Жонвон- Яасан бэ?
- Эгч ирчихсэн.
- Оо? Хэрэглэл байгаа юм уу?
- Байхгүй.
-Би гараад ирье.Тэр гарч орж ирэхдээ чамд хэрэглэл бас баахан амттан шоколад бас халуун жин авчирсан байлаа.
Жонвон- Халуун жин чинь эвдэрчихсэн байсан биз дээ. Шинийг авчихсан.
Өввв хаанаас гараад ирсэн сайхан амьтан бэ?
Хисын.
-Хисын аа.
- За.
- Эгч ирчихсэн.
- Хэрэглэл байгаа биз дээ.
- Байгаа л даа.
- Тэгээд?
-....
- Ахх заза хайр нь амттан авчиръя. Харин орж ирээд чамайг тэврээд унтана шүү.
- Хайртай шүү!!!!!!Жэй.
- Яасан бэ? Аан ойлгомжтой. Эгч?
- (толгой дохих)
- Санаа зоволтгүй ээ. Хэрэглэл аваад тавьчихсан байсан юм. Шүүгээнд байгаа. Бас шоколад хөргөгчинд, жин өрөөнд байгаа.Одоо юу ч бодолгүй наад хүнтэйгээ суу! Яг одоо.
Жэйк.
- Хайраа надад хэрэглэл аваад өгөөч.
- Байгаа биз дээ.
- Шөнийхийг?
- Өөөөө~~Тэр юу ч хэлээгүй гараад явсан. Бүтэн цагийн дараа орж ирээд
- Ёоох энийг чинь олохгүй хэдэн ч дэлгүүр оров доо. Май.
- Өө хайраа байсан байна лээ. Уучлаарай.
- ЯАААА~~ Ч/Н!!Сонхүн.
- Ёоох чи найз залуугаа дэлгүүрт амьсгал хураахыг хармаар байгаа юм уу?
- Юун сүртэй юм бэ? Болихгүй юу!!Чи уурлаад өрөөндөө орсон тэр араас чинь
- За хайраа би гараад ирье ээ. Ямарыг авах авах юм бэ? Би мэдэхгүй шдээ~~~~
Хах анхнаасаа хэн хүний дургүй хүрэг гэсэн юм хохино.
Сонү.
-Аххх Сонү өвдөөд байна.
- Би эмийн сан гэрэх хэрэгтэй юу? Эм авч уух юм уу?
- Үгүй ээ.
- Тэгээд яах юм?Чиний эгч энэ удаад нилээн бүр нилээн өвдсөн болохоор ингээд сууж байна.
- Зза хайраа би эгчээс асуугаад ирье.
- Юу вэ?
- Эгч эмэгтэй хүн юм чинь мэдэх л байлгүй.Юм л болохоор эгч рүүгээ ярьдаг юм зүгээр.
Ники.
- Ники миний гэдэг өвдөөд байна.
- Алив нааш ир.Тэр чамайг тэвэрч аваад гэдсийг чинь зөөлөн дэрлээд хэвтсэн.
- Ингэвэл ядаж дулаахан байна. Хурдан миний хайраас холд муу бузар авгай!
Хүүш энэ хүүхэд чинь.........
ESTÁS LEYENDO
ENHYPEN REACTION MGL
Fanficenhypen хамтлаг таны найз, найз залуу, нөхөр, ах дүү, ойр дотны хүн чинь байна гээд төсөөлөөрэй.