7. Bölüm

24.2K 676 187
                                    

Merhabalaaarr!

Multi : Ahu

                              
                       Sezen Aksu --- Kurşuni Renkler

                     Bölüm ilahi bakış açısıyla yazılmıştır

                      Allah için birkaç yorum yapın la :)

                                 Keyifli okumalar 💙

🦋

Ahu o gece  sabaha kadar uyumadan odanın içinde tabiri caizse dört döndü. Abisinin söylediklerinin doğru olmaması için bildiği tüm duaları etti. Böyle birşey asla olamazdı. Olmamalıydı. Abisi kesin yalan söylüyordu. Evet evet kesin yalandı. Zaten Devrim abisi de böyle bir şeyi kabul etmezdi. Ama dün akşam herşey onun  gelmesiyle başlamamış mıydı ?  Yoksa abisi mi böyle bir şeyi teklif etmişti ona onun için mi gelmişti Devrim abisi ? Ama hayır abisinin dünkü hallerini hatırladı , Devrim abinin geldiğini söylediği zaman hiç haberi varmış gibi durmuyordu. Konuştukları sıra abisi bir şekilde evlilik olayını çıkardıysa ortaya  hadi diyelim öyle oldu peki Devrim abi kabul mü etmişti de abisi böyle kesin konuşuyordu. Bir de sabah Devrim abinin geleceğini söylemişti.

Devrim abi kabul mü etmişti yani, abisinin dediklerinden bunu mu çıkarması gerekiyordu.

Saçmalıktı !

Koca adam neden onunla evlenmek isterdi ki !
Kesin işin içinde başka bir şey vardı.

Aklına bir an Burcu geldi , olanları Devrim abiye anlatmış olma ihtimali yüzde kaçtı?

Anlatmış olsa bile - anlatmamış olmasını diledi-  peki bu evlilik olayı nereden çıkmıştı? Herşeyi bir kenara bıraktı , abisi nasıl kabul etmişti? Daha geçen gün birbirlerini öldürecek raddeye gelmemişler miydi ? Nasıl bir anda kız alıp verme aşamasına gelmişlerdi.

Ne oluyordu Allah aşkına!

Ahu sabaha kadar aynı düşüncelerle boğuşup durdu. En sonunda yatağına uzanıp güneşin doğuşunu bekledi. Çünkü düşünmekten kafayı yiyecekti , en iyisi beklemekti . Abisi zaten sabah Devrim abinin geleceğini söylemişti. O gelince herşeyi öğreneceğini umuyordu. Abisine sorsa adam akıllı bir cevap alamayacağını çok iyi biliyordu.

Ne kadar o şekilde durdu bilmiyordu Ahu ama saatlerdir sabit bir şekilde durduğu için sırtı ağrımaya başlamıştı. Etraf iyice aydınlanmış vakit epey ilermişti içerden abisinin ve babası seslerini duyuyordu. Yavaşça yataktan doğruldu , ellerini iki yanına koyup gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı. Gözlerini kapatmasıyla akmak için hazırda bekleyen yaşlar yanaklarından süzüldü. Korkuyordu, abisinin sözlerine inanmasa da,  gerçek olma ihtimali  bile onu korkutuyordu. Yüzündeki yaşları yavaşça temizleyip ayağa kalktı hiçbir şey kesin değildi kendini böyle harap etmesinin bir anlamı yoktu. Tekrardan derin bir nefes alıp kendi kendine mırıldandı

"Kesin olan bir şey yok Ahu toparlan , birazdan Devrim abi gelecek ve bu saçma konu da sonsuza kadar kapanacak ."

Önce banyoya gidip işlerini halletti ardından giysi dolabının önüne gelip günlük bir elbise çıkartıp üzerine geçirdi.

Önce banyoya gidip işlerini halletti ardından giysi dolabının önüne gelip günlük bir elbise çıkartıp üzerine geçirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
AhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin