פרק 19

7.2K 338 91
                                    

"למה חברה של הארי מסתובבת עם זאין?" פול כעס כשהוא זרק עיתון נוסף על השולחן מולנו. זאת הפעם הראשונה שאני עדה לכעס שלו, בדרך כלל הוא חמים ונעים.

הארי, זאין ואני ישבנו מול שולחן, ובצדו השני ישבו לו, פול, ומארק.

"תקשיבו חבר'ה זה לא הולך ככה.. זאין אני אמרתי לך להקשיב לי." פול נזף בזאין, וזאין הנהן כמו ילד נענש.

"אוקיי.. זה לא הולך לקרות שוב," פול דיבר בטון עדין יותר.

"בסדר?" הוא שאל, ואני וזאין הנהנו.

"למה אני פה?" הארי שאל משום מקום.

"אתה ורוז הולכים להסתובב הרבה יותר ביחד בגלל התעלול הקטן של זאין ורוז." לו חייכה, "ואני מתכוונת..כל יום, כל היום." היא צחקה, והארי הזעיף את הפנים שלו. "שתקי לואיז, אני יודע שאת נהנית מזה." הארי הוציא את הלשון שלו. לו בתגובה זרקה לו את העיתון על הראש וצחקה בעצמה.

"משוחררים," פול חייך אל כולנו, ונעלמנו מהחדר.

לאחר שכל הדונאטס חולקו, וכל אחד חזר לחדרו, התחלנו להתכונן להופעה הגדולה.

ההופעה הראשונה בכל סיבוב ההופעות הזה. לא דיברתי עם הארי מאתמול, אחרי השיחה שלנו על העבר.

מה שהוא אמר לא כל כך הפתיע אותי, אבל אכזב אותי כל כך.. הוא לא התנצל פעם אחת, הוא רק קיווה שאני אשכח.

אני יודעת שהוא יודע שאני לא שוכחת דברים מהר, אמנם אני סלחנית ולא שומרת טינה, אבל אני עדיין נורא פגועה ממנו.

למה הוא ביטל לזאין אחרי השיחה שלנו אתמול? לא חשבתי שהוא התכוון למה שהוא אמר כשהוא אמר שהוא ייתן לי ללכת עם זאין במקומו. עוד משהו שמבלבל אותי.

ניגשתי לדלת שנמצאת באמצע הסלון, ודפקתי עליה.

הארי פתח אותה, חסר חולצה, ועם ובוקסר שחור צמוד של קלווין קליין.

"מה קורה?" הוא שפשף את העיניים שלו, אני מניחה שהוא בדיוק קם משינה.

"בסדר.." דיברתי לאט, לרגע שכחתי מה רציתי להגיד.

כשהוא ראה את זה, הוא בעצמו התחיל לדבר.

"אני מצטער רוז.. זה היה לא בסדר." הוא הוביל אותי לשבת על הספה שלו.

"באמת?" אמרתי בציניות.

"כן, באמת. הייתי צריך לבקש סליחה ולא להתעלם מזה. ואני מנסה.. זה הורג אותי. אני רוצה שנחזור, להיות כמו פעם."

נקודת המבט של הארי סטיילס:

"כן, באמת. הייתי צריך לבקש סליחה ולא להתעלם מזה. ואני מנסה.. זה הורג אותי. אני רוצה שנחזור, להיות כמו פעם."

My Bully - H.S HebrewWhere stories live. Discover now