Blonďatý ninja seděl na jednolůžkové palandě skoro jako hromádka neštěstí. Byl zpátky v Uchihově domě a jeho pokoji. Nepřítomně hleděl před sebe a vůbec nevěděl, co si má teď o dané nastolené situaci myslet.
Po rozhovoru s Orochimarem se s ním Sasuke přemístil domů, kde jej téměř doslova vhodil do pokoje, který však ještě předtím vyčistil od všech předmětů, se kterými by si snad Uzumaki mohl ublížit. Vypadalo to, jako kdyby měl skoro nějaký záchvat.
,,Říká vám něco klan Fuuma?" zeptal se Orochimaru zvědavě.
Sasuke se zamračil a Naruto jenom trhnul rameny.
,,Používají chakrová vlákna," zamručel Uchiha a pozdvihl nechápavě obočí.
Nechápal, proč do jejich situace Orochimaru plete techniky klanu Fuuma. S nimi přece neměli nic společného. Tenhle klan se přeci vyskytoval v Zemi Rýžových polí, která byla od Konohy sakra daleko vzdálená.
,,Klan Fuuma používá speciální vlákna vytvořená z chakry, která dokáží velice snadno dokáží zabít člověka. Uživatel může vytvořit vlákna spojující jeho srdce se srdcem někoho jiného a po dobu jejich spojení se jakékoliv ublížení jednomu, projeví i na těle toho druhého. Pokud tedy jeden zemře, zemře i ten druhý," vysvětlil Orochimaru a v jeho žlutých hadích očí se pobaveně zalesklo.
Sasukeho tvář se zakabonila ještě víc.
,,Nevím, proč to sem pleteš. Ani jeden z nás z klanu Fuuma nepochází a neovládá tuhle techniku."
Orochimaru spokojeně zamručel.
,,Když jsem vám vysvětloval svou vylepšenou techniku omezení chakry, neřekl jsem vám úplně všechno."
Tentokrát na sebe konečně upoutal i Narutovu pozornost, který doteď zíral na své bosé nohy.
,,O čem to mluvíš?" zasyčel vztekle Sasuke.
Tahle informace se mu teda rozhodně nelíbila. Hloupě a naivně si myslel, že před ním Hadí sannin nemá žádné tajnosti a mluví k němu zpříma. Evidentně se pekelně mýlil.
,,Detailně jsem prozkoumal jejich techniku a opět jsem jí o trochu vylepšil a přidal do téhle."
,,A to znamená?" hlesl Naruto.
I jeho čelo se mračilo. Snažil se z Orochimarových slov vyčíst to, co se jim snaží říct ještě předtím, než to skutečně vysloví.
,,Když tě Sasuke svázal a připoutal k sobě touhle vylepšenou technikou, vyslal nevědomky ze svého srdce neviditelná chakrová vlákna, která se obalila kolem tvého," začal Orochimaru pomalu a opravdu se vyžíval v tom, jak moc má nad těmi dvěma navrch.
,,A-ale... Když na mě používá Sharingan a týrá mě s ním, ubližuje jenom mě. Ne sobě," namítl kupodivu chytře Uzumaki.
,,Správně," přikývl černovlasý, ,,tato chakrová vlákna vysílají jenom zpětný impuls. Tudíž to, co se stane tobě, respektive, co si ty sám způsobíš, se stane Sasukemu, nikoliv naopak."
Blondýnek překvapeně rozšířil modré hloubky.
,,T-takže," zakoktal se a na kratičký moment se zadíval na Sasukeho v jehož bledé tváři se mihnul náznak strachu a obav.
Sannin přikývnul.
,,Když zemřeš ty, zemře i on... Tohle je jediné východisko z mého jutsu. Oběť za oběť."
ČTEŠ
Darkside [SasuNaru] ✓
FanficKdyž proti sobě válčí Strana světla a Strana temnoty, mnozí se domnívají, že dobro vždycky musí vyhrát nad zlem. Jenže nejsme v pohádce. Co když tentokrát zvítězí zlo a všechno dobré uvrhne do svého temného stínu?