Selammm cupcakeler ben geldimm gecesinderken yani partideki soz anlayın neyse hadi bakalım görüşüzzzzzz
1gun sonra
Barbara'nın ağzından : bugün bağ evine gidecektik harry o gece için bağ evini seçmişti.
E bende karşı gelemedim. Harry suan yatıyor.
Bende onun yanındayım şuanda rglim bitmişti.Çok şükür. ^^ Hemen kalktım elimi yüzümü yıkadım. Ve yatağa geçtim. Harry sonra arkasını döndü. Yani benim tarafıma Ellerini bacaklarımda gezindirdi. Hayır hayır Hayır! ! Orgzm olamam Hayır kendimi kasmamam gerekiyor. Birden kendimi kastım ve ağzımdan küçük bir Çığlık kaçtı harry gözlerini açtığında ben kıpkırmızı olmuştum ve ıslanmıştım.
"Bebeğim ne oldu?"
"H-hiç b-birsey g-günaydın a-aşkımmmm" dedim ve yanağından öptüm.
Çarşaflı kaldırdı ve ıslaklığımı gördü.
Şimdi yerim dibine girdim.
"Ah bebeğim şuan seni_____"
Utancimdan yanıyordum.
Elini kiloduma götürdü.
"H-harry"
"Evet"
"Ben uyuyorum"
"Hahhaha hahahhahahaha!!!!!! Tanrım"
"Ne oldu"
"Orgzm olmuşsun bebeğim bunda ne var"
"B-Ben çok u-utandım çok üzgünüm sen elini bacaklarimda gezdirince bende_____"
" bebeğim keşke daha ileri gitseydim" dedi ve sinsice güldü.
"Harry ama yapma lütfen"
" ama bebeğim tam 2 ay oldu yapmayalı"
"Atma harry tam tamına 2 hafta oldu."
"
Uff yaa yapalım şu işi""Dayan harry sadece dayan" dedim ve kalktım yanından
" hadi hazırlan bağ evine gidiyoruz."
"T-tamam"
Harry'nin ağzından : barbaraya kızıyordum niye böyle yaptı diye ona kızdım diye arka tarafta oturdu. Bende aldırmadan arabayA odaklandım.
*****
Barbara'nın ağzından : gelmiştik hemen ben kıyafet çantamı alıp harrynin yanına gittim"Harry"
"Efendim?"
" b-ben çok üzgünüm gerçekten sana böyle yapmak hiç niyetim değildi ne olur bu malca şeylerimi affet"
"Bebeğim senin bana o hareketin beni çok üzdü
Neden arka koltuğa geçtin???""B-ben"
"Tamam anladım neyde hadi gidelim"
Ormanda yürümeye başladık ikimiz. "Harry neden soğuk davranıyorsun bana" "yoo gayet iyiyim hem kapa çeneni de yürü!!!!"
Ben harryden önce koşmaya başladım.
Birden yolumu kaybettim.
Harry yoktu arkamda. Birden önüme kurt çıktı
Güçlü bir çığlık attım ama kurt popomu ısırdı.
Ve gözlerimden yaşlar süzülüyordu. Harry diye çığlık attım harry çantaları bırakıp koştu yanıma.
"B-bebeğim ne oldu"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış|| H.S Fanfic|| #Wattys2015 {düzenleniyor}
FanfictionAkla gelinmeyecek bir tehdit. Harry ve Barbara'nın hayatını mahvedecek kadarmıdır? Kötü insanlar! Mafyalar. Sizce etkilermi mahvedermi¿? ''Sizi Asla Bırakmayacağım Ne Olursa Olsun!'' ||Kaçış H.S Fanfic sizlerle,iyi okumalar.♡|| © Tüm Hakları Saklı...