Уучлалт гуйвал

705 76 15
                                    

(Өмнөх хэсэг дээр хийсэн үйлдэл дээ гэмшин уучлалт гуйхад)

Жонвон

- Жонвон аа..намайг уучлаарай..

Жонвон- Гэхдээ яахаараа тийм болгоомжгүй байдаг юм! Дахиж битгий тэгээрэй. Уучлахаас.

  Гэсээр чамайг үнссэн.

Хисын

- Хисын аа? Уучлаарай..миний буруу..

Хисын чам руу муухай хараад

- Тэгээд! Уучлалт гуйгаад миний нот эргээд гараад ирэх үү? Би тэрнээс чинь болоод өчнөөн арга хэмжээ авахуулсан. Уучлахгүй ээ!

   Гэж хэлж ширэв татав хийгээд өрөөндөө орчихсон.


Жэй

- Жэй-ааа~ намайг уучлаарай даа? Надад ингэж уурлахаа больчих л доо гуйж байна? 🥺

Жэй- Та гуай наад арга чинь бүтнэ гэж бодоод байгаа юм уу! Үгүй ээ боль! Пак Жунсон чи ингэж арганд нь орж болохгүй ээ!

 

Жэйк

- Жэйк? Чи намайг уучлахгүй юм уу?

Жэйк- Хөөе? Ер нь хэн чамд уурлаж уучлахгүй гэсэн билээ? Уучилчихсан л байгаа шд.

  Гээд чам руу гайхаж харна.

Өө тэгээд эртхэн хэлчихгүй.


Сонхүн

-Сонхүн аа одоо уучилчих аа. Гуйж байна?

Сонхүн- Үгүй за! Үгүй! Тэр чинь чухал эд байсан юм.

- Юун сүртэй юм! Ганц цааснаас болоод бүр барьж идлээ!! Больж л байхгүй юу! Дахиж чамаас уучлалт гуйхгүй!

Сонхүн- Тэгж л байхгүй юу!

     Ингээд та хоёр хоёр тийшээ хаалга саваад өрөөндөө орцгоосон байдаг юм даа.....


Сонү

- Донү яа? Уучлаарай...миний буруу...

Сонү- За яахав. Энэ удаа уучиллаа. Дараа дахиж битгий тийм болгоомжгүй байгаарай за юу. Алив нааш ир зулзага минь!

   Чамайг тэвэрч аваад ор луу унасан.

Ники

- Ники-сан~ намайг уучилчих л даа. Хөөрхөн найз охин чинь Ники-гээ санаад байна шдэ? Хамт унтмаар байна~

Гээд эрхэлтэл Ники чам руу "Энэ ямар новш нь вэ" гэж байгаа юм шиг харснаа

- Яагаад байгаа юм бэ? Зүгээр хэлээч дээ. Уучилчихсан. Өнөөдөр хамт унтана гэж бодож байлаа.



ENHYPEN REACTION MGLDonde viven las historias. Descúbrelo ahora