(Тэд чиний найз)
Жонвон
Тэр чамайг уйлаад өрөөндөө сууж байхыг хараад зүгээр л чамайг араас чинь тэвэрсэн. Учир нь тэр чамаас элдвийг шалгааж тавгүйтүүлэхийг хүсээгүй.
- Зарим үед ганц тэврэлт зуу, мянган үгнээс ч илүү байдгийг мэдэх үү? Хэзээ ч хамаагүй гунигтай үедээ над дээр ирээд тэврүүлж байгаарай...Хисын
- Оо, Ч/Н аа. Яасан бэ? Яагаад уйлаад алив юу болсон юм? Надад хэлбэл шийдвэрлэх гээд оролдож болно шүү дээ? Алив ээ битгий уйлаад бай. Чамайг уйлахаар миний дотор тавгүйтэж байна.
Гэсээр нурууг чинь илнэ.Жэй
- Хэн чамайг гомдоочихсон юм? Алив уйлах аа боль. Убба нь чамд зайрмаг авчирсан.
Чи энэ явахгүй наргиа гэхэд хэцүү зүйлд нь инээх бол Жэй чиний өндөртэй тэнцэж тонгойгоод хацрыг чинь чимхээд
- Яг зөв одоо л болж байна. Инээмсэглэ.Жэйк
- Ямар асуудал гарсан юм Ч/Н аа.
Чи- (асуудлаа хэлэх)
Жэйк- Өөххх баларсан юм....зүгээрээ маргааш асуудал чинь шийдэгдчихнэ. Битгий уйлалдаа хөөрхөн нүд чинь дов боллоо.Тэр чамайг тэврээд аргадана.
Сонхүн.
-Ч/Н ааа~~ ооввв юу болсон бэ?
Тэр чиний нэрийг дуудаж орилж байгаад чамайг уйлж байхыг харан шоконд орсон.
Сонхүн- Хөөе ээ яагаад уйлаад байгаа юм? Хэн нэгэн гомдоосон юм уу? Крашдаа хаягдцан уу? Хөөеээээ~ хэлэлдээ. Намайг чамайг уйлахыг харах дургүйг мэдсээр байж..алив ээ чимээгүй болоод надад хэл.Мэдрэмжгүй царайлчаад уйлж байгаа чамайг улам загнана.
Сонү
Сонү чамайг уйлаад орж ирэхэд чинь тосож аваад
- Юу вэ? Яасан? Алив суу
Тэр чамайг суулгаад цай бэлдэж урд чинь тавиад
- Яасан юм?
Чи- Би хаягдчихлаа. (чанга уйлах)
Сонү- Ээее ийм сайхан амьтан хажууд чинь байхад юунд нь уйлна вэ?
Гэсээр эгдүүтэй болж үзүүлнэ.Ники
- Юу болсон юм?
Чи- Би ажилгүй болчихсон.
Чи аль болох их уйлж Ники-гийн санааг зовоохгүй гэсэндээ тэвчин сууж байтал Ники speaker ээр намуухан BTS 00:00-г тавиад чамайг чангаас чанга тэврээд хэвтсэн.
- Маргааш бүх зүйл сайхан болно. Өнөөдөр дуусч байна. Хүнд өдөр дууслаа....
Гэсээр чамайг бүүвэйлэх мэт нуруун дээр чинь зөөлөн товшин тайвшруулна.
STAI LEGGENDO
ENHYPEN REACTION MGL
Fanfictionenhypen хамтлаг таны найз, найз залуу, нөхөр, ах дүү, ойр дотны хүн чинь байна гээд төсөөлөөрэй.