Дургүй эмэгтэй чинь тэдэнд сээтгэнэх үед

714 73 19
                                    

(Requested.)

Жонвон

  Чи тэр охины тухай тархинд нь ортол ярьсан болохоор Жонвон өөрт нь ойртоод ирэхэд л

- Уучлаарай би найз охинтой. Чи мэдэх байж битгий ингээд бай.


Хисын

- Чи байх нь ээ? Манай Ч/н-ны дургүйг хүргээд байдаг гэсэн охин? Танилцъя. И Хисын! Чиний зовоодог охины нөхөр!
   Нөгөө охин багахан айх бол
-Чи надаас айж байгаа бол Ч/н аас холхон байсан чинь дээрдээ!



Жэй

  Тэр охин Жэй-г хараад л ичингүйрч үсээ чихнийхээ араар хийгээд маяглаад байсан. Жэй гаднаа инээж байсан ч дотроо бөөлжиж байлаа.
(Бодол нь)
- Ёоох энэ одоо харваас шал будмал юм байж? Ёооё энэ хүүхэнд загварын мэдрэмж гэдэг юм байдаггүй байх өө. Нээрээ яаж ийм тэнэг хувцас өмсдөг байна аа. Харваас задгай охин байна. Манай Ч/н бол хэзээ ч ийм аймар юм өмсөхгүй.




Жэйк

  Жэйк бол түүнтэй үг ч солиогүй бөгөөд хий үзэгдэл шиг үл тоогоод хажуугаар нь гараад явчихсан.



Сонхүн

  Сонхүн бол царайлаг залуу тэр охин байтугай бүх л бүсгүйчүүд түүнд хайлж урсдаг.
- Уучлаарай. Надаас нүдээ салгавал баярлана шүү. Би найз охинтой.



Сонү

  Сонү шиг эгдүүтэй хүнийг хэн л тоохгүй байв гэж.
- Сайн уу?
Сонү- Сайнгүй.

  Тэр ингэж хэлээд босоод явчихсан.



Ники

  Өө тэр охин Ники-г танихгүй ээ мэдэх ч үгүй. Чи Ники-г авдрандаа хийгээд цоожилсон аятай нуудаг.
Тэр шулам яачих ч юм билээ энэ нялх амьтныг.

ENHYPEN REACTION MGLOnde histórias criam vida. Descubra agora