Merhaba!
Multi: Devrim
🦋
Aradan geçen üç haftalık süre boyunca olabildiğince babam ve abimin yanında durmamaya özen gösterdim. Evde oldukları süre boyunca yemek yaptığım zamanlar hariç tüm vaktimi odamda geçiriyordum. Bu süreçte elim daha iyi olmuş sadece az bir iz kalmıştı. Yengemle de hâlâ aynıydık. Ev işlerini yaptığım sürece bana bulaşmıyordu. Hatta şaşırtıcı bir şekilde bu akşam yapılacak olan Hilal abla ve Yusuf abinin düğününe gitmem için abimden izin aldığını söyledi. Her ne kadar başta tereddüt etsem de abimin yengemin isteklerini geri çevirmediğini bildiğimden ses etmemiş hatta yengeme teşekkür etmiştim. Çünkü bu düğüne gitmeyi çok istiyordum. Aylardır hazırlıklara bir şekilde yardım etmiş ve Hilal ablanın heyecanına ortak olmuştum.
Şimdi de odamda Burcuyla beraber akşam giyeceğim elbise için dolabımın karşısında dikiliyorduk.
" Burcu bu nasıl?"
"Ahu bu ne güzelim düğüne gidiyoruz farkındaysan bu elbise çok gündelik, olmaz yani."
"Off bir öncekine de aynı şeyi söyledin hatta ondan öncekine de ."Sitemli ve bıkkın çıkan sesime karşılık gülerek
"Çünkü öyleler canım arkadaşım."
"İyi de benim bütün kıyafetlerim böyle."
" Dur hemen asma suratını olmadı benden birşeyler giyersin."
"Olur mu ki öyle?"
"Olur olur hatta çok güzel olur , hadi yürü bize gidelim az kaldı düğüne anca yetişiriz."Evden çıkarken yengeme durumu kısaca özet geçerek düğüne Burcularla birlikte gideceğimi söyledim. Normalde olsa on saat lafını yapacak kadın 'keyfinize bakın' diyerek saçma sapan iyilik pozları keserek bizi göndermişti. Yengemin bu hali tuhaf olsa da açıkçası daha iyi olmuştu. Bugün hiçbir şey düşünmeden sadece düğüne hazırlanıp, Hilal ablanın mutlu gününde yanında olmak istiyordum. Ben düğüne Ayten teyzelerle birlikte gidecektim. Yengem de abimle birlikte abim kahveden döndükten sonra geleceğini söylemişti. Yengemin bu davranışları hiç alışık olmadığım bir şey olsa da neyse dedim bugünlük ' düşünme Ahu sadece bir gün izin ver kendine ve bu güzel akşamın tadını çıkar.'
Burcuyla beraber evden çıkıp arnavut kaldırımlarının kapladığı yoldan aşağıya inmeye başladık. Bizim evle onların evi arasında on dakikalık bir mesafe vardı. Bizim ev daha yukarıda kaldığı için Burcu ne zaman bize gelse sürekli bu dik yoldan sürekli şikayet ederdi.
Sonunda Burculara geldiğimizde hızlıca içeriye girmiş Ayten teyzeye kısa bir selam verdikten sonra hızlıca Burcu'nun odasına girmiştik.Burcu hemen dolabının önüne geçerek seçtiği elbiseleri yatağın üstüne koymaya basladi.
Beş altı tane elbiseyi yan yana koyduktan sonra ellerini beline koyarak bana döndü." Hadi bakalım süsleyelim seni."
Sonrasında tek tek elbiseleri üzerimde denemiş ve sonunda lila v yaka diz altı çiçekli bir elbise de karar kılmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ahu
General Fiction"Emin misin yavrum?" Ahu sadece başını salladı. Konusabilecegini sanmıyordu. Ne oluyordu böyle? Az önceki kararlı kıza ne olmuştu? Bu adam ne zaman ona yaklassa hep aynı şey oluyordu. Adam kasıklarının üzerindeki elini tekrar oynatınca istemsizce o...