime alıp kokladım mis gibi çikolata kokuyordu tanrım bu kız beni öldürecekti.
Tanrım olamaz biz korunmadıkkkkkkkkk! Bunu ona söylemekte zorluk çekebilirim. Hemen küvetin içine girdim. Ve biraz başımı yasladım. O dün geceyi aklıma getirdi. Neyse hemen biraz uzanıp dinlenmeye başladım. Ama gerçekten enerjisini bitirdim....
**** Barbara'nın ağzından:******
Sabah kalktığımda harry yoktu neyse bende bir duşa gireyim dedim çarşafı üstüme örttüm yürümeye başladım ve duşakabinin kapısıni açtım.
Olamaz tanrım bu harrydi çırılçıplaktı. Harry: barbara? Senin burada ne işin var!!! Ben: ş-şey b-ben_b-ben.. harry: ah tamam sende benimle banyo yap hadi gel diğer duşakabine geçelim.
Ben: yo-yo teşekkür ederim ama sen yap ben diğer duşakabine girerim. Dedim. Ama beni dinlemedi hemen ayağı kalktı hemen gözlerimi kapattım.
Harry: aa hadi ama bebeğim dün gece gördün.
Utancımdan kıpkırmızı olmuştum. Harry: hadi yürü. Yürüdüm. Ve kapının orada çarşafı hemen üstümden çıkardi beni hemen duvara yasladı.
Ben: ben_ben seninle olmak istemiyorum yapamam. Harry: ımmmm bebeğimm! Tenime dokundu ve kucağına aldı. Ben: H-harry yapma dedim. Hemen beni yatağa yatırdı: seni seviyorum bebeğim Harikasın. Göğüslerimi emmeye başladı.
Ben: harry lütfen yapma istemiyorum olmaz şimdi.
Harry hemen pantolununu giydi ve bana otoriter sesle bağırdı: tamam sen evde göreceksin ben barda kız becermeye gidiyorum bu iş burada bitmedi.!
Dedi. Ve gitti. bende oturmaya karar verdim kasıklarım çok ağrıyor.
*****
Dışarı çıkmaya karar verdim ve biraz ıssız bir yerde yürümeye başladım 2 tane adam bana bakıp bakıp gülüyorlardı. Ben: ne gülüyorsunuz be! Mr: senin güzelliğine fıstık şu göğüslere bak be!
Ben: yaklaşma bana adi pislik. Adam: abi gelin şunu barda bererip atalım. Adam: tamam hadi. Ben var gücümle koşmaya başladım. Nefesim tükenmek üzere idi. Adamlar bana Yetişmişlerdi. Hemen ben çığlık attım adam boğazıma sivri makası değdirdi: şşşhh sakına dedi ben korkumdan ağlamaya başladım. Ve beni barın içine soktular. Ne bu harrydi bir kızı beceriyordu demekki beni aldattın ha. Ağzımı bağlamışlardı daha da çok ağlamaya başladım. Ben: imdattt. Adam bir tokat atınca bayıldım gerisi karanlık....
******
Harry'nin ağzından: çok içmiştim lan! Hemde çok tam 1 kızı bayıltana kadar becermistim. ama kimse bana barbaranın verdiği tadı vermemişti. Onu o kadar özledimki. Hemen nöbetçi geldi: efendim şey biz kamera kayıtlarına baktık eşinizi kaçırmışlar. Ben: ne lannnnnnnnnnn!! Nasıl olur hemen çıktım merdivenlerden. Ve çığlık sesi duydum hemen kapıyı açtım aman tanrım!!
Bararba ağzından: gözlerimi açtığımda bir odadaydım ve ben çıplaktım sadece kilodum vardı ve daha kasıklarım çok ağrıyordu adam: aaa bak güzellik uyanmış. Ben: bana dokunma! Hemen tekme attım. Ve oda güçlü bir şekilde kasıklarima tekme attı. Ben: aaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh şerefsiz harryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!
Ahhhhhhhhh bırakın beni!! Adam: evet abicim hadi şunu becerelim. Dedi ağlamam daha da çok şiddetlendi. Hemen Ağzımı kapattılar. Ve adam göğüslerimi avuçları arasına aldı. Adam:ımmm seninle evli olan adam çok şanslı olmalı yaşın küçük ama göğüslerin kocaman. Hemen: kapı açıldı ve gelen harrydi. Kaçamazdım çünkü beni sandalyeye bağlamışlardı. Adam: yaklaşma lan yoksa öldürürüm kızı. Kasıklarımın ağrısı 2ye katlanmıştı. Harry: bebeğim iyimisin. Basımı yana doğru salladım. Harry: Benim kızıma tecavüz ha!!!
