היד של הארי תפסה את שלי, ומיד הזזתי אותה והסתכלתי עליו.
"לו אמרה לי לעשות את זה!" הוא לחש-צעק והראה לי את מסך האייפון שלו שבו כתוב בגדול תחזיק לה את היד ותן לה נשיקה על הלחי.
"למזלך עשיתי רק דבר אחד מהשניים," הוא קרץ והחזיק לי את היד, הפעם הסכמתי לו.
יצאנו מהמלון, וישר נכנסנו למונית. כמובן שהארי נכנס לפני, ולא חיכה שאני אכנס אפילו.
אתם מבינים את ההבדל בינו לבין זאין?
זאת הפגישה המזויפת הראשונה שלנו, ואני בכלל לא לחוצה, אני יודעת שיהיו מצלמות בכל מקום שיתעדו את הרוע ששמו הארי, וברגע שאנחנו חוזרים אני ישר הולכת לחדר של זאין.
"מארטינס," הארי אמר לנהג, והנהג מיד התחיל לנסוע.
"את רעבה?" הדבר דיבר. "קצת." עניתי קצר ולעניין.
"יופי, תאכלי מהר יש לי מסיבה להגיע אליה בעוד.." הוא הציץ בשעון היקר שלו, "שעתיים, זה יספיק לך לבלוע פרה?" הוא צחק לעצמו אבל אני לא צחקתי בכלל.
הסתכלתי מחוץ לחלון והסתכלתי על האורות המטושטשים שעוברים על פנינו.
"אני צוחק," הוא אמר בשקט והניח את היד שלו על הברך שלי. העפתי את היד שלו מיד, והסתכלתי עליו.
"יש לך תוכניות לאחר כך?" הוא ניסה לנהל שיחת חולין.
"סתם הולכת לחדר של זאין.." אמרתי בשקט והמשכתי להסתכל על האורות המשונים.
"של זאין אה?" הוא חייך, "את יודעת, אתם נראים טוב ביחד. הוא בקטע שלך." הוא אמר משום מקום.
מה?
"למה אתה אומר את זה?" שאלתי מבולבלת, זה לא באמת ככה נכון?
"סתם אומר לך מה שזה נראה מהצד. למה, את רוצה שהוא יהיה בקטע שלך?" הוא חייך חיוך מעצבן.
"שתוק."
"ככה מדברים למלך?" הוא חייך חיוך זחוח.
"מלך? איפה?" חיפשתי מחוץ לחלון וצחקתי.
"אני המלך." הוא דיבר בתסכול. הוא מתח את השרירים בידיים שלו בפוזה מוגזמת. "חה," החזרתי ביובש וחזרתי להסתכל מחוץ לחלון.
"מארטינס," הנהג הכריז שהגענו למסעדה.
הארי חייך והושיט יד לידית כדי להוציא את עצמו, בצחוק כמובן, אבל אז ראה פפארצי. "שיט, פפארצי," הוא צחק ונתן לי לצאת לפניו.
"ליידיז פירסט," הוא חייך וחיכה שאני אצא.
"אז צא." חייכתי אליו חזרה.
יצאתי לפניו וחיכיתי לו שיצא מיד אחרי. הפלאשים סינוורו אותי, והרגשתי את היד של הארי על הגב התחתון שלי.
ידעתע שהוא עושה את זה בשביל ההופעה, ומיד הרגשתי את הנשימה החמה שלו על הצוואר שלי. "חה," הוא לחש והתרחק מיד.
הוא הסתכל עליי וקרץ לי, וגלגלתי את העיניים שלי אליו.
"תתנהגי יפה," הוא נתן לכף היד שלי לחיצה עדינה, ושכח שאני אמורה להגיד את זה לו.
הוא הרים את האייפון שלי, וראיתי הודעה מלו,
לו: תנשק אותה על השפתיים.
הארי: לא.
לו: כן.
הארי: שתקי.
לו: תעשה את זה עכשיו.
הארי: אוקיי.נאנחתי, והנהנתי. הארי קירב אותי אליו, והצמיד נשיקה חמימה על השפתיים שלי.
הוא התרחק, והסתכל בעיניים שלי. "מה?" שאלתי אותו, והוא התאפס על עצמו.
"כלום."
הוא הוביל אותי לפתח המסעדה, וניגש למארחת.
"סטיילס," הוא חייך אליה והיא הסמיקה.
"בואו אחריי," היא לקחה שני תפריטים ונכנסה למסעדה.
הארי הנמיך את הראש שלו כדי להסתכל על משהו, וחייך לעצמו.
התיישבנו ליד השולחן, ועיינו בתפריטים.
הארי מכיר את המסעדה הזאת, אז הוא הזמין לשנינו את אותו האוכל, ובקבוק יין, למרות שאנחנו עדיין לא חוקיים באמריקה.
"סליחה על הנשיקה, ממקודם." הוא הרגיש את הצורך להתנצל עם חיוך זחוח ושובב.
"לא הייתה לה משמעות בכל מקרה, עבודה זאת עבודה." נאנחתי ונעלתי את מסך האייפון שלי.
"אה..כן," הוא גמגם.
YOU ARE READING
My Bully - H.S Hebrew
Fanfictionכנסו ותגלו מה קורה לרוז כשהיא נאלצת לעבוד עם הביריון שלה..