Тэднийг түрүүлээд үнсчихвэл?

267 49 3
                                    


  Жонвон

  Чи түүнтэй хамт оройн алхалт хийн Хан мөрний эргээр тойрч явна. Мөн та хоёр чигчий хуруунуудаа хэлхэж хөөрхөн хөтлөөд эргэн тойрноо харан чимээгүй л явна.

:Хайр аа тэрийг хардаа!

Жонвон: Юу юм?

  Түүнийг чам руу эргэхэд нь дээш өлмийгөө өргөөд үнстэл тэр чам руу маш тайван бөгөөд хөөрхнөөр инээмсэглэнгээ хацраас чинь барин дахин үнсэнэ.

Хисын

Та хоёр зурагт үзэн буйдан дээр тэврэлдэн хэвтэж байхдаа чи зурагтын гэрэлд Хисын-ийг ширтсээр.

:Яагаад ширтээд байгаа юм бэ?

:Би чамд бэлэг өгье. Нүдээ ань.

  Тэр дуулгавартай нүдээ аних бол чи хүлээлгэж байгаад уруул дээр нь үнслээ.

Хисын хөхрөөд: Хөөе чи хүн горьдоогоод яаж байгаа юм бэ!

Жэй

Жэй: Хонгор минь оройн хоолонд стэйк шарж идэх үү?

:Тэгье л даа!

  Гэсээр чи хар хурдаараа гүйж очин үсэрч гараад үнстэл тэрний хоёр чих улайж харагдана.

Жэй: Энэ жижигхэн жирхийг яана даа..

   Ичимхий биш цочирдсондоо л байх л даа ххэ.

Жэйк

Жэйк: Хайрт мэээнннн!

   Жэйк гаднаас хүнстэй тороо барьсаар орж ирэх бөгөөд чамайг харан тортой зүйлсээ газар тавин чам дээр ирэн үнсэх гэхэд чи түүнийг үнсэхээс өмнө хүзүүгээр нь ороон үнсэв.

-Намайг их санаж ээ??

   Гэсээр чамайг дээш өргөн цааш явна.
   Хүнсээ газраас ав л даа золигнууд минь.

Сонхүн

  Сонхүн бүжгийн бэлтгэл хийгээд их ядарсан бололтой газар амьсгаагаа даран хэвтэнэ. Чи түүнийг ажиглан сууж байгаад удалгүй хажууд нь ирж суугаад нүүрээр нь нэг үнсэж эхэллээ.

-Аааа яаж байгаа юм бэ? Одоо гэртээ харимаар санагдаад эхэлнэ шүү дээ. За за сайхан залууг үнсэхгүй байна ч гэж байхгүй л дээ. Сайн үнс үнс.

  

Сонү

Сонү: Миний эхнээр!
 
   Гэж дуу шуу болсоор цаад өрөөнөөс ирэх ба өлсөж байна гэж гонгиноод чамд наалдана. Хариуд нь чи

:Би хичээлээ хийж байгаа болохоор хоол хийж өгч чадахгүй нь ээ. Харин май.

  Гэсээр үнсэж өгөхөд тэр нүд нь гялтганан

:Хөөх цадчихлаа.

 

Ники

   Ники хоол хийн чи харж зогсоно. Ники ихэд анхааралтай хоолоо хийх бөгөөд чи харж тэсэлгүй очоод үнсчихэв. Хариуд нь тэр чам руу харж инээмсэглэн пилетка унтраан чамайг өргөж ширээн дээр суулган бүр ихээр үнсэж эхлэв.

Ники: Ямар хэрэг тарьсан болоод ийм үйлдэл хийж байгаа юм?

:Чи хөөрхөн байсан болохоор. Энэ хэрэг юм уу?

  Тэр чамайг өхөөрдөн давхар хацар нь ягаарна.

ENHYPEN REACTION MGLDonde viven las historias. Descúbrelo ahora