13. Bölüm

23.1K 743 198
                                    

Selaaaammm!

Biz geldikk

Nasılsınız?

Iyisinizdir inşallah

Bir önceki bölümde yaptığınız yorumlar için teşekkür ederim düşüncelerinizi okumak çok güzel 💙

Bu bölümde aynı performansı bekliyorum bebekler olur mu?

Veee bir önceki bölüm yaptığı biiirsürü ve güzel yorumlarla bu bölümü   Ebruuuu666 ya ithaf etmek istiyorum.

Içimden geldi💞💖

Yazım hataları için kusura bakmayın :)

Şimdi bölüme dalabilirsiniz :)

Keyifle okuyuuuuunnn 💙


🦋

Bırak kolumu ne istiyorsun benden?"

Karşısındaki adam pis pis onu baştan aşağıya doğru süzüp iğrenç bir sırıtmayla ona baktı.
Ardından bakışları sertleşti ve sinirli bir şekilde konuştu.

"Benden bu kadar kolay kurtulabileceğini mi sandın lan sen?"

Ahu korkuyla yutkunup kolunu çekmeye çalıştı. Ama adam onu bırakmıyordu. Bu oydu.

Abisinin 'kumarbaz' diye tanıttığı ve kendisini istemeye gelen kişi...

*********

Adamın, sıkı sıkı tuttuğu kolunu sert bir şekilde kendine çekti ama sonuç yine başarısızdı. Sinirli bakışlarını ona dikip sert bir sesle konuştu.

" Bırak kolumu! Seni tanımıyorum bile, rahat bırak beni!"

Adam, kızın sert çıkışıyla tuttuğu kolunu kıracak şekilde tutup onu arkasındaki duvara çarptı. Ahu'nun acı dolu inlemesi kulaklarına dolunca bundan sadistce zevk aldığını hissetti.

"Demek tanımıyorsun ha! O zaman ben biraz tanıtayım kendimi sana."

Ardından iğrenç bir gülüşle kıza doğru bir adım attı. Ahu boştaki elini onu itmek için kullanıyor ama başarılı olamıyordu. Yüzüne değen pis nefesle midesinin bulandigini hissetti.

"Bırak beni şerefsiz!"

Dizini kaldırıp adamın bacak arasına sertçe vurdu.

"Ahh!"

Adamın acı dolu inlemesiyle kolundaki elinin baskısı azaldı. Ahu hızla kolunu ondan kurtarıp koşmak için hamle yaptı ama saçına dolanan el yüzünden yerinden bir adım bile uzaklasamadi. Adam Ahuyu kendine çevirip yüzüne olağan hızıyla tokat attı. Ahu'nun tiz çığlığı boş sokakta yankilaninca adam birilerinin gelmesinden korkarak kızı eski binaların arasındaki boşluğa çekmeye çalıştı. Ahu az önce aldığı darbeyle dudağının kenarından akan kanı hissetti. Yanağı yanıyordu resmen. Adamın onu çekmeye çalıştığını fark edince tüm gücüyle ona karşı koymaya çalıştı.
Bu şekilde birkaç dakika aralarında boğuşma yaşandı. Ama adamın kızın saçlarını kökünden koparmak ister gibi tutmasıyla Ahu'nun gardini biraz da olsa düşürdü. Ahu yüksek bir sesle bağırıyor ve elini çekmesi için onu zorluyordu. Adam daha fazla dayanamamış olacak ki yumruk yaptığı elini hızla kızın karnına geçirdi.

Ahu hissettiği darbeyle nefesinin kesildiğini ve aynı anda bacaklarının arasında sıcak bir ıslaklık hissetti. Acı içinde inleyip elini kasıklarına götürdü.

AhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin