Selamlaaaarr!
Bunu bayramın ilk gününden yazıyorum. Şu an evdeki herkes öğle yemeğinin ardından amcamlara gitti bana da sofra ve bulaşık kaldı maalesef. Etrafı toparlayıp bölüme başladım.
Hadi bakalim kaç günde bitircez bölümü
Aa unutuyordum az kalsın gelinligimizi yüksek sayıda! kişinin katıldigi oylamayla kararlaştırdik (+1 farkla)
Bırakıyorum aşağıya
açıkçası benim de gönlümden geçen buyduAllah rızası için birkaç yorum 🤲 dmjfkfkfjf
Keyifle okuyun bebekler 💙 :)
🦋
İki gün sonra...
Ahuların evinde o sabah olması gereken heyecan ve sevinçten çok farklı bir atmosfer vardı. Sabah oturdukları kahvaltı sofrasında abisi ve babası sürekli düğüne gitmek zorunda oldukları için şikayet edip durdular. Babası kahvehaneyi boş bırakacağı için , abisi de düzgün bir bahane bulamadığı için babasının söylediklerini destekler nitelikte bir sürü boş laf edip Ahuyu çileden çıkardı. Ahu ne kadar kendi kendine üzülmüyorum dese de içten içe kalbi paramparça oluyordu. Sadece bunu dışarı belli etmiyordu.
Kahvaltı faslı bu şekilde devam ederek sonlandı. Ahu tabi gerginlikten ağzına doğru düzgün bir lokma koymadı. Üstüne de babasının sözleri eklenince iyice iştahı kapandı ve aç karna sofradan kalktı.
Sabah saat 8.30 civarıydı. Ahu odasında ,gündelik bir kıyafet giymis Devrimlerin gelmesini bekliyordu.
Dün akşam tam uyuyacakken telefonuna Devrimden bir mesaj gelmişti. Sabah geleceği saati ve kuaför randevusunu hatırlatmıştı. Ahu kendi numarasını nasıl bulduğunu sorgulamadı bile yüksek ihtimal Burcudan almıştır diye düşündü. Kısa bir onay mesajıyla cevap vermişti Devrim'e.
Burcuyla arasındaki bu küslük her ne kadar canını sıksa da geri adım atmamakta kararlıydı. Her şeyi zamana bıraktı. İçindeki 'ihanete uğramış' hissini bir türlü aşamıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ahu
General Fiction"Emin misin yavrum?" Ahu sadece başını salladı. Konusabilecegini sanmıyordu. Ne oluyordu böyle? Az önceki kararlı kıza ne olmuştu? Bu adam ne zaman ona yaklassa hep aynı şey oluyordu. Adam kasıklarının üzerindeki elini tekrar oynatınca istemsizce o...