Чамайг ээж ааваасаа нууцаар орой гарах гэж байвал

696 76 16
                                    

(Тэд чиний ах нар бөгөөд чамайг шөнө нууцаар гарах гэж байхад барьсан)

Жонвон

-Чи хаачих гэж байгаа юм!

  Чамайг гутлаа өмсөж байхад ингэж хэлсэн бөгөөд чи харанхуйд цочоод золтой л бүдэрчихээгүй.

-Харин нөгөө--
Жонвон- Найзууд уу? Эрэгтэй хүүхэд үү?
- Эрэгтэй--
Жонвон- Битгий давар. Чи хаашаа ч гарахгүй!

  Гэсээр хаалга дотроос нь түгжээд түлхүүр аваад өрөөндөө орчихсон.

  Чи тэгээд яах билээ 12 давхар дээрээс үсрэлтэй биш.


Хисын

- Чи гарахгүй ээ.
-Ээ ахаа гуйж байна шдээ?

  Чи өрөөнөөсөө гараад л баригдсан бөгөөд одоо зочны өрөөндөө гуйгаад зогсож байна.
  Хисын чиний урд зогсоод мөрнөөс чинь бариад духан дээр чинь нэг үнсээд

- Миний дүү зүгээр гэртээ бай за!

Хэмээн багахан зууралттай хэлнэ.


Жэй

- Өө ахаа..

  Чамайг үүдээр гарах гэж байхад өөдөөс чинь гараад ирсэн.

Жэй- Хаачих нь уу?
- Харин манай найзууд...үдэшлэг хийж байгаа..
Жэй- Чи намайг орхиод үдэшлэгт явах гэж байгаа хэрэг үү? Хүлээж бай би ч бас бэлдээд ирье.

  Cool ахтай юм өө~ Гэхдээ дурандаа ч биш чамайг л чонын амнаас хамгаалж хамт яваа юм.

Жэйк

Жэйк чамайг өрөөнөөсөө гарахад галын өрөөнд ус уугаад зогсож байсан.

Жэйк- Чи хаачих гэж байгаан?

  Нүд нь томроод ингэж асуух бөгөөд

- Аан манай найзууд уулзая гээд
- Одоо явах уу?
-Мхн

  Тэр чамтай хамт гарсан бөгөөд өөрөө өөр тийшээ салсан. Тэгээд бас явахаасаа өмнө

- Дүүг минь өөрсдийн биеэр зүгээр авчирахгүй бол би та нарыг яаж ч магадгүй шүү.


Сонхүн

  Тэр чамайг бариад юу ч хэлэлгүй хувцсаа өмсөж эхэлсэн бөгөөд чи гайхан харна.
  Тэгээд чамайг дагуулж гараад найзуудын чинь машинд суулгаж өгчхөөд цонхон дээр нь тохойлдон бугуйн цагаа хараад

- Яг одоо 00:00 болж байна. 3:00-оос өмнө дүүг минь зүгээр авчирахгүй бол дараа долоо хоногт миний шүүх хурал та нарын оршуулга болж магадгүй шүү!

  Ёоохх хэнд нь ийм ах хэнд нь түй чорт гэмээр нь байдаг байна аа.

Сонү

-Чи хаашаа гарах нь уу?
- Манай хэд өнөөдөр нийлж байгаа. Та хамт явах уу?
- Хоо тэгье.

Та хоёрын наргиан цэнгээн үргэлж хамтдаа.


Ники

  Тэр яг одоо чамайг өвөр дээрээ суулгачихсан өөрөө видео тоглоом тоглоно. Яагаад өвөр вэ гэвэл чамайг босгохгүй гэж тэр.

- Ёоо босъё л доо.
Ники- Ноүү! Намайг дуусахаас нааш босохгүй. Тэгээд би дуусаад чамайг өрөөнд чинь оруулаад гаднаас чинь цойжилчихно за санаа зоволтгүй.







ENHYPEN REACTION MGLWhere stories live. Discover now