Өөр залуугийн зурган дээр зүрх дарвал

742 77 16
                                    

(Requested)

Жонвон

  Тэр чамайг зүрхдарсан байхыг хараад л шууд өөр охины зурган дээр зүрх дарчихсан.
  Тэгснээ тэрийгээ албаар хажууд чинь
- Энэ үнэхээр хөөрхөн охин байна. Тийм байгаа биз?



Хисын

- Өө зза алдаг юм байна? Чи энэ залууруугаа яв тэгвэл. Их айлгүйтэж байх шив дээ. Устга наадах аа. Блок хий! Эсвэл би утсыг чинь хураагаад товчтой утас авч өгнө шүү!

  Тэр ингээд утсыг чинь аваад шууд блок хийгээд байхгүй........




Жэй

- Чи юун хачин юман дээр юу дарций? Би наадхыг чинь зүрх биш бөгс гэж л харна!
-Үгүй энэ чинь зүрх.
-Үгүй бөгс гээд байна!
-Үгүй зүрх!
- Бөгс!....




Жэйк

  Тэрэнд чиний зүрх дарна уу байна уу ерррррр хамаагүй.

- Хөөх Жонгүг сонбэним-ын зурган дээр зүрх даржээ. Миний хайр ч мөн дөө!

Сонхүн

- Ханнн одоо бүр тоохоо болих юм байна л даа. Миний зурган дээр юу ч дардаггүй байж муу хар!! Ааишшш!

  Гэсээр чиний хажуунаас босоод яваад өгсөн.


Сонү

  Тэр зүрх дарсан байгааг чинь харснаа чам руу нэг булангаараа харчихаад шууд утсан дээрээ блок хийчихсэн.



Ники

  Ники чамайг зүрх дарсан байгааг харсан ч гэсэн хараагүй юм шиг жүжиглээд тэгснээ чамайг утсаа орхиод боссны дараа шууд утсыг чинь аваад бүх эрэгтэй найзуудыг чинь бас тэр залууг блок хийхийг нь хийгээд рэпортлоод........




ENHYPEN REACTION MGLWhere stories live. Discover now