Чамайг ханиад хүрэхэд

933 84 26
                                    


Жонвон

Тэр чамд гараа түлэх шахан байж халуун шөл хийж өгөөд чамайг хөнжлөөр орооцон.
Жонвон- За хайраа хөнжилдөө байж бай. Би эмийн сан ороод ирье.

Хисын.

Хисын зүгээр л хүмүүс яаж эдгээдэг тэрэн шиг л эдгээсэн. Өөр юу яриулах гээв?

Жэй.

Жэй шууд хувийн эмч рүүгээ залгасан.
Жэй- Эмчээ яаралтай ирээрэй. Энд хүн үхэх гээд байна.
(Сүртэй гар вэ)

Жэйк.

Жэйк духан дээр чинь жин тавиад унтаж байгаа чам руу ширтэн бодол болно.
- Хог гэж. Эртээд л витамин дархлаа дэмжих бэлдмэл аваад өгчихдөг байж.

Сонхүн.
Тэр яасан гээч. Тэр яг одоо чамайг ээрвэл загинаж байна.
Сонхүн- Мэдрэл царайлаад хар хүйтэнд юугаа хийгээд нүцгэн шалдан гүйгээд байдаг юм. Зун болоогүй байна. Хаврын салхи хавирга нэвт гэж мэдэх үү? Гадуур ч бай гэрт ч бай дулаан хувцасла мэдүү! Хөлөө далд хийгээч!!!!

Чамайг амьд гэж найдаж байна.

Сонү.

Сонү-Яанаа би одоо тэгээд яах юм. Надаар асруулахаар явж эмнэлэг орсон нь дээр. Зза ерөөсөө би эгчийг дуудлаа. Эсвэл ээжийг. Хайр нь чамайг асрана гэж худлаа.

  Тийн. Үнэн шүү. Чамайг энэ асравал......чиний төгсгөл ирэх байх.

Ники.

Ники чамайг тэврээд унтсан. Тэврээд унтаад л байсан унтаад л байсан. Аан харин маргааш нь Ники чамайг биш чи Ники-г асарсан.
Тиймээ тэр чамаас халдаад ханиад хүрцэн.

ENHYPEN REACTION MGLWhere stories live. Discover now