Merhabalarrrr ya ben bölümü sildim dhjsks 90 filanda yazıcam şimdi bakın multiye djsjahsh
Bu harry ve Barbara'nın bebeğiiii!!!İyi okumalar!!!
Barbara'nın ağzından: Sabah alarmın cıngırdamasıyla uyandım. Alarmı kapatıp etrafıma bakındım, harry'e bakamadan edemedim tabii!
Of be! Şu yakışıklılığa bak! Tanrım yapma bana bunu! Öpücük kondurdum dudaklarına. Bi dakika?
Kondurduğum anda güldü? Ahahah! Bu çok şeytan ya! Ow! Sancım geldi! Bu sefer çok beterr! ''A-aman T-tanrım! H-harry!! Sancım geliyorr! Çok acıyor harry!'' Çığlıklarım gırtlağımı delip deşecek kadardı. Bu doğum değildi ama çok Sancım vardı!
Bu ilkti, bağırmam ile harry'nin sıcak beyaz yorganı kaldırması ani oldu. ''B-bebeğim ne oldu?'' Derin derin nefes alıyordum karın bölgem ve kasıklarım alt üst olmuştu.Ağrıdan gözüm dönmüş, ve harry'i bulanık bir şekilde görmeye başlamıştım. ''Güzelim hadi kendini kaybetme! Bana bakk! Şimdi hastaneye gideceğiz ve herşeyi öğreneceğiz tamamı? sakin ol ve derin derin nefes al. Şimdi seni kucağıma alıp arabaya bindirip otelin yakınlarındaki hastaneye götüreceğim.'' Dudaklarımı oynatmaya çalışıyordum, harry'nin o endişelendi bakışlarına o koyu tona bürünmüş gözlerine bakıyordum.
''T-tamam.'' Ama başaramadım yavaş yavaş gözlerim kapanıyordu, harry bağırıyordu ama sesi bir uğultu kadar geliyordu...
●●●●●●
Barbara'nın ağzından devam=
Gözlerimi açtığımda beyaz, hastane kokusu olan bir odadaydım midem bulanmıştı. Odada kimse yoktu sancım, o şiddetli kasık ağrısı bitmişti. Peki Harry nerdeydi? Kapının gıcırdamasıyla irkildim gözlerimi doktorun üzerine diktim.
''Merhabalar Bayan Styles. İyimisiniz?'' Gözyaşlarımı tutamadım ve kendimi birden salıverdim. Çok duygusal olduğum için hem bebeğime bir şey olmasından korkmak hemde o sancıyı çekip bayılmak!
''İ.iyiyim. bebeğim? O-o iyimi?'' Doktor genişçe gülümsedi ve elindeki bir kağıdı çıkardı reçeteydi galiba. ''Aslında gerçekten geldiğinizde bizde korktuk, erken doğumu engelledik ve bu bebeğinizin gelişim çağı ve baya sancı bu tür şeyler kesinlikle olabilir. Erken doğumu engelledik gereken müdahaleleri yaptık. Yani emin olun bebeğiniz gayet iyi'' derin bir oh çektim. Ağlamaya başladımki aşık olduğum gözlerimin onu deliler gibi aradığı adam içeri girdi.
Hemen geldi ve o kaslı kolları ile beni kendine çekti yavaşça. ''Barbara, aşkım! İyimisin?'' İç çektim
''Ah, iyiyim bitanem ama bunlar çok kötüydü bir an doğum yapıyor sandım ve o korku ilede bebeğimize, kızımıza bir şey olacak sandım harry. Ama Tanrıya şükürler olsun ki o iyi.'' Doktor odadan çıkmıştı bile. Harry gözleri dolu bir şekilde elindeki bir kağıt parçasını dar olan cebinden çıkardı
Ve bana gösterdi. ''Bebeğim, doğumuna çok az kalmış ve bu fotoğraf kızımızın resmi. Şuna bakarmısın bu bizim ikimizin kızı meleği bu, ne kadar büyümüş!.'' O elindeki fotoğrafı bana uzattı.
Gözyaşlarım esir almıştı gözlerimi bu benim karnımdaki bebekmi şimdi?'Bu,bu çok güzel harry! Bu bizim kızımız ikimizin.
