Чиний ex-ийг хараад

660 79 0
                                    

(Requested)

Жонвон

- Хөөх тэр энд юугаа хийж яваа юм бол оо?
- Хэн бэ?
- Аан манай найз залуу...
-Чиний өнгөрсөн амьдрал надад огтттт хамаагүй. Өнөөдөр миний хажууд байгаа чи тэрнийх биш болохоор тэр надад огт сонин биш.

Ооооёёё

Хисын

- Хөөе тэр танай хуучин найз залуу юу?
- Аан тийм л байна.
- Зза харахаа боль оо. Шал мангар амьтан байна.
- Харин тийм байгаа биз?

  Хисын шал онцгүй харж байснаа чамайг чирээд яваад өгсөн.


Жэй

-Үнэнийг хэлэхэд би тэр залууг хаанаас хувцас авдгийг нь гайхаж байна.
-Яагаад?
- Комисс юм шиг харагдаад байна....хог гэж энэ миний тархи хувцаснаас салахаа болих нь! За явъя явъя. Хачин юмнаас болж дэмий юм бодож нээрэвтлээ.

Жэйк

-Хүүшээээ хайрт минь ээ. Чи минь надтай уулзахаас өмнө юу хийж явсан юм бэ? Яаж яваад уулзчихсан юм? Мангар юм. Лэйла-гийн ч талд хүрэхгүй юм байна.

Их эелдэг зөөлөн хүн хүртэл ингэж байна шдэ. Чиний билгийн нүд гэдэг юм сохор байсан байх өө.



Сонхүн

- Эээ чааваас!

  Өөр юм хэлээгүй шд. Тийн өөр юм хэлээгүй. Зүгээр л чамайг хөтлөөд явсан.


Сонү

  Сонү гараа элгэндээ авснаа
- Ер нь байна шдэ. Чи бол их азтай хүн шүү! Над шиг залуутай уулздаг. Тэгэхгүй одоо ч энэ тэй явж байсан бол энэ чиний гоо үзэсгэлэнг дарагдуулж байх байсан юм. Явцгаая!


Ники

  Тэр юу ч хэлээгүй чи ч ex ээ олж хараагүй таниагүй. Гэхдээ танай ex чам руу сонин хараад байсан болохоор Ники хажуугаар нь гарахдаа гараас чинь чанга атгаад халаасандаа хийчихээд үнэн додигор өнгөрсөн.





ENHYPEN REACTION MGLWhere stories live. Discover now