Жонвон
Тэр чамайг олж хараад хацрын хонхорхойгоо гаргаад инээмсэглээд л байсан. Анхны харцаар дурласан нь тэр юм шиг байгаан.
Тэгээд тэвдэн байж ирээд чамаас эелдгээр нэр болон дугаарыг чинь асууна.Хисын
Тэр дэлгүүрт чамтай санаандгүй мөргөлдөөд та хоёр өөд өөдөөсөө таг ширтээд удааширч эдр воаа кино кино. Тэгээд нэг юм ухаан орцгоон явах гэхэд Хисын бас их сэргэлэн " уучлалт гуйх гэсэн юм" гээд чиний дугаарыг авсан.
Жэй
Чи Жэй-тэй ахиад л дэлгүүрт таарсан. Жэй эхлээд нэг цамц авах гэсэн чинь чи ч бас бариад авсан.
Жэй тэр цамцыг авах гэж чамтай бөөн л юм болсон. Чи ч гэсэн өгчихгүй зүгээр. Тэгээд эцэст нь тэр цамцаа авч "дараа нь чамд цамц авч өгч болох л юм. Авахуулмаар байвал хэлээрэй" гээд нэрийн хуудсаа үлдээгээд явсан.
(Бас додигор ах аа энэ чинь)Жэйк
Жэйк та хоёр нохой салхилуулдаг газар танилцсан. Танай нохой Жэйк рүү дайраад чи сандраад дараа нь кофе-гоор дайлах өртэй болсон.
Сонхүн
Энэ гуай чамайг түрүүлж мөсөн ринкэн дээр харчихаад чиний өмнүүр эргэлт хийж гайхуулаад л. Унангуут чинь түшч босгоод л. Тэгсээр байгаад л яаж ч юм дугаарыг чинь авчихсан байсан.
СонүСонү биш чи дугаарыг нь авсан. Чи бол жинхэн санаатай хүүхэд.
Чи вакцин хийлгэж яваад түүнтэй эмнэлэг дээр таарсан. Тэгснээ Сонү-гийн хажуугаар нь зөрөхдөө албаар шүргэснээ
- Яаа.
- Яанаа зүгээр үү?
- Юу зүгээр үү гэж. Вакцин хийлгэцэн байхад чинь. Одоо реакц өгвөл би яах юм.
- Одоо яах уу?
- Дугаараа өг. Заргалдвал хэрэг болно.
Ийм юм болж хөөрхий муу гэнэн хүүхдийг сандаргаад дугаарыг нь авчихсан. Ер нь чи л найрсан.Ники
Чи эртнээс л Ники-гийн фэн байсан. Тэгээд нэг бүжгийн студид бүжиглэдэг болоод нэг л мэдсэн дотно болчихсон байна лээ.
Шинэхэн reaction-д минь тавтай морилно уу. Идвэхтэй оруулахыг хичээх болно оо. Таалагдсан бол
Vote&comm 🌼
YOU ARE READING
ENHYPEN REACTION MGL
Fanfictionenhypen хамтлаг таны найз, найз залуу, нөхөр, ах дүү, ойр дотны хүн чинь байна гээд төсөөлөөрэй.