Dedi ve silah çıkardı. Adamın kafasına sıktı.
Güçlü bir çığlık attım. Diğer adamı bıçakladı.
Hepsi ölmüştü. Harry beni gördü. Harry: bebeğim kanıyorsun dedi ama ben birden bayıldım gerisi karanlık...
****
1 saatten beri barbara hastanede. Doktor çıktı hemen. Ben: doktor karımın durumu nasıl?
Doktor: bay styles eşiniz çok hasar görmüş kasıkları tarafından. Ve cinsel ilişki yaşamış olan gücü tükenmiş, ve yaşıda küçük yani çok kanama oldu ama biz hallettik eşinizi görebilirsiniz dedi. Yani hepsi benim yüzümdenmi! Hemen odaya girdim. Yatıyordu. Ben: bebeğim..... ben çok Üzgünüm canını yakmak seni yormak istemedim.
Yemin ederim. Sen o kadar güzelsinki Kıvırcık saçların, mis kokulu tenin, mavi gözlerin ile bana ışıltı ile bakıyorsun beni benden alıyorsun, ve bu seni bana karşı doyumsuz olarak karşılıyor. Ama ben seni yormak istemedim. Dedim. Barbarnın gözlerinden yaşlar akıyordu. Bende ağlıyordum koskoca harry styles ağlıyor. Ben seninle neden evlendim biliyormusun?! Çünkü sana zarar vermek için. Seni o akşam gördüğümde surtuk gibi sandım seni ama senin masumlugunu dün gece gördüm. Zorla benimle evlendin beni ilk başta sevmesende bana yardım ettin. Bu_bu benim çok hoşuma gitti. Ama sana asla dokunmayacağim ama başaka erkelerde dokunursa onları tek tek öldüreceğim. Barbara: h-h-harry. Ben: bebeğim iyimisin bitanem. Barbara:iyiyim. Sen_ sen benim canımı yakmak istemedinki harry sen bana tam tersine haz verdin ustaca davrandın herseyi senden öğrendim dün gece seni seviyorum aşkım .
bana AŞKımmı dedi! Ben: ben ilk defa birisi tarafından aşkım denildim ods sen bebeğim bende seni seviyorum. Dedim ve masum bir öpücük kondurdum. Ben: bu arada sahimi çok mu hoşuna gitti! Dedim ve sinsice sırıttım. Barbara: sahiden sahi bitanem. Bak yine dedi! Hahah!
********
Barbarayı hemen yatağa yatırdım. Ve eteğini, gömleğini çıkardım. Sütyeninide çıkardım.
Ona baktım. Gözleri ışıltı ile parlıyordu.
Ben: bebeğim sütyenin çok şirin ama sana küçük geliyor seninle yarın iç çamaşırcıdan alırız en büyük bedenlerden. hahahhaha! Barbara: Harry! Ahhg! Ben: neren acıyor bebeğim dedim ve gösterdi orayı öptüm. Barbara kasılmaya başlamıştı bile. Ben: gevşe bebeğim sadece gevşe.
Barbara: h-h-harry. Hemen göğüslerini emmeye başladım. Ben: ımmmmmmm! Tanrım. Hemen pantolunumu çıkardım. Ve boxerımıda çıkardım.
Ve yatağa geçtim. Barbara: iyi geceler tatlı rüyalar seni seviyorum harry. Ben: bende birtanem bende seni seviyorum hemen dudağına yapıştim. Ve sert öpmeye başladım, sonra barbara koynuma girdi ve yattı. Ben: haftaya taşınıyoruz. Barbara huzurun kollarında idi ben söylerken bende ona sarıldım ve yattım.........p
Hiiii! Please story vote hahha c'mon cupcake's
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış|| H.S Fanfic|| #Wattys2015 {düzenleniyor}
FanfictionAkla gelinmeyecek bir tehdit. Harry ve Barbara'nın hayatını mahvedecek kadarmıdır? Kötü insanlar! Mafyalar. Sizce etkilermi mahvedermi¿? ''Sizi Asla Bırakmayacağım Ne Olursa Olsun!'' ||Kaçış H.S Fanfic sizlerle,iyi okumalar.♡|| © Tüm Hakları Saklı...