15. Bölüm

32.1K 835 536
                                    

Merhabaaaaa!!

Biz geldik!

Nasılsınız fıstıklar?

* itiraf*

Benim hikayemi eklediğiniz okuma listelerinize tek tek bakıp kendime okunacak kitap bakıyorum.

*itiraf bitti*

Yalnız karşıma bazen baya iyileri çıkıyor.

Siz de çok beğendiğiniz 'kesinlikle okumalısın' dediğiniz kitapları buraya yazar mısınız? 👉👈

Yorum yapmayı unutmayın lütfen:)

Şimdi klâsik watty yazarı sözünü de söyleyeyim de içimde kalmasın sjsksisb

NE KADAR ÇOK YORUM YAPILIRSA BÖLÜM O KADAR ÇABUK GELIR !!

Yazım hataları için kusura bakmayın lütfen :)

Bölüm şarkımız > Sezen Aksu >Affet :'')

Şimdi bölüme dalabilirsiniz :)

Keyifle okuyuuuuunnn 💙



🦋


Güneş ışıkları yatak odasına dolarken Ahu yattığı yerde huzursuzca gözünü açtı. Vücuduna sıkı sıkı sarılan güçlü kolları birkaç saniye sonra farketti. Bakışlarını karşıya dikip kıpırdamadan yerinde durmaya devam etti.

Derin bir nefes alıp gözlerini kapattı.

Bu adamla ne yapacaktı? O kendini uzak tutmaya çalıştıkça daha da yakınlaşıyorlardı. Hele dün gece yaşadıkları, Ahu'nun adama aynı istekle karşılık vermesi , en son yaptığı şeyi hatırlayınca saçını başını yolmak istiyordu.

Devrim ona yaklaşınca ona dokununca ya da öpünce Ahu'nun içinden bambaşka biri çıkıyor ve tüm ipleri eline alıyordu sanki. O anlarda yaptıklarından asla pişman olmuyordu aksine adamın onu öpüşü , dokunuşu ya da söylediği güzel sözler kendini daha iyi hissetmesine neden oluyordu. Ta ki herşey bitene kadar...

Ondan sonra yaşadığı pişmanlığı iliklerine kadar hissediyordu ama iş işten geçmiş oluyordu.

Gözlerini açıp karşısında duran dolaba baktı. Dolabın aynasından yansımalarını görüyordu. Devrim arkadan sanki onun kaçmasını engellemek ister gibi iki koluyla sıkı sıkıya kendisine sarılıyordu. Yüzünü görmüyordu çünkü yüzü Ahu'nun ensesinde , saçlarının arasında duruyordu. Nefes alıp verdikçe sıcak nefesini Ahuyu dün akşama götürüyordu.

Sertçe yutkunup adamın kollarından çıkmak için yavaşça hareket etti. Ama Devrim öyle sahiplenici bir şekilde tutuyordu ki onu kollarından çıkamamış sadece yönünü adama dönebilmişti. Ama bu kadar yakın duracaklarını tahmin etmemişti.

Devrim derin bir uykuda gibi görünüyordu. Ahu onu hem böyle huzurla uyurken hem de bu kadar yakından görünce kısa bir an nefes almadan adamı izlemeye başladı.

Devrim gerçekten çok yakışıklı bir erkekti. Zayıf , kirli sakallarla çevrili kemikli yüzü, uyurken yeşil gözlerini örten uzun kirpikleri, düzgün burnu, esmer teni...

Ahu yutkunup bir elini kaldırdı ve adamın sol gözünün altındaki kirpiği almaya çalıştı. Işaret ve baş parmağıyla yavaşça kirpiği alırken Devrim yavaşça gözünü açtı. Ahu elindeki kirpikle adama bakakalırken Devrim uyanır uyanmaz karşısında gördüğü güzel kadınla yüzüne eşsiz bir gülümseme kondurup uykulu ve boğuk bir sesle konuştu.

AhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin