Merhabalaaaaarr!
Yine biz geldik
Nasılsınız?
Hikayenin okunma hızına yetişemiyorum dkfjkfkfk ben bölüme başlarken yirmi bin olmuş bile ve kalabalık çoğaldıkça geriliyorum
Tamam arkadaşlar benden bu kadar daha fazla devam edemicem siz bensiz devam edin hikâyeye kfidjdjejd
Saçma sapan espriler de yaptığıma göre artık bölüme dalabilirsiniz. :))
BIRRRSURUUU YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN LÜTFEN
Ve yorumdan kastım noktalama işaretleri ya da emojiler değil 😭 ben sizin düşüncelerinizi o anki tepkinizi merak ediyorum.
Bide hem bu bölümde hem de ilerleyen bölümlerde çıplaklık içeren fotoğraflar olucak yani baya! açık baştan soyliyim de ona göre rahatsız olacaklar bence direkt hikayeyi okumayı bıraksın ya da internetiniz kapalı okuyun! Ha bir de kuccukk okuyucular varsa onlar hiç durmasinlar bile hemen çıksınlar! len zaten miniciksiniz ne işiniz var yetişkin hikayelerde kış kış kfjfdjj
Artık gerçekten bölüme dalabilirsiniz:)
Keyifle okuyuuuuunnn 💙
🦋
Bir önceki bölümden
**********
Devrim eğilip kızı son kez dudaklarından öptü ve çapkın bir sesle konuştu.
"Şimdi de benim seni yıkamam gerekiyor."
Ahu elini kaldırıp adamın çıplak göğsüne vurdu. Tam konuşacaktı ki banyonun kapısı çaldı.
Iki genç birbirlerine bakarken biri umursamaz diğeri ise bu halde birilerine yakanacakları düşüncesiyle tedirginlikle diğerine bakıyordu.
*******
Ahu tedirginlikle adama bakarken kısık bir sesle konuştu.
"Devrim ne yapacağız?"
Devrim kızın kocaman açılmış gözlerine bakarken sırıtıp yüzünü ona yaklaştırdı. O da aynı Ahu gibi kısık bir sesle konuşuyordu.
"Birşey yapmayacağız kapıda kim varsa birazdan gidecek zaten."
Ahu adamın yakınlığına aldırmadan paniklemiş bir şekilde konuştu.
"O nasıl olacak? Ya kapıda durup içerdekinin çıkmasını beklerse?"
Bu ihtimal onu daha da panikletmiş gibi farkında olmadan adamın ıslak , çıplak göğsündeki tırnaklarını oraya geçirdi.
"Ben hayatta çıkamam, Allah'ım ya Ayten teyzeyse?"
Sesi dehşete düşmüş gibi çıkıyordu.
Devrim kısık bir sesle güldü. Alkolün etkileri hâlâ gözle görülür şekilde belirgindi.Ahu'nun belindeki elini yukarı doğru bedenine sürterek boynuna düşen saçları geriye attı. Kızın göğsüne geçirdiği tırnakları onu çok fena tetikliyordu. Derin bir nefes alıp boynundaki elini kızın hâlâ açıkta olan göğsüne götürdü. Ahu adamın elini hissettiği gibi onu hızla itip utançla iki göğsünü de sütyenin içine geri koydu. O kadar hızlı hareket etmişti ki bu hızına kendi bile şaşırmıştı. Başını kaldırıp Devrim'e baktı.
Devrim arzulu bakışlarını kızın göğüslerinden çekip gözlerine baktı. Ahu adamın aklının bambaşka yerlerde olduğunu gözlerine bakınca farkediyordu. Yutkunup sessizce ismini söyledi. Adamın birşeyler yapmasını istiyordu. Kimseye bu şekilde yakalanmak istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ahu
General Fiction"Emin misin yavrum?" Ahu sadece başını salladı. Konusabilecegini sanmıyordu. Ne oluyordu böyle? Az önceki kararlı kıza ne olmuştu? Bu adam ne zaman ona yaklassa hep aynı şey oluyordu. Adam kasıklarının üzerindeki elini tekrar oynatınca istemsizce o...