Жонвон- Юу вэ? Хайраа чи иймхэн юм дээр алдаад бүтэн 6 оноо хасуулчихаж байгаа юм уу? Танай багш угаасаа зааж чадаагүй юм уу эсвэл чи ийм мангар юм уу?
Тэр чамайг нээх сонин загнаад ч байгаа юм шиг, аргадаад ч байгаа юм шиг, зүгээр ч гээд байгаа юм шиг зүгээргүй ч гээд байгаа юм шиг. Ер нь их л сонин байна.
Муу тэнэг гээд хэлмээр байгаа бол хэлээч дээ тэгээд!
Хисын
-Хисын аа. Би шалгалтандаа уначихсан.
Хисын-ы нүд нь томорч ирээд
- Одоо чи юу? Би чамайг сайн байх гэж бодсон шд? Зза хаяа хая! Хэнд хамаатай юм. 10 жилд сурсан юм нээх хэрэг болоод байхгүй. Болохгүй бол миний хайр idol бол.
- Ер нь тэгье яадгийн!Жэй
- Жэй надад юу ч болсон уурлахгүй гэж амла.
Жэй-Яах гээд байна? За яахав.Та хоёр чигчий хуруугаараа амлаад дууссаны дараа
Жэй- Нээрээ шалгалт чинь яасан
- Харин энэ...Чамайг шалгалтын материалаа үзүүлэхэд
- ӨӨ Муу усан толгой! Юу бодож явдаг хүн бэ? Юу сурдаг юм? Яаж хийхээрээ D авчихдаг юм? Энэ чинь тоглоом биш! Яг одоо явж хичээлээ хий Пак Ч/н!Чи амлалт гэж юу байдгийг мэддэггүй юм байна шдээ Пак Жунсон!
Жэйк
Жэйк- Чи одоо өчигдөр шөнөжин заалгасан байж яахаараа бодож чаддаггүй юм бэ? Өчигдөр бодсон бодлого дүрээрээ байж байхад.
- Харин санахгүй байсан юмаа.
Жэйк- Яаж яаж яаж? Яаж ийм ухаан муутай болох уу?Тэр нээх уурлаагүй ч ингэж асуугаад л байсан.
Сонхүн
- Сонхүн аа. Битгий уурлаарай. Би өнөөдрийн шалгалтандаа C авчихсан.
Сонхүн чам руу гайхаж харснаа
- Чи миний бодсноос хамаагүй сайн юм. Би чамайг D авна гэж бодсон.Энэ одоо доромжлох шиг болсон уу?
Сонү
Чи гэртээ орж ирээд л бөөн хөөр баяртай
- СОНҮ!!! БИ ШАЛГАЛТАНДАА уначиж ээ.......Чи Сонү-г ингэж өдсөн чинь
Сонү- Балай юм уу хаашаа юм? Нээх тэнцчихсэн юм шиг орж ирж мэрээд! Юундаа мэдрэлтээд инээгээд байгаан? Явж хичээлээ хийгээч. Өнөө шөнө ямарч тэврэлт байхгүй шүү!
Өөө зза!
Ники.
- Ники....
Ники утсаа оролдож байгаад чам руу харан
- За?
- Би шалгалтандаа уначихжээ.*санаа алдах*
Ники- Хэд?
Утсаар тоглонгоо ингэж асуух бол
- D.Ники босч очоод өөрийнхийгөө авчирч харуулаад
- F. Би буугаад өгчихсөөн. Харин чи дараагийн удаад л А В өгөхөд хангалттай.
STAI LEGGENDO
ENHYPEN REACTION MGL
Fanfictionenhypen хамтлаг таны найз, найз залуу, нөхөр, ах дүү, ойр дотны хүн чинь байна гээд төсөөлөөрэй.