פרק 61

4.5K 354 79
                                    

יומיים. לא עברו יומיים ואני כבר צריכה שוב לראות אותו. חשבתי שהוא כיבד את זה שאני רוצה זמן לעצמי. בטח הוא אמר לסוזן שתארגן לנו פגישה.

שאפתי את השאיפה האחרונה מהנייר המגולגל וזרקתי אותו על הרצפה. צחצחתי שיניים במהירות ושוב שמתי בושם לפני שיצאתי.

חומה של צלמים.

הדבר הראשון שאני רואה מחוץ לבית זאת חומה של צלמים. בכל הזמן הזה שהייתי עם עצמי נתקלתי אולי בחמישה שישי, אבל פה יש יותר מעשרים ואני מרגישה את עצמי נלחצת.

בהליכה מהירה חציתי את הכביש ונכנסתי ישר למכונית שלי, יצאתי במהירות מהרחוב שעכשיו עמוס.

המסעדה שסוזן קבעה שבה אנחנו הולכים לאכול קצת רחוקה ממני בגלל שהיא התאימה אותה גם לסביבה שבו הארי נמצא.

איפה הוא נמצא בכל מקרה? הוא צץ בכל פעם שאני צריכה אותו אבל הוא לא נמצא בכל פעם שאני חושבת על לגמור את הכל.

חיברתי את הפלאפון לרמקולים של המכונית ושמתי את השירים שלי כדי להנעים את הנסיעה החצי הארוכה הזו.

גירדתי את העור שלי בעצבנות, והרגשתי את החום מתפזר בגוף שלי.

פתחתי את התיק שלי ומצאתי את שקית הניילון שחיפשתי. עצרתי בצד הכביש ושלפתי את השקית שמכילה את החומר שאני מחכה לשאוף.

הנחתי את הנייר הקטן על הברכיים ומילאתי אותו בעשב, שמתי חתיכת ספוג וגלגלתי. החזקתי את הסיגרייה המאולתרת בין השפתיים וחיפשתי את המצית שלי.

האגודל שלי החליק מעל הכפתור החלקלק, ולהבה קטנה שרפה את קצה הנייר שבין השפתיים שלי.

זרקתי את המצית לתיק שלי והחזרתי את הכל לתיק שלי.

סגרתי אותו והנחתי אותו על המושב שלידי והמשכתי לנסוע עם חריץ פתוח בחלון.

אם שוטר עוצר אותי עכשיו הלך עליי. להימצא עם סמים במכונית זה לא יותר גרוע מלהמצא עם סמים קלים בריאות שלך.

העשן מילא את חלל הריאות שלי ושרף כל תא בעמד בדרכו. נשפתי את העשן החוצה וניסיתי להתרכז בכביש.

בעצם, אם שוטר ימצא אותי זה לא יהיה כזה נורא. הארי ישחרר אותי, ואם לא הוא אז סוזן. אני יקרה להם עכשיו.

הפלאפון שלי צלצל וחיפשתי אותו עם יד אחת בתיק, היד השנייה על ההגה, המוח שלי עסוק בלא להפיל את הסיגריה מהפה שלי.

"הלו?" הקול שלי קצת מקוטע בגלל הסיגריה שתלויה בין השיניים שלי.

"רוז. איפה את?" סוזן שאלה אותי. גלגלתי את העיניים והנחתי את הפלאפון על הירך שלי.

הוצאתי את הג'וינט מהפה ועניתי לה.

"אני מגיעה עוד רבע שעה." שאפתי מהעשן ועצמתי את העיניים לשנייה כדי להנות ממה שנשאר.

My Bully - H.S HebrewWhere stories live. Discover now