Инстаграмдаа задгай хуьцастай зургаа хийх үед чинь

652 103 34
                                    

(Requested)

Жонвон

  Тэр яг одоо утсаа барьчихсан амаа мурийлгаад ууртай харцтай сууж байна.

-Ян Ч/н? Би чамайг ингэ гэж наад даашинзыг чинь авч өгөөгүй санах юм? 🤨

  Гээд л муужгай аймар ууртай байна. Бас сошиалд ямар олон өлөн нүдтэнгүүд байдаг тухай 2 цагийн лекц үнэгүй тавьсан байдаг байгаа.

Хисын

-Хайр нь ийм зургаа тавьчихсан шүү.

-Зүгээр л байна шд. Гэхдээ бас арай задгай юу? Зааа~Зүгээрээ! Олон нийтэд намайг ямар гайхалтай найз охинтойг харуул!


Жэй

  Чи унтлаганы богино даашинзтай зургаа нийтлэхэд Жэй first гэж орж ирснээ comment дээр нь

"Гол нь эзэнтэй." Гээд үлдээчихсэн.


Жэйк

-Воа миний хайр ч гоё биетэй юм аа. Гэхдээ бас нээрээ арай л задгай юу? Гэхдээ гоё байна аа. Пүү энэ сэтгэгдлүүдийг нь үү? Чамайг бүр утасны цаанаас барьж аваад үнслээ!

Гээд л сэтгэгдлүүдийг нь гүйлгэж уншаад уулга алдаад байсан.

Сонхүн

-Инстаграм req ав даа? Юу хийдэг болоод надаас нуугаад байгаа юм?

-Чамд ямар хамаатай юм?

-За Пак Ч/н. Маяглаад байгаарай ав гэж байна.

-Тлл! Ёстой амь биш заяа биш лай!

-Энэ муу!

  Ийм нэг юм болсны дараа чи утсаа түр орхичихсон байсан тул Сонхүн боломжийг алдалгүй ороод req ээ ч авахуулаад сүүлд хийсэн постыг чинь ч харчихсан.

-ЯАААААА!!!!!!

   Let's skip this scene


Сонү

  Хөөе энэ mint choco өөрөө дарж өгөөд өөрөө хийчих гэж хийлгэсэн за юу.

-Ярих юмгүй тасархай! (Chef kiss)


Ники

-Ч/н аа? Энэ юу юм?

-Зураг.

-Би чамайг битгий энийг хийгээрэй гэж хэлсэн биз дээ?

-Хиймээр байсан юм чинь.

-Энэ чинь чамайг нэг тийм....уучлаарай гэхдээ чамайг үнэхээр хямдхан харагдуулахаар зураг байна. Одоохон наад пост оо устга.

  Гээд л утсыг чинь булааж аваад устгасан юм даа....




:Удаан хугацааны дараах эргэн эрэлт байлаа!🙃🙃

ENHYPEN REACTION MGLWhere stories live. Discover now