(Тэд ажиллын шаардлагаар гадагшаа нилээн удаан явцгаагаад ирсэн)
Жонвон
Жонвон онгоцноос буугаад л хар хурдаараа гарч ирээд чамайг хайж эхэлсэн. Дараа нь чамайг олж хараад
- Ч/Н АА~~
Гээд л хүн бүрийг эргэж хартал орилоод хүүхэд шиг үсэрч гүйж ирээд чамайг тэврэн үнсэж эхэлсэн.
Хисын
Хисын буудал дээр буугаад 20 минут болсон ч чи ирээгүй байсан.
Чамайг яаран гүйж ирэхийг хараад урдаас чинь тосч очоод- Тэнэг минь ямар их уддаг юм!
Гэсээр чамайг чанга тэврээд уруул дээр чинь үнссэн.Жэй
Жэй чамд яг одоо гомдоллоод урваганана. Учир нь чи тосч авч чадаагүй та хоёр гэртээ уулзсан.
- Уучлаарай хайраа. Би очих гэсэн чинь ажил дээр асуудал гараад---
Жэй- Дуугай бай! Би чамд гомдчихсон.Гэсээр цаашаа хараад суучихсан.
Одоо аргадах гэж бөөн л юм болох байхдаа.
Жэйк
Тэр чамайг онгоцны буудал дээр ирэхэд л гүйж очиж тэвэрчихээд уйлчих гээд байсан.
-Бүтэн 1 сар чамайг ямар их санасан гээч? Сайн сууж байсан биз дээ?
- Би ч гэсэн санасан. Сайн байсан харин чи? Ядраагүй биз?Энэ ямар драма-ны хэсэг билээ?
Сонхүн
Чи ирнэ гэдгийг нь мэдэж байсан ч цагийг нь мэдээгүй Сонхүн өөрөө хэлээгүй.
Чамайг хичээлээ тараад сургууль дээрээсээ гарахад Сонхүн үүдэнд нь чамайг хүлээгээд зогсож байсан. Чи нүдэндээ итгэхгүй- Сонхүн?
Сонхүн-Воа миний хайраа!!!!Гэсээр чамайг тэврээд
- Ямар уддаг юм бэ? Зөндөө хүлээлээ шдэ.
Чи Сонхүн-ийг тэвэрч аваад уйлж унжаад
- Хэлэхгүй яасан юм мангар минь!! Тэнэг шд.Сонү
Шөнийн гурван цагт чамайг унтаж байхад гэнэт орж ирээд
- SURPRISE!!!! Би ирлэээ!!!
Гээд орилоод ороод ирсэн. Чи зүүд үү юу вэ гэж бодсон чинь жинхэнээсээ байж таараад л хосууд уулзахаараа яагаад байдаг билээ дээ. Нялуураад л...
Ники
Тэрнийг ирж байгааг чи мэдэж байсан гэхдээ Ники чамайг дулаахан гэртээ байж бай гээд өөрөө ирсэн.
Ники- Би ирлээ.
Тэр орж ирээд чамайг тэврээд 2 3 эргэлдээд л нүдэнд нь нулимс цэлэлзээд
- Би чамайг ямар их санасан гээч?
YOU ARE READING
ENHYPEN REACTION MGL
Fanfictionenhypen хамтлаг таны найз, найз залуу, нөхөр, ах дүү, ойр дотны хүн чинь байна гээд төсөөлөөрэй.