נכנסתי למעלית שיכולה להכיל אולי 30 איש, וחיכיתי שנרד לקומת הקרקע שמסומנת בD, Dining room (חדר האוכל).
ברגע שהדלתות נפתחו, הלסת שלי נפלה. חדר האוכל הוא קומה שלמה, הכל בצבעי לבן וזהב, אין סוף סוגים של אוכל, שולחנות מפוארים ושישה כיסאות מסביב לכל שולחן, למרות שיכולים לשבת שם יותר מעשרה.
ניגשתי לשולחן אחד מתוך עשרה, והעמסתי לעצמי צלחת. ברגע שסיימתי הסתובבתי לחפש לעצמי שולחן וזה כמעט בלתי אפשרי למצוא אחד ריק.
עשרות אנשים מפוזרים כל אחד לשולחן אחר, ואני תוהה בחדר האוכל למצוא שולחן.
העיניים שלי סורקות את החדר ונופלות על לא אחר מהארי.
הוא מסמן לי לבוא עם היד שלו, ואני מהססת אם ללכת או לא, עדיף לי בהרבה לשבת עם סתם זר, הארי בטח יעיר לי הערות על האוכל שאכלתי, או על כמות האוכל. היה לי יום ארוך ואני לא בנויה לעוד מזה.
עשיתי את עצמי לא רואה אותו וממשיכה לסרוק את החדר,
"אבודה?" קול חלק דיבר לידי. הסתובבתי וראיתי מישהו בערך בגיל שלי, שיער בלונדיני משוך לאחור, עיניים חומות וגוף שרירי. הוא נראה טוב, מאוד.
"אממ..רק מחפשת שולחן ריק." המגש מעץ מכביד עליי אבל אני לא מראה את זה, אני רוצה לשבת כמה שיותר מהר.
"את יכולה לבוא לשבת איתי אם את רוצה, רק אני וחבר שלי פה." הוא הצביע לעבר שולחן, שיושב לידו עוד גבר בערך באותו הגיל, עם שיער ועור כהה, משחק באייפון שלו.
לשבת, או ללכת לשבת עם הארי, כי לצערי אחרי הכל אני מכירה אותו. נשכתי את השפה והסתכלתי לעבר הארי, שמסתכל עליי ישירות אל תוך העיניים.
"אנחנו לא נושכים, בואי." הוא צחק והרים את המגש שלי. הוא הוביל אותי והלכתי אחריו, העיניים של הארי עוקבות אחרינו.
התיישבנו ליד השולחן והוא הניח את המגש מולי. שניהם יושבים מולי.
"לא אמרת לי את השם שלך," הבלונדיני חייך, ועכשיו החבר שלו הסיר את תשומת הלב שלו מהאייפון, והעביר אותה אליי.
"רוז," אמרתי בקול שקט. אף פעם לא הייתי כל כך טובה עם בנים, חוץ מעם דייב, אבל זה הוא התחיל את כל הקשר בינינו.. הוא לא דיבר איתי כל כך הרבה זמן.
"אני בראד," הבלונדיני אמר, "וזה זאק," הוא הציג את שניהם.
חייכתי והנהנתי, והוצאתי את הפלאפון שלי מהכיס וכתבתי הודעה לדייב.
*היי הכל בסדר?*
"אז מה את עושה פה בעצם?" בראד התחיל שוב שיחה.
"אני פה בגלל העבודה," לקחתי חתיכת מנגו והכנסתי לפה, חבל שהתיישבתי פה, זה כל כך מביך לאכול כשאת ליד אנשים, ועוד כאלה יפים.
YOU ARE READING
My Bully - H.S Hebrew
Fiksi Penggemarכנסו ותגלו מה קורה לרוז כשהיא נאלצת לעבוד עם הביריון שלה..