Selamlaaaaaaaarrrr!
Ben geldiiimm
Nasılsınız arkadaşlar?
Iyisinizdir inşallah
Neyse çok uzatmadan , bölüme yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen ve ekranın diğer tarafında hevesle yazacaklarinizi beklediğimi unutmayın olur mu?
Bölüme 500 üzeri yorum bekliyorum sınır değil , rica sadece :)
Bölüm şarkımız > Sena Şener > Teni Tenime
Şimdi bölüme dalabilirsiniz :)
Yazım hataları için şimdiden kusura bakmayın.
Keyifle okuyuuuuunnn 💙
🦋
Bir önceki bölümden
******************
Sabah aynı şekilde uyanan gençler rahatça uyumanın verdiği huzurla gözlerini açtılar. Ahu adamın kollarında dönüp ona baktı. Devrim'de gözlerini açıp ona bakınca Ahu küçük bir tebessümle ona baktı. Kısık bir sesle konuştu.
"Günaydın."
Devrim sanki her sabah bunu söylüyormuş gibi rahat bir ifadeyle kızın aksine bambaşka bir şey söyledi.
"Seni seviyorum."
Ahu şaşkınca adama bakarken bir süre konuşamadı. Tam ağzını açıp konuşacağı sıra kapının ardında Burcu'nun panik dolu sesini duydu.
"Abi polisler kapıda seni soruyorlar!"
**************
Devrim'in duyduklarıyla yüz ifadesi yavaş yavaş değişirken böyle zamanlamaya içinden bildiği tüm küfürleri ediyordu.
Karısına ilan-ı aşk edeceği zaman mı olması gerekiyordu yani.
Aklına gelen kişiyle sinirli bir soluk çekti içine.
Başını kapıdan çekip kollarındaki kıza baktı. Hem şaşkın hem de ürkmüş görünüyordu. Ahu'nun belinde duran elini yüzüne çıkartıp kardeşine hitaben sakin bir sesle konuştu.
"Tamam abicim, in sen geliyorum şimdi."
Ahu adamın konuşmasıyla az önceki şaşkınlığı yerini korkuya bıraktı.
Elini adamın yüzünü tutan kolunun üstüne koyup sıkıca tuttu.
Endişeyle ona bakarken Devrimin yumuşak sesini duydu."Korkma , önemli bir şey değildir."
Ahu gözlerinin hangi ara dolduğunu bile anlamadı. Dudakları titrerken kısık bir sesle konuştu.
"Nereden biliyorsun ki? Önemli olmasa kapıya mı gelirlerdi."
Devrim erkeksi bir şekilde kıkırdadı.
Ahu ilgiyle adamın yüzünü incelerken gözlerinin gülerken nasıl kısıldığını , kısılma ile birlikte göz kenarlarında oluşan çizgileri , yanağında oluşan kocaman derin çukurun nasıl böyle güzel göründüğünü, tek bir anını kaçırmaktan korkar gibi seyretti.
Devrim yeşillerini yeniden kıza çevirip aynı tonda konuştu.
"Önemli değildir çünkü çok büyük bir suç işlediğimi hatırlamıyorum."
Kısa bir an bakışları sertleşip dişlerinin arasından tıslarlasına kendi kendine mırıldandı.
"Küçük bir tane dışında tabi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ahu
Fiksi Umum"Emin misin yavrum?" Ahu sadece başını salladı. Konusabilecegini sanmıyordu. Ne oluyordu böyle? Az önceki kararlı kıza ne olmuştu? Bu adam ne zaman ona yaklassa hep aynı şey oluyordu. Adam kasıklarının üzerindeki elini tekrar oynatınca istemsizce o...