(Чи их завгүй байсан болохоор 10 цагт гэртээ ирсэн. Мөн чиний утас унтарчихсан болохоор тэдэнтэй холбоо барьж чадаагүй.)
Жонвон
Жонвон чамайг ороход хүрэмээ өмсөн зогсож байснаа
-Ааххх Чи муу хэзээ ирж байгаа юм? Хүн айлгаад хаячих юм? Утас шөрмөс чинь яачихдаг юм? Яасан юм бол гээд гарах гэж байлаа!!!Хисын
Тэр чамайг ороход хаалганы хажууд хөмсгөө зангидан зогсоно.
- За И Ч/н гуай? Миний үхсэн хэдэн зуун мянган эд эсийг яая гэж бодож байна мм?
- Уучлаарай--
- Уучлаарай саад байх юм байхгүй!явж хувцсаа соль! Нүүр гараа угаагаад орондоо ор!Жэй
Чамайг ирэхэд Жэй тоосонч шинжгүй сууж байлаа.
-Би ирлээ.
Жэй- Өө ирчихсэн үү? Ямар их оройтож байна аа.Чи ажилтай байснаа хэлээд угаалгын өрөө орох бол Жэй утсаа аван
- Ч/н ирсээн. Одоо хайх хэрэггүй.Тэр чамайг хүнээр хайлгаж байсан тул санаа зовохгүй байсан.
Жэйк
- Өө чи ирчихсэн үү? Ямар их оройтов оо? Ажил ихтэй байсан юм уу? Ядарч байгаа байх хоолоо идсэн үү?
Чамайг орж ирэхэд Жэйк дэр тэвэрчихсэн буйдан дээр зүүрмэглэж байсан бөгөөд сэрээд ингэж асуугаад байсан.
Сонхүн
Тэр ахиад л нөгөө аашаа гаргаад чамайг загнаад зогсож байна.
- Хар шөнө хэдэн цаг болж байгааг мэдэж байна уу? Ажилтай завгүй байсан юм бол утсаар ярьж болдоггүй юм уу? Чи ер нь намайг яаж зовоох гэсэн хүүхэд вэ?Сонү
-ЯААА~~ энд найз залуу чинь хэдэн удаа зүрхээр явчаад ирсэн гэж бодоов!? Эр нөхөргүй болох чинь дутаа юу!
Тэр чамруу ингэж гонгинож байгаад
- Ганцаараа унтаарай!
Гээд өрөөнд ороод хаалга хаачихсан.Ники
Тэр чамайг хүрж ирж тэврээд ингэж хэлсэн.
-Би чамайг надаас салчихав уу л гэж бодлоо. Утасаа ч авахгүй. Хүн айлгаад.Түүний хоолой нь чичирч байсан бөгөөд юу юугүй уйлах гэж байсан нь тодорхой.
Ммм миний муу бяцхан хүүхдийг айлгаад зүгээр!
ESTÁS LEYENDO
ENHYPEN REACTION MGL
Fanficenhypen хамтлаг таны найз, найз залуу, нөхөр, ах дүү, ойр дотны хүн чинь байна гээд төсөөлөөрэй.