O gecenin meyvesi;)'' gülümsedi ve dudaklarıma yaklaştı ''o geceyi asla unutmayacağım güzelim'' dudaklarımı önce nazikçe öpmeye başladı ben karşılık vermeyince, sert sert öpmeye başladı hiç beklemeden bende karşılık vermeye başladım.Ayrıldık eni sonu. Sessizce konuşuyorduk ikimizin duyabileceği şekilde. ''Ben bir isim buldum'' dedi harry. ''bende'' ikimiz lafa başladık aynanda
''Elina'' dedim
''Darcy'' dedi harry.
Birbirimize baktık, kahkaha attık beraber.
''Ahahahah! Kızımızın adı ''Darcy Elina Styles''
***
Harry'nin ağzından: Barbara ile birlikte otele gelmiştik, ''Bebeğim ben duşa girip geliyorum''
"Tamam aşkım.''dedi ve bana gülümsedi. Tişörtümü tek hamle ile çıkardım, ve kemerimi çözdüm pantolonumu çıkardım.barbara, baştanaşağı ben süzdü. Ayağı kalktı hiçbirşey demeden dudaklarını dudaklarıma bastırdı bu anın nedense birtmesini istemiyordum hemde hiç!Barbara gözlerime baktı bende onun masum tebessümlü yüzüne. O iyiydi sabahkindende daha iyiydi. ''seni çok seviyorum kocacım sana doyamıyorum bitanem seni istiyorum!'' Ellerini belime sardı ve burnunu burnuma sürttü.❤️ 'Aşkım seni öyle özledim ki!'
" bende seni çok özledim'' derken odamızın çaldı 'harry hemen banyoya gir!'' Harry dinlemeden üstüne bornozu geçirdi. "Bebeğim olmaz hadi bir erkek gelir benimde görmem lazım ben kapının ucundayım tamamı?" Nefes verdim kapı hala çalıyordu, " tamam sevgilim" kapıya doğru ilerledim ve kapıyı yavaşça açıverdim otelin görevlisiydi " merhaba bayan Styles."
Gülümsedim ama biraz endişeliydim
"Merhabalar da, ne için geldiniz?"
Görevli gayet yüksek bir ses tonu ile konuştu harry ise bizi dinliyordu.
"Bay Styles'in annesi geldi Anne Twist bay Styles'in burda olduğunu öğrenince hemen bizim otelimize gelip sordu acil görmek istediğini söylüyor." Sertçe yutkundum, "P-peki ş-şey h-harry h-hazırlanıp geliyor." Baya gerilmiştim,
Kapıyı kapattım ve yatağa oturdum.
"Harry, aşkım gel" Harry geldi ama şaşkındı çünkü annesi neden onu görmek istesinki bu zamana kadar?
"Bebeğim annem gelmiş neden ki acaba?'' Gülümsedim '' bak ne diyeceğim sen duşa gir bende anne'nin yanına gideyim olmazmı?'' Harry'nin yüzü biraz kızgın bir ifade aldı "bitanem, bak ben duşa girmeyeceğim beraber gideceğiz". "Tamam,Harold"**
Harry'nin ağzından; siyah gömlek gitmiştim Tanrı'm! Paris ne kadar sıcak böyle! Annem oradaydı tanrım ne kadar değişmiş! Barbara elimi sıktı ve bana baktı aksi çok gerilmiş ve korkmuş bir hale gelmişti, kulağına eğildim"Korkma gevşe bebeğim, seni seviyorum" dedim ve dudağına öpücük kondurdum. Burukça gülümsedi.
Anneme selam verdim sıkıca sarıldım, ve gülümsedim. "Merhaba anne seni bunca zaman sonra görmek çok güzel"
Barbara gülümsedi ve yanına oturdu "Merhaba efendim nasılsınız?"
Annem söze başladı; "Harold!"Anneme baktığımda gözleri dolmuştu
"PİŞMANIM!!"
Ee nasıldı belirtin valla çok şeyler oldu sormayın ❌❌🅾
⭐️⭐️⭐️⭐️Votee!!! SafafgfJsjsns
İyi okumalar ;)
@DuyguStyles0x
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış|| H.S Fanfic|| #Wattys2015 {düzenleniyor}
FanfictionAkla gelinmeyecek bir tehdit. Harry ve Barbara'nın hayatını mahvedecek kadarmıdır? Kötü insanlar! Mafyalar. Sizce etkilermi mahvedermi¿? ''Sizi Asla Bırakmayacağım Ne Olursa Olsun!'' ||Kaçış H.S Fanfic sizlerle,iyi okumalar.♡|| © Tüm Hakları Saklı...