"אני לא רוצה ללכת." הוא נעל את הנעליים שלו, בזמן שאני עוד שכבתי במיטה.
"דווקא נראה לי שזה יהיה נחמד לקבל קצת שקט ממך." זרקתי עליו כרית והוא התחמק עם חיוך.
"את באה עכשיו לשדה תעופה נכון? יש לך טיסה מיד אחריי." הוא שאל בפעם השלישית מאז שהתעוררנו, למרות שתמיד הייתה לי את אותה התשובה.
"כן, לך וללואי יש את הטיסה הראשונה. כולנו אחריכם. לי ולנייל יש טיסה ביחד." קמתי מהמיטה והלכתי לצחצח שיניים.
"אני הולך לדבר איתו לפני זה." הוא הצטרף אליי בשירותים, מזיז אותי בעדינות כדי לשטוף פנים.
הוא הסתכל עליי במראה, והרמתי גבות בשאלה. על מה יש לו לדבר ועם מי?
"עם נייל, לפני שתטוסו. מישהו צריך לשמור על היהלום שלי.." הוא קרץ וגלגלתי את העיניים.
שטפתי את הפה ויצאתי בחזרה לחדר, לוקחת את הבגדים מהמזוודה.
בדיוק כשהתכופפתי להרים את הבגדים, הרגשתי סטירה חזקה על התחת שלי.
"מה אתה עושה?" צרחתי והסתובבתי מיד.
"מחזיר לך," הוא הוציא לשון.
"הרבצתי לך עם מגבת לא עם היד שלי." צחקתי, הכאב הקצר נעלם מיד.
"לא הרבצתי לך," הוא התווכח. "אני מעדיף לגעת בך עם היד מאשר עם מגבת. חוץ מזה, מה את מתלוננת הולכים להיות הרבה כאלה בזמן הסקס. סדו מזו זוכרת?" הוא חייך בשטניות, שוב.
"אלוהים ישמור." כיסיתי את הפנים הרותחות שלי.
אני מובכת פה מכמה דברים ; מזה שהוא חושב שאני בקטע של סדו מזו, ומזה שהוא הזכיר סקס. אני לא ילדה קטנה שמובכת מכל פעם שמעלים את הנושא. זה פשוט כי הוא העלה את הנושא, ועוד לא הגענו לשום דבר כזה. הבן אדם האחרון שהייתי איתו היה דייב, ואני לא מוכנה אפילו לחשוב עליו.
אני יודעת שזה יקרה גם עם הארי, אבל אני גם יודעת שהוא מוכן לחכות למתי שאני מוכנה.
"אל תדאגי, לא יהיו רק סטירות בתחת. יהיו גם אזיקים, שרשראות, מל-" "הארי די!" צעקתי עליו לפני שהוא יוכל לסיים את המשפט.
הוא פשוט חולה נפש.
"מה? אני מנסה להתאים את הסקס לסגנון שלך." הוא צחק והתקרב אליי.
"אין לי סגנון!" התרחקתי עד שהרגשתי את הגב שלי פוגע בקיר.
"איך את יודעת?" הגוף שלי כלוא בין הקיר לגוף שלו.
החזה שלו נצמד אליי, הנשימה שלו מורגשת על השפתיים שלו.
"אם היה לי הייתי יודעת נכון? זה לא כאילו אני בתולה." צחקתי ונשענתי קדימה ללחוץ את השפתיים שלי לשלו.
הוא התחמק ממני, מזיז את הגוף שלו משלי.
"מה?" הוא שאל בבלבול, אבל ראיתי את הכעס מבעבע בו. למה זה תמיד קורה?
"מה מה?" שאלתי יותר מבולבלת ממנו. על מה בדיוק יש לו לכעוס עליי פה?
"את לא בתולה?"
"לא.. חשבתי שידעת את זה."
"מי זיין אותך לפניי?" הוא הרים את הקול שלו, האצבעות שלו נסגרות לאגרוף.
"קודם כל, גם אתה לא זיינת אותי. תנשום. הייתי עם מישהו לפנייך אתה יודע." החזרתי ברוגע, לא רוצה לעצבן אותו יותר ממה שהוא עכשיו. הוא עוד מעט עולה לטיסה, ואני לא רואה אותו במשך המון זמן ואני לא מוכנה להיפרד ממנו כשהוא כועס עליי.
"היית עם מישהו לפני? אז את קופצת מגבר אחד לשני כמו זונה?" הוא צחק צחוק יבש, סוגר את המזוודה שלו.
"כמו זונה? לא, ממש לא כמו זונה." צעקתי עליו חזרה.
"טוב." הוא אמר בציניות. "תחשבי שוב." הוא ענה בקצרה, העצבים משתלטים עליו.
"אני מתנהגת כמו זונה? אתה זה שמזיין בנות על ימין ועל שמאל וצריך שישלמו לבחורה רק כדי לצאת איתך כדי שאתה לא תצא זונה בתקשורת!" יריתי חזרה, עצבנית כמוהו עכשיו.
איך הוא מעז לקרוא לי זונה? מי הוא חושב שהוא?
הוא חושב שהוא הארי סטיילס. מגיע לו הכל, נכון?
הוא לקח את המזוודה שלו וגרר אותה לדלת.
"אני מזיין בנות על ימין ועל שמאל? את זאת שפאקינג קפצה עליי בכל הזדמנות שהייתה לה בזמן שהיה לה חבר!" הוא התקיף אותי בחזרה, הלחיים שלו אדומות מכעס.
הוא עצבני ואין לו מושג מה הוא אומר. לא משנה מה הסיבה, המילים שלו מרסקות אותי אחת אחרי השנייה.
"לך תזדיין הארי," נאנחתי והוא לקח את המפתחות שלו מהשיש יחד עם משהו אחר.
"מה זה?" הוא פתח את מה שיש לו ביד.
אוי לא, זה פתק. זה הפתק שהשליח הביא לי. הארי הולך להתפוצץ.
"'תתקשרי אליי, ג'ים.'" הארי קרא את הפתק בקול רם.
"ג'ים?!" הוא צעק, הקול החזק שלו מהדהד בחדר הגדול.
פאק.
"זה השליח מאתמול, הוא נתן לי את זה. אני נשבעת שהוא פשוט נתן לי את זה סתם ככה." הסברתי לו מהר, יודעת שהוא לא ישמע את המילים שלו.
יש לו פתיל קצר מדי, והוא יותר מדי עצבני בשביל חרא אחר עכשיו. אכלתי אותה.
זאת הבעיה אצלנו, יש לי פתיל קצר בדיוק כמוהו. אני מתעצבנת במהירות בדיוק בדיוק כמוהו.
"השליח מאתמול? מה עשיתם בזמן שהייתי במקלחת אתמול?" וריד בולט בצוואר שלו בזמן שהוא יורק את המילים החוצה.
"כלום! הוא שאל אם אני אוכלת לבד-" "כלום? התנהגות טיפוסית שלך רוזליה."
עם זה הוא טרק את הדלת, משאיר אותי פגועה מהמילים שהוא ירה לעברי.
YOU ARE READING
My Bully - H.S Hebrew
Fanfictionכנסו ותגלו מה קורה לרוז כשהיא נאלצת לעבוד עם הביריון שלה..