(Насны маргаан гарч болох ч саналаар бичиж байгаа тул зөвхөн төсөөлөл талаас нь хараад уншаарай)
Жонвон
Тэр хэлээ хазсан амьтан гэрийнхээ үүдээр чамд түшүүлэн гуйван орж ирснээ үүдрүү огцом эргээд
-Жэй ах! Жэ--й ахыг мартсан байна! Тэр ганчаараа хэчүүдэнэ хайр нь явж аваад ирье!
Гээд хаалга нээх гэхэд нь чи болиулаад
- Жэй ахыг гэрт нь сая хүргээд өгчихсөн шдэ! Орж унт аа! Гуйвж дайваад ядахад яасан ч хүнд юм!Жонвон: Аан кк мартчихжээ ххи. За одоо хайр нь яг унтана.
Хисын
-Ч/н аа намайг түших хэрэггүй ээ би зүв зүгээр байна--- (хөлөндөө тээглээд шалан дээр унах)
Чи түүнийг босгох гэсэн боловч дэндүү хүнд бас унасан газраа тасарчихсан болохоор тэр чигт нь орхичихсон.
Өглөө нь сэрээд л орондоо орно биз.
Жэй
Жэй хөлөө чирэн их л тогтвортой алхаж орж ирснээ чамайг хараад томоор инээмсэглээд
-Өүүү миний бяцхан tinkerbell~! Хайр нь чамд зайрмаг авсан.
Гэсээр чамд зайрмагаа өгөөд
-Одоо харин хувцсаа тайлж шүршүүрт орчихоод чигээрээ шууд орондоо ороод унтана за юу.
Гэсээр нэг нүдээ анина.
Жэйк
Чамайг хаалга онгойлгоход тэр шууд л чамайг түшэж унаад
-Би аймар ядраад бас толгой өвдөөд байна аа Ч/н аа? Хөөрхөн хайр чинь унах нь ээ~
Чи хүрмийг нь авч өлгөөд эргээд харахад тэр аль хэдийн гутлын тавиур дээр хэвтээд унтаад өгсөн байв.
Сонхүн
-Чи миний түрүүвчийг хараагүй юм уу? Хаячихсан юм байхдаа? Агхххх болохгүй юмсан.....
Хамаг юмаа эхнээс нь шалгаад л тэрийгээ ч алга болгочихож энийгээ ч алдчихсан байна гээд л гонгиноод байхаар нь чи оронд нь оруулаад нэг хундага өгөөд тасалчихсан.
Зэрлэг амьтан.
Сонү
Энэ хүн тасрахгүй эээ~ та нар лимон идэж чаддаг хүмүүс сайн даадаг гэж мэдэх үү?
Тэр усанд орж гарч ирчихээд архи үнэртүүлсэн ч эрүүл саруул утсаа оролдоод сууж байгаа.
Ники
Гуйван орж ирээд л чамайг тэврээд
-Өнөөдөр би чамайг зөндөө их санасан.
-Уучихсан юм уу?
Ники: Муухай үнэртэж байна уу? Энэ яг үнэр шигээ амттай юм байна лээ! Үнэхээр заваан!
Гэж ярвайгаад нялх хүүхэд шиг царай гарган
-Дахиж уухгүй ээ. Ч/н аа миний толгой эргээд байна уу газар хөдлөөд байна уу? Чи надад хоёр болж харагдаад байх юм ккк. Гэхдээ өнөөдөр нэгийг нь өвөртлөөд унтана аа~ зүүн Ч/н илүү хөөрхөн юм байна ххи.
YOU ARE READING
ENHYPEN REACTION MGL
Fanfictionenhypen хамтлаг таны найз, найз залуу, нөхөр, ах дүү, ойр дотны хүн чинь байна гээд төсөөлөөрэй.