Merhaba!
Multi: Ahu
🦋
Geldiğimden beri Hilal abla ve kızların hummalı bir şekilde evi temizlemeleriyle vakit ikindiye gelmişti. Tabi benim hiçbir şey yapmama izin vermemişlerdi. Açıkçası sabah içtiğim ağrı kesici de etkisini yavaş yavaş kaybettiği için çok da itiraz etmemiştim. Artık çoğu işin de bitmesiyle herkes bir köşede tabiri caizse yığılıp kalmıştı. Onları böyle görünce mahcup oluyordum keşke gelmeseydim. Hiçbir işe yaramamak kötü hissettiriyordu. Ben içimden kendimi yerken Hilal abla :
" Ay kızlar ellerinize sağlık çok sağolun hakkınızı ödeyemem çok yardımcı oldunuz."
Kızlar Hilal ablanın sesiyle birlikte itiraz etmeye başladılar.
Sinem oturduğu koltuktan hemen öne doğru eğilerek
"Hilal abla ne hakkı Allah aşkına sen mutlu ol yeter." deyip
Hilal ablaya gülümsedi. Hemen ardından Merve de
" Aynen abla ya nolcak elimize mi yapıştı sanki."
Benim yanımda oturan biricik arkadaşım Burcu da hızla ayağa kalkıp Hilal ablaya arkadan sarılarak şebeklikler yapmaya başladı.
" Hilal ablacım sen orasını dert etme bugün biiiz yarın evlendiğimizde de sen gelirsin değil mi kızlar?"
Burcu'nun cümlesiyle beraber kızlar kahkahalar atarak onu onayladılar. Ben de yüzümde ufak bir gülümsemeyle onları izliyordum. Hilal abla şakadan çattığı kaşlarıyla
"Şunlara bakın hele hepsi koca delisi olmuş."
"Abla biz mi koca delisiyiz Allah aşkına seni de gördük öğlen Yusuf abi geldiğinde yan odaya bir girdiniz yarım saat çıkmadınız kim koca delisi acaba ?"
Merve'nin kurduğu cümleyle kızarırken diğer kızlar hiç umursamadan Hilal ablaya takılmaya devam ettiler. Hilal abla da onlara aynı samimiyetle cevap veriyordu. Onları izlerken sabahtan beri çok sesi çıkmayan Melek'in Burcu'ya kurduğu cümleyi duydum.
"Burcuu Devrim hapisten çıkmış diyorlar doğru mu ?"
"Evet doğru"
" Ay çok geçmiş canım nasıl peki iyi mi sağlığı falan yerindedir inşaallah?"
" İyi Melek sağol."
" Ben diyordum zaten Devrim asla birine zarar vermez diye ."
"Sağol sağol."
Burcu'nun geçiştirir tarzda verdiği cevap nedense bir an hoşuma gitti. Normalde pek de yakın olmadığımız Melek, Sinem'in kuzeni diye peşine takılıp buraya gelmiş. Bu kızı ilk gördüğüm andan beri bir türlü ısınamadım. Sürekli kendini anlatıp öven tipleri zaten oldum olası sevmem.
"Hilal abla böyle olsun istemezdim nolur kusuruma bakma olur mu ? siz böyle çalışırken oturmak hiç içime sinmedi ama-"
Hilal abla sözümü bitirmeden
"Olur mu öyle şey canım benim senin varlığın yeter hem o elle nasıl yardım edecektin ki duymamış olayım."Çok üstelemeyerek gülümsemeyle karşılık verdim. Ardından Burcu'ya dönerek kalkmam gerektiğini söyleyince diğer kızlar da benimle birlikte kalkıp Hilal ablaya veda ederek evden ayrıldılar. Bahçe kapısına yürürken Burcu kolumu tutarak beni durdurdu.
"Ahu abim mesaj atmış neredesin diye bekle de beraber gidelim hem seni de bırakırız olur mu?
"Gerek yok zaten abin daha gelmemiş bile eve geç kaldım yengemi biliyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ahu
Fiksi Umum"Emin misin yavrum?" Ahu sadece başını salladı. Konusabilecegini sanmıyordu. Ne oluyordu böyle? Az önceki kararlı kıza ne olmuştu? Bu adam ne zaman ona yaklassa hep aynı şey oluyordu. Adam kasıklarının üzerindeki elini tekrar oynatınca istemsizce o...