Жонвон
Жонвон бол нөгөө ангид сурдаг эгдүүтэй царайлаг хүү. Сурлагатаа сайн, хичээлийн идэвх оролцоо сайтай. Мөн хүссэн хүсээгүй ангийн дарга болчихдог.
Чи түүнийг харах гэж завсарлагаан бүрээр сургуулийг хий дэмий тойрдог.Хисын
Real ace ярих юм байхгүй хичээл ном, урлаг спорт, бүжиг дуу уйлуулна. Охид болгоны зүрхийг идчихсэн. Чи ч тэр тоонд нь явж байгаа.
Аан харин хөвгүүд яагаад ч юм Хисын-тэй их болгоомжтой харьцдаг. Яахав баруун зүүн талдаа хоёр чиргүүлтэй мафийн толгойлогч шиг болохоор нь байж мэдэх юм.Жэй
Сургуулийн бүх хүүхэд Жэйд зам тавьж өгдөг. Юун Хисын-ы хоёр чиргүүл ардаа 4 чиргүүлтэй. Багш нар хүртэл зам тавьдаг. Охид хөвгүүдгүй бүгд айдаг. Ер нь их болгоомжтой байх хэрэгтэй.....
Гэхдээ бас л сургуулийн leader үүдийн нэг..Жэйк
Энэ ямар сайхан сэтгэлтэй эелдэг залуу гэж бодно. Сургуулийн мат физик-ын түүхэн аварга. Хэрвээ чиний оролцож байгаа олимпиадад Жэйк оролцож байгаа бол алт авна гэж горьдох хэрэггүй. Бас мөнгө хүрэл ч бодох хэрэггүй. Жонвон Хисын хоёр авна за энэ яахав.
Багш нар бүгд Жэйк-ийг мөрөн дээрээ залчихсан. Мөн сайн сурагч болохоор 100% тэтгэлэгтэй суралцдаг.Сонхүн
Энэ бараг хичээлд суудаггүй. Тасалахгүй 7 цагийн хичээлд суухыг нь чи байтугай би ч хараагүй. Эхний цагийн хичээл бүр дээр унтана. 3-р улиралд явж байхад 4хөн хуудас юм бичсэн ч байх шиг??!
Гэсэн ч царайлаг юм болохоор дүндээ санаа зовдоггүй. Зүгээр л сайн сурдаг охин дээр очоод нэг ирмэхэд хичээл бол асуудалгүй.Сонү
Зугаа цэнгэлийн бурхан тэнгэр анги танхимын нар сар од гараг эрхэс ширээний чийдэн юу байдгийн гэрэлтэй бүх юм л гэсэн үг. Хичээл тараад автомат тоглоомын газар цэцэрлэгт хүрээлэн, парк, дэлгүүр явахгүй газар гэж байхгүй. Нээх уурлаад төв царайтай явж байхыг нь расан хүн байхгүй. Мөнхийн инээмсэглээстэй. Бас амыг нь үдчихмээр яриа.
Гэхдээ л эгдүүтэй.Ники
Бүжиг, биеийн тамирын мастер. Сургуулийн сагсны шигшээн ахлагч. Хисын-тэй жинхэн нийлээд солиоруулдаг. Хисын энэ хоёр байхад сагсны цом манайх л гэсэн үг. Бас болоогүй Сонү-г өдөж шоглоостой. Чи болон бусад охидоор ч тоглоом хийнэ. Ерөнхийдөө жоохон playboy тал руугаа гэж хэлж болно. Энэ хүүхдэд хичээл ном ерррр сонин биш!
YOU ARE READING
ENHYPEN REACTION MGL
Fanfictionenhypen хамтлаг таны найз, найз залуу, нөхөр, ах дүү, ойр дотны хүн чинь байна гээд төсөөлөөрэй.