(Requested)
* Үл ойлголцлоос болж чи тэднийг хардсан.*
(Насанд хүрсэнээр төсөөлнө үү)Жонвон
Чи тэднийг холоос хараад уурлаад шууд явж очин эгчийг нь загнаад тавьчихсан.
- Найз охинтой хүн эргүүлэх ээ больчихвол яаж байна?
Жонвон гайхан бас сандран чамайг болиулахыг хичээнэ.
- Боль л доо Ч/н аа. Манай эгч шдэ.
Чи шууд чимээгүй болоод ичсэндээ гүйгээд гараад явсан. Харин Жонвон чиний араас гүйж байна.
Хисын
Чи Хисын-ыг чамайг ч тоохгүй оройтож ирээд ирэхээрээ утсаа оролдоод суучихна яг өөр хүнтэй болчихож гээд хардан
-Хисын аа хэнтэй уулзаад байгаа юм? Чи яг өөр хүнтэй болчихож тийм ээ.
Хисын чам руу сонин хараад
- Миний хайр чинь драма-наас болоод солиорч байна уу үгүй юу?
- Чи байнга оройтоод л орж ирэхээрээ утсаа тэврээд хэвтчихээд байгаа биз дээ?
- Яанаа~~~ хайр нь зөндөө ажилтай байгаад тэгсэн байхгүй юу. Утасны тухай......Ники-д мөрийгөө алдмааргүй байгаа болохоор...
- Юун мөрий?
- Тоглоомны мөрий тэгээд л тоглоод байгаа юм. Хар л даа..Жэй
Жэй утсаар яриад л чигтэйхэн инээд алдаад байсан бөгөөд цаанаас нь эмэгтэй хоолой гараад байлаа.
Чи- Хэнтэй яриад байгаа юм? Арай??
Жэй- За за баяртай. Дараа ярья.
Чи- Хэнтэй яриад байгаа юм бэ?
Жэй- Манай авга эгч. Америкаас ирж байгаа юм.
Чи- Худлаа!
Жэй- Үнэн харахгүй юу!Чи нөгөө ичиж үхнэ гэдэг нь болсон.
Жэйк
Жэйк танай найзтай уулзаж байгаад чамд баригдчихсан. Чи уурлаад гомдоод бөөн юм болж болж Жэйк чамд тайлбарласан.
- Уучлаарай хайраа. Бид хоёр чамд төрсөн өдрөөр чинь гэнэтийн бэлэг барих гээд тэгээд......
Чи гэнэт л Жэйк-ыг тэврээд найзаасаа уучлалт гуйгаад...за нэг бантсан хүн яадаг билээ тийм л юм болсон.
Сонхүн
Сонхүн бэлтгэлийнхээ нэг охинтой жигтэйхэн сүрхий байгаад байсан.
Чи гомдоод гэртээ ирэхгүй яваад өгсөн.
Орой нь Сонхүн чамайг хайж аав ээжийн чинь гэрт ирээд чамайг тэвэрч аван- Муу мангар минь. Хааччихдаг юм бэ? Дандаа хүн айлгаж явах юм! Тэр охин чинь манай багын найз. Тэгээд ч найз залуутай.
Тэгээд л энэ нэг амьтныг стресстүүлээд байдаг юм!
Сонү
Сонү бол хөөрхөн залуу. Түүнийг тойрохгүй охид гэж байхгүй. Тийм болохоор бага зэрэг эмзэг байдаг. Тэгээд санаандгүй Сонүг үеэл эгчтэй нь хардаад гомдон хэд хоног тайван байж чадаагүй.
Сонү- Миний хайрөө яагаад байгаа юм бэ?
- Чи өөр хүнтэй болчихсон юм уу?
Сонү- Юун өөр хүн бэ?
- Эртээдээс хойш чатлаад байгаа эмэгтэй чинь хэн юм?
Сонү- Аягүүүүү!!! Хэнтэй хардаж байгаагаа жоохон бодож бай л даа? Манай үеэл эгч шдэ.
- Тэнэг чинь эртхэн хэлчихэд яадаг юм. Би бүр 3 хоног нойргүй хоносон за юу!Чи яг солиотой байх өөөө.
Ники
Та хоёр хардана энтр гэж мэддэг билүү? Гэж эдр.
Ники бүжгийн тэмцээнд орох болон бэлдэж эхэлсэн. Хос хосоор оролцох болохоор нөгөө бүжигчинтэйгээ их ойрхон байсан. Чи хардсандаа нөгөө бүжигчинд нь уурлаад маргалдчихсан.
Ники чамд бүх учрыг нь тайлбарлахад чи уучлалт гуйж бөхийгөөд л байсан.
Хүсэлтээр бичиж байгаа шүү. Хүсэлтээ комм хэсэгт үлдээгээрэй.
आप पढ़ रहे हैं
ENHYPEN REACTION MGL
फैनफिक्शनenhypen хамтлаг таны найз, найз залуу, нөхөр, ах дүү, ойр дотны хүн чинь байна гээд төсөөлөөрэй.