Merhabalaaarr!Nasılsınız fıstıklar?
Bölüme başlarken o kadar zorlanıyorum ki şu giriş herşeyden daha zor yemin ederim. Yoksa bir kere başladın mı devamı su gibi geliyor.
Bölüm full Ahu ve Devrim ama nasıl varya🔥🔥
Neyse🤭 djhddh
YORUMLARINIZI BEKLIYORUM UNUTMAYIIIIIINNN!!
BÖLÜME DALABILIRSINIZ
ay caploks açık kalmış mfkndjdnd
Bölüme dalabilirsiniz :)
Keyifle okuyun bebekler 💙
🦋
"Geri zekalısın Ahu sen geri zekalı!"
Sinirden ve utançtan kıpkırmızı olmuş yanaklarına aynadan bakarken söylüyordu bunları.
"Nasıl bakacağım şimdi adamın suratına offf hadi o seni öptü sen nasıl kudurmuş gibi adama karşılık verirsin aptal !"
Şu an o kadar utanıyordu ki oturup ağlayabilirdi. Gerçekten hangi kafayla öpüşmüştü Devrimle. Suyu açıp ellerini yıkadı önce ardından avuçlarına doldurup hızla yüzünü yıkadı. Yüzünden sular akarken çeşmeyi kapatıp aynaya baktı. Yanakları kızarmıştı. Utançtan olduğunu biliyordu. Gözleri dudaklarına kaydı. Onlarda kıpkırmızı olmuştu ama utançtan değildi. Devrim o kadar sert öpmüştü ki dudakları ve dudak çevresi hem şiş hem de kızarıktılar. O anlar aklına gelince kalbinin hızlandığını hissetti. Elini kaldırıp kalbine koydu ve konuştu.
"Atmasana böyle atma! Hep senin yüzünden o sana yaklaşınca da böyle atıp kafamı karıştırıyorsun sonra da saçma sapan şeylere izin veriyorum."
Aynaya bakarak konuşmayı bıraktı ve kenardaki havluyu alarak kurulandı. Hareketleri sertti. Kendine sinirlenmişti.
Odaya hiç gitmek istemiyordu. Adamın uyumadığına adı gibi emindi. Resmen öpüştükten sonra odadan kaçarak çıkmıştı. Ama kalsa ne diyecekti ki ?
Umarım Devrim bir beklenti içine girmezdi. Çünkü bunun devamı olmayacaktı. O an sadece çok kötüydü ve adamın şefkati ona iyi gelmişti. Anlık bir yanlıştı.
Hem de saçma sapan bir yanlış!
Ahu ne istediğini biliyordu. Çalışacaktı , para biriktirecek ve sonra buradan olabildiğince uzağa gidecekti.
Tabi önce Devrimden boşanması gerekiyordu. Ona söylediği zaman hemen kabullenmesini beklemiyordu ama illaki boşanacaktı. Sonuçta kim kendisiyle evli kalmak istemediği biriyle bu birlikteliği devam ettirmek isterdi ki?
Burada kalmak istemiyordu. Burası ona hiçbir zaman iyi gelmemişti. Bugün olanlar da bunun kanıtıydı. Ne kadar ailesinden uzaklaşırsa uzaklaşsın bir şekilde onlar veya onların çevresinden insanlar Ahu'nun karşısına çıkıyor ve ona zarar veriyorlardı.
Ahu bu zamana kadar dayanmıştı ama daha fazla dayanabileceğini sanmıyordu. Güzel bir hayat yaşamak onun da hakkı değil miydi?
Kesinlikle hakkıydı!Ve Ahu bu hakkını anca buradan uzaklaşırsa kullanabileceğini düşünüyordu. Doğru ya da yanlış mı düşündüğünü bize sadece ve sadece zaman gösterecekti.
Elindeki havluyu yerine astı ve banyodan çıktı. Nereye kadar kaçacaktı ki ? Hata yapmıştı ve bir daha olmayacaktı, bunu Devrim'e de söyleyince anlayabileceğini umuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ahu
Ficción General"Emin misin yavrum?" Ahu sadece başını salladı. Konusabilecegini sanmıyordu. Ne oluyordu böyle? Az önceki kararlı kıza ne olmuştu? Bu adam ne zaman ona yaklassa hep aynı şey oluyordu. Adam kasıklarının üzerindeki elini tekrar oynatınca istemsizce o...