İyi Okumalar!❤️
+Medyaya bıraktığım şarkıyı bir Adele hayranı olarak ben çok beğendim.Ama bölüme eklemek hayatımda aldığım her karar gibi çok ani oldu.Umarım seversiniz.+
~Ruhuna ruhumu bahşedip teninde kaybolmak istiyorum ama biliyorum ki sana bahşettigim özümdeki her damla aşk,dudaklarından dudaklarıma zehir olarak akacak.
Ve senin zehrin oyle güçlü bir uyuşturucu ki sevgili, saçlarımın uçları bile cayır cayır yanarken hep daha fazlasını istiyorum...
***
Kumsal kapı eşiğinde gördüğü şeyle durakladı.
Bu bir köpekti ve kendisine bir yerden mutlaka tanıdık geliyordu.
Ona daha dikkatli baktı;Kocaman siyah bir kurt köpeğiydi.Sivri dik kulakları ve kendisine bakarken parlayan büyük koyu siyah gözleri vardı.
Ağzı açık şimdi kendisine hırlıyordu.Keskin dişleri ve pesbembe bir dili vardı.
Zihninde görüntüler çakıştı.Bu Rüzgar'ın instagramında gördüğü köpekle tıpatıp aynıydı.Tek fark o zaman fotoğraflarda köpeğin ne kadar sinir bozucu olduğunu fark etmemişti.Şimdi yüzündeki düşmanca ifade ve hırlarken inip kalkan göğsüyle tüyler ürperticiydi.Köpeğin ifadesinden korkmaya başlamıştı.Ama Rüzgar'a bakmak için dönemiyordu.Gözleri köpeğe sabitlenmişti.Sonra arkasından alçak sesli iki kıkırdama duyunca gururu incindi ve sinirle arkasına baktı.
Toprak hemen gözden kayboldu ama Rüzgar onun sinirini görünce gülüşünü bastırmaya çalıştı.Şimdi kaşları aynı ciddiyetle çatılmıştı.
"Ne?"dedi sinirle.
Hala göz ucuyla köpeğe bakıyordu.
"Seni sevdi."diye açıkladı Rüzgar.
Kumsal hayretle ona baktı.
"Şaka mı yapıyorsun? Yüzündeki ifadeye baksana."
"Hayır,bu onun sevgi göstergesi.Eğer seni sevmeseydi hemen şimdi saldırırdı."
Kumsal irkilince gülmemek için başka tarafa baktı.
Kumsal onun alaylı ifadesine bakarken dilindeki zehri yutkunup bu kez o alay etmek için gözlerini kıstı."Evde canavar beslediğini bilmiyordum.Kim bilir sıradışı daha neyin var?"
Rüzgar derin bir nefes aldı.
"O canavar değil.Benim arkadaşım."
Kumsal gözlerini köpekten ayırmadan güldü.
"Birbirinizi tamamlıyorsunuz.Gerçi beni beğenmeyen birinde mantık aramak tuhaf."
Laf sokmanın verdiği zaferle gülümsememek için kendini zor tutu.
Rüzgar bir süre sustu.Sonra derin bir nefes alıp köpeğe doğru yaklaştı;
"Ares,hadi oğlum gitme zamanı."
Köpek vahşi ifadesine rağmen o kendisini kucağına alırken hiç çekinmedi.Onlar merdivene doğru gözden kaybolurken sessizce etrafı izledi.Odalardan birinden gelen çanak seslerinden Toprak'ın yemeği hazırladığını tahmin etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☤BUZ KRALİÇESİ☤
Romance"Ateşin parmakları arasına hapsolan buzun hikâyesi. Eğer buz erirse ikisi de ölecek ve eğer erimezse sadece buz ölecek..." Kumsal Özkan yirmi beş yaşında dünyaca ünlü tek Türk mankendir. Onun tüm hayatı iki ülke arasında kıskançlık, hayranlık ve ilg...