Тэдний охин өөрөөсөө 7 насаар ах хүнтэй сууна гэвэл

660 61 35
                                    

(Requested)

(Хөгширснөөр төсөөлнө үү)

Жонвон

Жонвон:Чи галзуур ч ээ?! Нэг мөсөн аавынхаа насны хүнтэй суучих чи! Ийм хүүхэд хүмүүжүүлчих гэж..

  Гэсээр даралт нь ихсэн толгойгоо барина.

Хисын

Хисын: Муу галзуурсан хар турсага!! Чи миний суран бүсийг мэдэрмээр байна уу? Мөчийг чинь санжчихъя л даа!!

  Гээд охин луугаа дайрч харин чи түүнийг болиулна.

Жэй

Жэй: 7 нас? Ээххх бурхан минь! Дэмий донгосоод байлгүй хүрээд ир золиг минь! Одоо солиороод толгой дээр гарах нь охин юм гээд хайрлаад байх тусам~~

  Бүтэн цаг үглээд чиний ачаар амаа хамхисан юм даа.

Жэйк

Жэйк: Хөөе! 7 ах гэнэ ээ? Аххх надад хамаагүй ээ!! Чиний амьдрал аваад ир л дээ хүлээж авахгүй байхыг минь нэг үзэхгүй юу!!

Гэсээр элэгээ тэврээд суучихсан.

Сонхүн

Сонхүн: Хэр царайлаг юм?

-Зөндөө царайлаг.

Сонхүн: Аавынх нь залуу насыг гүйцэхгүй нь лойгомжтой болохоор ноү2

  Хөгширчихөөд энэ зангаа ер гээхгүй хүн юм аа!

Сонү

Сонү:Чи миний хүүхэд биш ээ! Хөөе! Ким Ч/н! Энэ хүүхдийнхээ байж байгааг хардаа энэ одоо хэний хүүхэд юм? Чиний л өсгөсөн хүүхэд байхдаа? Гайхалтай!!

Гээд гараа зөрүүлээд нөгөө тийшээ хараад ширэв татан суучихсан.

Ники

Ники: 7 нас гэдэг ч......тийм ч бас аймар биш л дээ. Үнэхээр хайртай бол сууж болно шдэ. Эмээ өвөө хоёр чинь бүр 10 насны зөрүү тэй. Гол нь сэтгэлээ л бод сэтгэл таарвал асуудал байхгүй аваад ир girl

  Тэр бага зэрэг гайхсан ч хэзээ ч охин руугаа чанга дуугарахгүй болохоор чимээгүй өнгөрүүлсэн.
  Тийм залуу охинд нь байхгүй гэдгийг мэдэж байгөө...

ENHYPEN REACTION MGLحيث تعيش القصص. اكتشف الآن