פרק 41

5.5K 356 48
                                    

מה אתן חושבות על התמונה החדשה של הסיפור ? תודה ענקית לLove_Harry9999  שהכינה אותה (:  בבקשה תקראו את מה שכתבתי בסוף..
________________

הארי התנתק ממני, ופחדתי לפתוח את העיניים ולראות את התגובה שלו.

"למה את עוצמת את העיניים?" שמעתי אותו צוחק ברכות. יופי, הוא צוחק עליי עכשיו?

אני בטוחה שאני אדומה כמו זונה בכנסייה.

פתחתי את העיניים לאט, כדי לראות הארי נשען על המרפק שלו לצדי. הוא לא אמר כלום, העיניים שלו סרקו את הפנים שלי, ופשוט בהו בהן.

"למה אתה מסתכל עליי ככה?" צחקתי במביכות.

"אני מנסה להבין אם נולדת ככה, או שהייתה לך תאונה או משהו." הוא צחק, הטמפרטורה בפנים שלי עלתה.

"שתוק," נאנחתי והשענתי את הראש שלי על הכרית, מתחבאת מהעיניים הסקרניות שלו.

"את לא ראית את זה כל הזמן הזה." הוא שוב דיבר, גורם לי עכשיו להסתכל עליו בסקרנות. הרמתי את הגבות שלי בשאלה, גורמת לו להמשיך לדבר.

"כמה פעמים בחודשיים האחרונים אמרתי לך שאני אוהב אותך?" הוא שאל ברצינות, הדעת שלו לא מוסחת הפעם.

"זה לא נחשב," מלמלתי. "כמה פעמים?" הוא שוב שאל. "לא יודעת.. הרבה?"

"המון. בגלל זה את לא זוכרת בדיוק כמה. בכל פעם שאמרתי את זה, התכוונתי לזה. את ענית באותם המילים, עם משמעות אחרת." הוא הסביר בפשטות, כף היד שלו יוצרת מגע עם הלחי החם שלי.

"מבינה?" הוא חייך חיוך קטן.

הנהנתי, עוצמת את העיניים, סופגת את המילים שלו.

הוא כן אוהב אותי, אני ידעתי שהוא אוהב אותי.. אבל רק לא ככה. בעצם, כל מה שקרה הייתה אי הבנה אחת גדולה?

"יופי," הרגשתי את הידיים שלו מושכות את הגב שלי לחזה שלו, והרגשתי את החזה שלו עולה ויורד בנשימה עמוקה.

"מה נעשה עם קייסי?" נזכרתי בזה שאנחנו די תקועים איתה.

"נגיד להנהלה להעיף אותה." הוא מלמל, מוריד קצת את החולצה מהכתף שלי.

"אי אפשר לעשות את זה. היא אחותי. אני אלך לדבר איתה..."

"לא רוז. היא צריכה במילא לחתום על חוזה בגלל הפה הגדול שלך שגילה על זה שחתמת על חוזה כדי להיות איתי."

אוי לא, אנחנו מתחילים עם זה שוב?

"בפעם המיליו-" "לא רוצה לדבר על זה." הוא מלמל כמו ילד קטן, השפתיים שלו דבוקות לעור החשוף של הכתף שלי.

My Bully - H.S HebrewWhere stories live. Discover now