(Чи тэдэнд найз залуугийнхаа тухай ярьж мөн өөрөөс нь ах гэдгийг хэлсэн)
Жонвон
Жонвон: Юу? Хэд? 20? Надаас ах? Нэг мөсөн 30тай ажуши олоод үерхээч!!
-Болох юм уу?
Тэр таавчикаа аваад чам руу шидсэн.
Хисын
Хисын: Аан---байз даа! 25? Чи хэдтэй билээ? Хөөе ахлах сургуулийн сурагчаа!! Арай давраад далийгаад байгаа юм биш үү?!! Сал! Салахгүй бол би салгаад өгье! Юун тулд пэнтхаус-ын 3 бүлэг алгасахгүй үзсэн юм зүгээр!
Гэсээр язав татав ярвайгаад байсан.
Жэй
Жэй: ЯААААА~!!!!
Цааш нь юу болсныг яриулах шаардлага байна уу? Чи өөрөө сайн мэдэж байгаа байх....тхх..тийн....
Жэйк
Жэйк: Үнэхээр үгүй! Бурхан минь гэж чи 26 настай ахтай үерхэнэ гэдэг чинь зүй бус зүйл! Дахиад хэдхэн нас нэмчихвэл энэ чинь гэмт хэрэг болох нь байна! Галзууралгүй салчихаарай гуйчихъя!
Гээд толгойгоо барина.
Сонхүн
Сонхүн: Чи хэн болчихоод?!! Яаж 27той хүнтэй үерхэж чадаж байна аа??!! Үе мултарчлаа дуракаа! Золиг минь би чамайг өөрийн гараар алчихна шүү хурдан салаарай!
Нүд нь эргэлдээд салж уналаа!
Сонү
Сонү: Ахх чинча?! Чи одоо хэн бэ? Насаа мэдэх үү миний дөө? Үе чинь тээээээ~ тэнд мултарчлаа! Далчигнаад байгаарай чи! Ээж аавд хэлэхээс өмнө салж үз!
Эээ бурхан минь лекц сонсчихоогүй чинь их юм.
Ники
Ники:Тэгэхээр байна аа?.....Чи тэр ах нарыг Юу бодож байгааг мэдэх үү? Тэд чам шиг жоохон охидыг зүгээр л ашиглаад өнгөрчихдөг юм. Бүр аймар зүйлч хийж мэднэ. Тэгэхээр....оройтоогүй дээр ахынхаа сануулгыг дагаад салчих. Чамд өшөө хөөрхөн үеийн хөвгүүд олдоно за юу?
Google чи надад ийм ах олох аргыг зааж өгөөч??
YOU ARE READING
ENHYPEN REACTION MGL
Fanfictionenhypen хамтлаг таны найз, найз залуу, нөхөр, ах дүү, ойр дотны хүн чинь байна гээд төсөөлөөрэй.