Gelecek Hayali

0 0 0
                                    

Haklısın ama bazen kendime güvenecek hali bile bulamıyorum sanki her şeyi mahvetmişim gibi geliyor. Toparlamak için yeniden başlamak için çok geç gibi.
Zuzu kafasını salladı anlıyorum ama bir söz okumuştum biliyor musun beni çok etkilemişti. Bir ağacı dikmek için en iyi zaman 30 yıl önceydi ikinci en iyi zamasa şimdi. Yani şu ana kadar hayatında ne var bilmiyorum ama bunu artık hayatında istemiyorsan şu an bir şey yapmalısın.

Ya hep böyle yaşayacaksın ya da şu an bu tercihi yapıp yarının için bir şeyi şimdi yapacaksın. Ne kadar mahvolmuş gibi gözüksede hayatın asla geri döndürülemez değil her şey şu an yapacağın kararlara bağlı. Şu ana kadar kimdin bilmiyorum ama şu andan sonra kim olmak istiyorsun.

Hakan bu soruyu kendine uzun zamandır sormamıştı ki şu an boğuştuğu sorunlar onu o kadar meşgul ediyorduki ben kim olmak istiyorumu sormamıştı bile. En azından bir şeyi çok net biliyordu kim olmak istemediğini.

O kadar emindiki böyle yaşamak istemediğine ancak ne olmak istediğine dair bir fikri yoktu gerçekten. Zuzu'nun bu soruyu sormasına sevinmişti. Hiç düşünmediği bir şeyi düşündürtmüştü ona. Hakan kızın aklından geçenleri merak etmişit kim olmak istiyordu ne yapmak istiyordu.

Bu nedenle soruyu ona yöneltti. Sen ne istiyorsun peki dürüst olmak gerekirse benim şu anda çok bir fikrim yok bununla ilgili sen anlatırsan belki banada ilham olur. Dinlemeyi isterim senden.

Ben mi kendini seven bir kız olmak istiyorum. Geçmişe bakıp ağlayıp sızlanmak yerine bugün şu anda istediğini yapan bir kız olmak istiyorum. Akıllı zeki özgüvenli çalışkan merhametli bir kız olmak. Kimseye eyvallah etmek istemiyorum. Kendi kendime yetebilmek çılgınca şeyler kovalayabilmek ve bunun için suçlu hissetmemek.

Tüm gücü ve gayreti ile daha iyi bir insan olmak için çalışan tutkulu ve eğlenceli bir kız. Kendisine kötülük yapanlara gülüp geçebilecek bir güçlü kadın. İnsanlara güvenen insanlarında ona güvendiği huzurlu ve neşeli bir kız olmak sanırım bilmiyorum çok mu abartıl oldu ama gerçekten istediğim bu.

Bunları içimden geldiği gibi yapabilmek. Tüm varlığımla kendim olabilmek maskesiz ve yalansız.

Vovvv dedi Hakan etkileyici bir vizyon. Etkileyici mi bilmiyorum ama tam anlamıyla bu hayalim. Kabıma sığamıyorum birkaç gündür. Dışarı çekmek ve tüm dünyayı yeniden keşfetmek istiyorum sanki. Yeni kimliğimle bu hayatı deneyimlemek farklı düşünmek ve farklı tepki vermek.

Her adımımda daha derinlere inmek kendimi insanı varlığı anlamak. Her gün daha büyük bir keyifle ve daha fazla neşe ile. Ömür dediğimiz kısa bir zaman dilimi ben ise benim ölümümden sonra bile hatırlanacak işler yapmak istiyorum.

Bu dünyada bir iz bırakmak geldiğimden daha iyi bir dünya bırakmak ve bunu başarırsam gerçekten mutlu ayrılacağım bu dünyadan bir pişmanlık öfke duymadan huzurla ve sevgiyle.

Sen NormalsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin