Тэд шартвал

682 79 28
                                    

(Үүнийг уншихаасаа өмнө "Тэд гэртээ согтуу ирээд" гэх хэсгийг мөн уншаарай)

Жонвон

-Яаааа~Ч/н аа чи хаана байна аа? Надад ус өгөөрэй? Үхлээ шүү~

Гэсээр хоолой нь ч чанга гарахгүй аяархан дуугарна.

-Чадахгүй бол битгий ууж бай л даа~
Жонвон: Харин би чаддаггүй юм байна аа. Яагаад ч архичин болох хүн биш байна. Амар л биз...

Юу ч яриад байгаа юм.

Хисын

Тэр шалан дээрээс өндийж ирээд хамаг ясаа таг нак хийлгэж байгаад өөртөө гоймон чанаад идчихсээн.

Хисын:Ч/н аа гоймон идэх үү??

Уугаагүй бас орон дээр унтсан чамаас дээр байх үед...

Жэй

-Ч/н аа хаалга аа нээгээрэй. Үүдэнд шар тайлах эмчилгээнийхэн ирчихсэн байгаа.

-Айн?

Жэй: Зүгээр хурдан хаалгаа онгойлгоо~

Шартсан биш бүхэл бүтэн эмчилгээний баг дуудаад л мөнгөтэй юм аа мөнгөтэй юм!

Жэйк

Тэр гутлын тавиур дээрээс унаж сэрэхдээ ёолсоор толгойгоо барин

-Ч/н аа? Хайр нь үхлээ~ туслаарай!

Гэсээр чамайг сэрээгээд гоймон чанаж өгөхийг хүснэ.

Сонхүн

Түүний үс нь сэгсийж нүд нь анилдсаар орноосоо босч ирээд

-Ёохх үхэх нь ээ~

-Чадахгүй юм байж яах гэж уугаад байдаг юм! Аятайхан ууж иднэ гэж байхгүй хамаг юмаа хаяж гээгээд л!

Сонхүн: Дэмий донгодоод байлгүй ус аваад ир чөтгөрөө!

Хэмээн нүдээ нухлана.


Сонү

Сонү: Өглөөний мээндд хайраа~ хайр нь өндөг шараад тавьчихсан. Гоё хоол хийе гэсэн ч миний хоолны эрдэм чадал дутлаа. Хурдан босч ирээд цайгаа уу~

Чамайг босоход тэр ширээн дээр чиний өглөөний цайг бэлдээд кофе найруулаад тавьчихсан байсан.

Энд чи л шартсан юм шиг харагдаж байгаа.

Сонү: Уусан гэхэд миний арьс ч smooth хэвээрээ байна шүү..

Ники

-Энэ ямар новш нь вэ! Айшшшш хараал ид дийд* дийд* дийд* толгой задарлаа дийд*

Сэгсийж өндийж ирээд нөгөө ах нараасаа сурсан гээд байдаг Солонгос хараалуудаа сайхан урсгасан даа.....

ENHYPEN REACTION MGLWhere stories live. Discover now